دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

آپارتمان در شمال و جنوب تهران کمیاب شد!

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مشاوران املاک پایتخت از کاهش حجم آپارتمان‌های عرضه شده به بنگاه‌های املاک برای فروش خبر می‌دهند.
آپارتمان های تا 100 متر مربع
نوسان های  اخیر در بازار ارز و سرمایه و سرایت آن به بازار مسکن طی ماه‌های اخیر، بازار خرید و فروش املاک در پایتخت را با تغییرات زیادی مواجه کرده است. به‌ویژه اینکه در این میان مشاوران املاک از کمیاب شدن آگهی از جمله آپارتمان های تا ۱۰۰ متر مربع در بنگاه‌ها خبر می‌دهند.
به گزارش مجله دلتا روند صعودی قیمت‌گذاری و عبور میانگین قیمت هر متر مربع آپارتمان مسکونی از کانال ۲۳ میلیون تومان، سبب شده تا وضعیت عرضه املاک در بازار متفاوت از دوره‌های مشابه شود. برخی از مشاوران املاک در مناطق یک تا پنج عنوان می‌کنند حجم آگهی‌های موجود برای فروش، به شدت محدود و انگشت‌شمار است.
یکی از مشاوران املاک در محدوده گیشا (منطقه دو) عنوان می‌کند: هفته گذشته حتی یک آگهی نیز برای فروش در فهرست خود نداشته است. البته در محدوده مناطق نیمه جنوبی پایتخت به نظر می‌رسد وضعیت عرضه املاک، اندکی مناسب‌تر باشد. یکی از مشاوران املاک در منطقه ۱۵ شهر تهران در این باره می‌گوید: تعداد واحد‌های موجود برای فروش از تعداد انگشتان دست هم کمتر شده است.
جالب آنکه معدود آپارتمان‌های عرضه شده نیز اصطلاحا با «قیمت پر» (به معنی بالاترین قیمت پیشنهادی) عرضه شده‌اند. این گروه از مشاوران املاک چشم انداز قیمتی بازار را نامشخص می‌دانند. به گفته آنها تا زمانی که بی‌ثباتی و ناپایداری در سایر بازارها وجود داشته باشد احتمال افزایش قیمت (هر چند اندک) در بازار خرید و فروش املاک نیز وجود دارد.
با این حال از آنجا که بازار طی چندماه اخیر چندین بار دو طرف عرضه و تقاضا را غافلگیر کرده ممکن است در شرایطی این پیش بینی محقق نشود.
در جدول زیر جدیدترین آگهی آپارتمان های تا ۱۰۰ متر مربع در شهر تهران ارایه شده است. برای اطلاع از قیمت دقیق خرید یا رهن و اجاره آپارتمان در تهران و سایر شهرستان‌ها به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

آپارتمان-100-متری

پیشنهاد مطالعه: برای آگاهی از گزارش های ملکی بیشتر مطلب “خرید خانه در تهران فقط با ۱۰۰میلیون!” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds