چگونه از رنگ سبز در اتاق خواب استفاده کنیم

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برای شخصی که زندگی پر دغدغه و شلوغی دارد، قطعا آمدن به خانه و اتاق خوابی به رنگ سبز احساس طراوت و شادابی را به همراه می‌آورد، چرا که اتاقتان مانند چمن‌زاری آرام و آرامش بخش می‌شود
اتاق خواب با رنگ سبز

اگر در فکر تغییر رنگ دکوراسیون اتاق خواب خود هستید اما در انتخاب رنگ مورد نظر خود تردید دارید رنگ سبز، می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. برای داشتن یک اتاق خواب با رنگ سبز با مجله دلتا همراه باشید.

دیوار‌های سبز رنگ

دکوراسیون سبز رنگ

داشتن دیوارهای سبز در اتاق خواب به ذهن و چشم‌های شما احساس طراوت و تازگی می‌بخشد. این رنگ در دیوارها، ظاهر آرام و ملایم اتاقتان را به بهشتی تبدیل می‌کند که به شما هنگام ورود با اتاق خوشامد می‌گوید. دیوارهای سبز می‌توانند به عنوان پس زمینه‌ای برای انواع طرح‌های جالب و دکوراسیونی زیبا استفاده شوند.

مبلمان سبز

دکور سبز

در این مورد مبلمان امری است که بسیار مهم تلقی می‌شود. برای افزایش روحیه و شادی اتاق می‌توانید از تابلوهای نقاشی با رنگ روشن استفاده کنید که بسیار مفید هستند. از آنجایی که رنگ سبز رنگی است که بیشتر از همه در طبیعت در معرض چشم قرار می‌گیرد، شما می‌توانید از این ایده استفاده کنید که عناصر و رنگ‌های طبیعی را کار بگیرید. اگر سبز رنگ اصلی است که قصد دارید برای اتاق خواب خود به کار ببرید، باید توجه خود را نسبت به رنگ سبز به سایه‌های روشن‌تری از این رنگ ببرید. می‌توانید سبز را با سایر رنگ‌های ملایم مانند صورتی یا بژ ترکیب کنید تا دکوری زیبا داشته باشید.

کف‌پوش سبز رنگ

اتاق خواب با رنگ سبز

یکی دیگر از کاربرد‌های رنگ سبز در اتاق شما کاربرد آن در کف‌پوش کف اتاق است. در این مورد شما نیازی به نقاط کانونی و مرکز توجه در اتاق ندارید و می‌توانید از یک دکور خنثی برای بقیه اتاق استفاده کنید. تنها یک ترکیب از رنگ‌ها است که باعث می‌شود کل اتاق حس پویاتر و جسورانه‌تری داشته باشد. یکی دیگر از گزینه‌های مشابه این است که در اتاق، قالیچه‌های سبز یا فرش‌های سبز به کار ببریم. دکوراسیون سبز رنگ به طرز عجیبی کم پیدا و نادر است و با این حال می‌تواند یک تصویر بسیار قوی و شگفت انگیز باشد.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ آذر ۱۳۹۹ در ۲:۵۳ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۹ آذر ۱۳۹۹ در ۶:۰۵ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۹ آذر ۱۳۹۹ در ۴:۳۶ ب٫ظ

  4. روزبهانی

    ۲ شهریور ۱۳۹۹ در ۱۰:۵۷ ق٫ظ

    طرح خوبی بود

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…