قیمت آپارتمان‌های ۶۰ متری

۳
3
زمان مطالعه: 2 دقیقه
عمده معاملات مسکن انجام‌شده در بازار مناطق مصرفی تهران، به آپارتمان‌های قدیمی در گروه متراژی تا 60 مترمربع تعلق دارد.
خرید آپارتمان 60 متری در تهران
بررسی قیمت خرید آپارتمان های ۶۰ متری  و تعداد معاملات ملکی انجام‌شده در بازار مسکن تهران نشان می‌دهد که هم‌اکنون متراژ مورد جست‌وجوی متقاضیان مصرفی در اغلب مناطق شهر تهران تا ۶۰ متر مربع است.
به گزارش مجله دلتا  در بین متقاضیان این گروه متراژی، خانه اولی‌هایی حضور دارند که ارزش نقدینگی آنها پس از تورم شدید ملکی در مدت کمتر از دو سال اخیر، به شدت کاهش یافته و آن‌گونه که باید، نتوانسته‌اند بودجه خود را ترمیم کنند و پرقدرت به بازار مسکن بازگردند بنابراین حتی خرید آپارتمان کوچک نوساز برای بسیاری از آنها ناممکن است.
از آنجا که اغلب آپارتمان‌های کوچک متراژ آگهی شده نزد بنگاه‌های ملکی در بازار مسکن بهمن و اسفند، در مناطق مصرفی واقع شده و عمر آنها بین ۱۰ تا ۲۰ سال است، متقاضیان خانه‌اولی با توجه به بودجه خود، گزینه‌های متعددی برای ارزیابی قیمت و خرید پیش‌رو دارند. هر چند طبیعی است تعداد آگهی‌ها در مقایسه با شب عید سال گذشته که معاملات هنوز در مرحله رونق نسبی بود، بسیار کمتر است اما مقایسه وضعیت عرضه و تعداد معاملات با پاییز گذشته، مشخص می‌کند که عرضه هم‌اکنون تا حدودی از تقاضای خرید آپارتمان‌های مصرفی پشتیبانی می‌کند.
هر چند بسیاری از آپارتمان‌های عرضه شده بدون امکانات کامل است، اما با توجه به متناسب بودن با بودجه خریداران، در صورت قیمت پیشنهادی منصفانه در این موعد زمانی احتمالا به فروش می‌روند. مشاوران املاک بر این باورند که در اسفند ماه رشد میزان معاملات مسکن محتمل است، مگر اینکه درپی رخدادهای غیرمنتظره در بازارهای دیگر، تمایل به عرضه یا قیمت پیشنهادی در بازار مسکن دچار تغییر محسوس شود. در جدول زیر آخرین قیمت پیشنهادی خرید آپارتمان های ۶۰ متری در تهران ارائه شده است. برای اطلاع دقیق از قیمت خرید آپارتمان در تهران و سایر شهرستان‌ها به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.
قیمت آپارتمان 60 متری در تهران

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ در ۱۱:۵۱ ب٫ظ

  2. مسعود

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ در ۱۲:۴۹ ب٫ظ

    ممنون

    پاسخ

  3. بزرگی

    ۵ اسفند ۱۳۹۸ در ۸:۰۶ ب٫ظ

    قیمت های نجومی!!

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…