خطر از دست رفتن سرمایه با خرید امتیاز مسکن ملی

۲
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
ثبت نام طرح ملی مسکن در مسیر خود با چالش‌هایی روبرو شده است. خرید و فروش امتیاز این طرح در فضای مجازی یکی از این چالش‌ ها است.
ثبت نام طرح ملی مسکن

در حالی فرم «ج» حدود ۳۰ درصد متقاضیان ثبت نام طرح ملی مسکن قرمز است که پیش از این به متقاضیان تذکر داده شده بود در صورتی  که حائز شرایط خرید مسکن ملی نیستند در این طرح ثبت‌نام نکنند.

به گزارش مجله دلتا بنا به گفته محمود محمودزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی به رغم تمام هشدار ها به متقاضیان مسکن ملی، در یک شهر ۶۰ درصد افراد بدون داشتن شرایط لازم ثبت نام طرح ملی مسکن اقدام به ارسال و ثبت مدارک کرده‌اند.

محمودزاده با اشاره به خرید و فروش طرح اقدام ملی در فضای مجازی نیز اظهار داشت:

خرید و فروش امتیاز طرح ملی مسکن غیرقانونی است و تضمینی برای پولی که بابت آن پرداخت می‌شود وجود ندارد؛ بنابراین خریداران باید هوشیار باشند تا سرمایه‌ خود را از دست ندهند

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: کد رهگیری فاقد اعتبار بوده و صرفا یک رسید برای پیگیری مراحل ثبت نام است. کسانی که در فضای مجازی اقدام به خرید و فروش کد رهگیری می‌کنند این موضوع را در نظر بگیرند.

رشد نرخ مسکن در تهران ادامه نمی‌یابد

محمودزاده همچنین درباره رشد ۸.۵ درصدی ماهانه نرخ مسکن شهر تهران در آذرماه امسال گفت: شرایط کنونی بازار مسکن با توجه به طرح‌هایی که وجود دارد به سمت تعادل حرکت می‌کند.

وی ادامه داد: قطعا این افزایش قیمت، موقتی است و دلیل خاصی برای ادامه رشد وجود ندارد. منطقه یک نیز که شاهد افزایش شدید قیمت‌ ها بوده است جزو مناطق کم‌تقاضا محسوب می‌شود و عمده خرید و فروش‌ها از نوع سرمایه‌گذاری است.

۲ دیدگاه

  1. آدینه

    ۱۱ دی ۱۳۹۸ در ۵:۳۳ ب٫ظ

    مفید بود

    پاسخ

  2. فتحی

    ۱۱ دی ۱۳۹۸ در ۱۱:۵۰ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…