دریافت وام ۲۰۰ میلیونی فقط با افتتاح حساب

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تا حالا شده برای مدت کوتاهی احتیاج به پول پیدا کنید اما نخواهید از کسی قرض کنید؟ در این شرایط معمولاً افراد به فکر دریافت وام می‌افتند اما دریافت وام همیشه همراه ضامن بوده است.
دریافت وام

دریافت وام فقط با افتتاح حساب شاید برای شما کمی جالب باشد؛ اما این موضوع واقعیت دارد. زیرا مشتریان بانک دی که تمایل به دریافت وام ۲۰۰ میلیون‌تومانی طرح «فرزانه» این مجموعه دارند، تنها کافی است در یکی از شعب این بانک حساب باز کنند. همراه دلتا مگ باشید.

دریافت وام

وام قرض‌الحسنه از جمله وام‌های بانکی بوده که در واقع نوعی عقد بین بانک و قرض‌گیرنده است. در این وام طبق قانون و مقررات و ضوابط، مبلغی به‌عنوان قرض به فرد داده می‌شود. طبق قرارداد، مبلغ وام قرض‌الحسنه توسط وام‌گیرنده باید باز پرداخت شود.

بانک‌های مختلفی اقدام به دادن وام قرض‌الحسنه را به سپرده‌گذاران خودشان می‌دهند. سقف تسهیلات وام قرض‌الحسنه به متقاضیان و میزان کارمزد هر ساله آن توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مشخص می‌شود.

وام قرض‌الحسنه همان‌طور که از نامش پیداست، دارای نرخ کارمزد کمی است؛ عموماً نرخ کارمزد تسهیلات صفر تا چهار درصد است که از مشتریان دریافت می‌شود.

دریافت وام 200 میلیونی فقط با افتتاح حساب

پیرامون وام ۲۰۰ میلیونی باید بگوییم بانک دی برای دریافت این وام تنها به افتتاح احتیاج دارند. البته لازم به ذکر است که مشتری‌های این بانک باید حداقل ۳ ماه از خواب سپرده‌شان باید گذشته باشد تا امکان درخواست این تسهیلات را داشته باشند.

سود این تسهیلات برحسب میانگین حساب متغیر متفاوت بوده و بین چهارتا ۱۸ درصد اعلام شده است. حداکثر مدت‌زمان بازپرداخت این وام به ۶۰ ماه می‌رسد. افراد به‌منظور دریافت این تسهیلات باید ضامن رسمی داشته باشند. علاوه بر مشتریان عادی، کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌ها نیز این امکان را دارند با ارائه معرفی‌نامه از وام مذکور بهره‌مند شوند.

سود این تسهیلات طبق میانگین حساب متغیر بوده و معمولاً بین ۴ تا ۱۸ درصد اعلام شده است. حداکثر مدت‌زمان بازپرداخت این وام نیز ۶۰ ماه است. افراد به‌منظور دریافت این تسهیلات باید ضامن رسمی داشته باشند. علاوه بر مشتریان عادی، کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌ها نیز این امکان را دارند با ارائه معرفی‌نامه از وام مذکور بهره‌مند شوند.

دریافت وام 200 میلیونی

باتوجه‌به مبلغ وام و مدت بازپرداخت، میزان هر قسط ۵ میلیون ۷۸ هزار و ۶۸۵ تومان است. در واقع کل سود تسهیلات برای دریافت وام ۱۰۴ میلیون ۷۲۱ هزار و ۱۲۹ تومان است که به عبارتی کل مجموع رقم وام و سود آن، ۳۰۴ میلیون و ۷۸۱ هزار و ۱۲۹ تومان خواهد بود.

بانک دی طبق قانون اجازه تأسیس بانک‌های غیردولتی شکل گرفت و انواع خدمات ارزی، ریالی و افتتاح سپرده‌ها را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد. هدف این بانک تسهیل و فراهم‌کردن امکان مشارکت گسترده و فراگیر ملی و مردمی در تمامی فعالیت‌های سازنده، مؤثر و موجه در زمینه‌های پولی، مالی و بانکی است. در نهایت باید بگوییم شما می‌توانید تنها با افتتاح حساب در این بانک اقدام به دریافت وام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در نکات حقوقی

همچنین بخوانید

چه زمانی داشتن وکیل برای طلاق توافقی الزامی است؟

یکی از سؤالاتی که از ما پرسیده می‌شود آن است که داشتن وکیل برای طلاق توافقی الزامی است یا …