مهمان‌خانه‌ای ترسناک که طناب‌دار در آن آویزان است

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
علاقه‌ای به شناختن مکان‌های ترسناک و مرموز دنیا دارید؟ چند مورد از مکان‌های تسخیر شده توسط ارواح در دنیا را می‌شناسید؟ تا به حال چیزی درباره مهمان خانه اسکرید در ولز که یکی از تسخرشده‌ترین مکان‌های دنیاست شنیده‌اید؟
مهمان خانه اسکرید در ولز

مکان‌های مرموز و ترسناک زیادی روی زمین وجود دارند که بعضی از آنها شناخته شده و بعضی دیگر ناشناخته مانده‌اند. افسانه‌ها و داستان‌هایی که درباره بعضی مکان‌ها گفته می‌شود آنها را به شهرت جهانی رسانده است و باعث می‌شود که ماجراجویان بسیاری از سراسر دنیا به این مکان‌های ترسناک و مرموز کشیده شوند. یکی از این مکان‌های ترسناک مهمان خانه اسکرید در ولز انگلستان است. دلتا مگ در این مطلب به یک سفر هیجان‌انگیز به یکی از تسخیرشده‌ترین مهمان‌خانه‌های دنیا رفته است، با ما همراه باشید.

مهمان خانه اسکرید در ولز

مهمان خانه اسکرید در ولز یک مسافرخانه کوچک کوهستانی است که با افسانه‌ها و داستان‌های ترسناکی که درباره‌اش وجود دارد به یک مقصد گردشگری جذاب در انگلستان تبدیل شده است. این مسافرخانه تاریخ، معماری و محیط بسیار جذابی دارد.

ارواح در مهمان خانه اسکرید سرگردانند

تاریخچه مهمان خانه اسکرید در ولز

قدمت این مسافرخانه که به سال ۱۱۱۰ میلادی برمی‌گردد در دوره قرون‌وسطی به‌عنوان دادگاه مورد استفاده قرار می‌گرفته است. قسمت ترسناک درباره مهمان خانه اسکرید در ولز محلی بود که مجرمان را محاکمه می‌کردند و گاهی اوقات به دار می‌آویختند. قاضی بدنامی که ریاست این دادگاه را بر عهده داشت در قرن هفدهم میلادی عامل مرگ و اعدام انسان‌های بی‌شماری شد به همین خاطر لقب قاضی اعدام را گرفته بود. بدترین قسمت داستان تلخ اعدام‌ها در مهمان خانه اسکرید در ولز این بوده است که مجرمان محکوم به مرگ از میله چوبی بالای پلکان حلق‌آویز می‌شدند.  تاریخ این مسافرخانه با افسانه‌ها و فرهنگ عامه محلی گره‌خورده است.

مسافرخانه جن زده

این مسافرخانه اغلب به جن زده بودن شهرت دارد و در تحقیقات و برنامه‌های تلویزیونی مختلف ماوراءالطبیعه به نمایش درآمده است. برخی بر این باورند که روح جنایت‌کاران اعدام شده هنوز در مسافرخانه باقی‌مانده است و بر فضای مرموز و وهم‌انگیز آن می‌افزاید.

وسایل کهنه و قدیمی هنوز از در و دیوار مهمان خانه آویزان هستند

مردم ولز معتقدند روح مجرمان اعدام شده و حتی روح قربانیان دیگری که در این مکان به‌اشتباه حلق‌آویز شده‌اند این مهمان خانه را به تسخیر خود درآورده‌اند. داستان کشیش هنری ووگن، داستان مرگ مشکوک یکی از کارمندان مهمان خانه به نام فنی پرایس و همچنین داستان بانوی سفیدپوش سرگردان از جمله داستان‌های معروف مهمان خانه اسکرید در ولز است. بعضی‌ها معتقدند که این مسافرخانه جزء مکان‌های نفرین شده جهان است. صاحب این مهمان‌خانه برای زنده نگه‌داشتن یادبود قربانیان و بی‌گناهان اعدامی طناب اعدام بالای راه‌پله را همچنان نگه داشته است. 

معماری

معماری این مهمان خانه قدیمی در دامنه کوه اسکرید به سبک قرون‌وسطی و سنتی است. محیط آن با چشم‌انداز زیبای کوه‌های اطراف برای گردشگران بسیار جذاب و دیدنی است. علی‌رغم داستان‌های ترسناکی که درباره این مسافرخانه گفته می‌شود، مهمانان لحظات شیرین و دلپذیری را در این مهمان خانه سپری می‌کنند. با این وجود بسیاری از گردشگران ادعا کرده‌اند که ارواح سرگردان را در مهمان خانه اسکرید در ولز دیده‌اند و باور دارند که این مهمان‌‌خانه جزء مکان‌های طلسم شده دنیاست. 

طناب دار بیگناهان هنوز در مسافرخانه ولز وجود دارد


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…