روش‌های تمیز کردن کاشی

۰
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دستورالعمل‌‌های موجود در محصول سفید کننده مورد استفاده را دنبال کنید، زیرا مارک‌‌های مختلف ممکن است دستورالعمل‌‌های خاصی داشته باشند.
تمیز کردن کاشی

کاشی‌‌ها یکی از مکان‌‌هایی هستند که آلودگی و کثیفی را زیاد به خود می‌گیرند و کثیفی را نمایش‌‌ می‌دهند. تمیز کردن کاشی را‌‌ می‌توان با استفاده از مراحل زیر به طور موثر انجام داد.

روش‌های تمیز کردن کاشی

محل را آماده کنید: با استفاده از جارو، جاروبرقی یا جاروبرقی، هرگونه زباله، کثیفی یا گرد و غبار را از سطح کاشی پاک کنید.

یک محلول تمیز کننده ایجاد کنید: آب گرم را با یک شوینده ملایم یا یک پاک کننده کاشی مشخص شده مخلوط کنید. از استفاده از مواد شیمیایی خشن یا پاک کننده‌‌های ساینده که‌‌ می‌توانند به کاشی‌‌ها آسیب برسانند، خودداری کنید.

تست نقطه‌ای: قبل از استفاده از محلول تمیزکننده بر روی کل سطح کاشی، آزمایش نقطه‌ای را روی یک منطقه کوچک و نامحسوس انجام دهید تا مطمئن شوید که تغییر رنگ یا آسیبی ایجاد نمی‌کند.

محلول تمیز کننده را بمالید: برای تمیز کردن کاشی از یک اسفنج، پارچه نرم یا تمیز کننده برای استفاده از محلول تمیز کننده روی کاشی‌‌ها استفاده کنید. قبل از اینکه بتوانید محلول را بشویید، در قسمت‌‌های کوچک کار کنید تا از خشک شدن محلول جلوگیری کنید.

کاشی‌‌ها را بشویید: از یک برس نرم یا یک پد اسکراب غیر ساینده استفاده کنید تا به آرامی کاشی‌‌ها را در یک حرکت دایره‌ای بشویید. به مناطقی که دارای لکه، کثیفی یا کپک هستند توجه بیشتری داشته باشید.

خطوط دوغاب را تمیز کنید: اگر خطوط دوغاب بین کاشی‌‌ها کثیف یا تغییر رنگ داده‌اند، از یک پاک کننده دوغاب و یک برس گروت برای تمیز کردن دوغاب استفاده کنید. از طرف دیگر،‌‌ می‌توانید خمیری از جوش شیرین و آب درست کنید و آن را روی خطوط دوغاب بمالید و به آرامی بشویید.

کاملاً بشویید: پس از شست‌وشوی کاشی‌ها و برای تمیز کردن کاشی ، کل ناحیه را با آب تمیز بشویید تا محلول تمیزکننده و باقیمانده‌های آن پاک شود.

کاشی‌‌ها را خشک کنید: کاشی‌‌ها را با یک حوله تمیز پاک کنید یا اجازه دهید در هوا خشک شوند. این به جلوگیری از لکه‌‌ها یا رگه‌‌های آب کمک‌‌ می‌کند.

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر از خانه‌داری روش‌های پاک کردن لکه شکلات از روی لباس و فرش را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…