بررسی قیمت اجاره و خرید آپارتمان در شهرری

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر برای اجاره و خرید آپارتمان در شهر ری به اطلاعات کاملی نیاز دارید، در این ویدیو به بررسی قیمت اجاره و خرید آپارتمان در شهرری می‌پردازیم.
خرید آپارتمان در شهرری

شهرری، یکی از قدیمی‌ترین مناطق تهران است و تاریخچه این شهر به اقوام آریایی بازمی‌گردد. در شهر ری، آرامگاه‌هایی همچون ابن باویه، بی‌بی شهربانو و امامزاده ابوالقاسم قرار دارد و مهم‌ترین آرامگاه شهر ری حرم شاه عبدالعظیم است.

 

معرفی محله‌های شهر ری برای اجاره و خرید آپارتمان:

اگر قصد اجاره خانه یا خرید آپارتمان در نزدیکی حرم را دارید، بهترین محله‌ها برای زندگی عبارت‌اند از: سر تخت، نفرآباد، شهرک عباسی، میدان نارنج و باغ ملک.

اگر به دنبال خانه یا آپارتمانی در مکانی آرام و ساکت هستید، بهترین انتخاب برای شما مناطقی همچون دیلمان، ظهیرآباد و کوی اسلام است. این مناطق، به دلیل کم‌تر بودن ترافیک و دور بودن از هیاهو، شلوغی بهترین گزینه‌ برای افرادی است که به دنبال آرامش هستند.

خرید آپارتمان در شهرری

از محله‌های ایده‌آل در شهرری می‌توان به شهرک گلها، خیابان قادری، خیابان منتظری و شهرک مدرس اشاره کرد. این محله‌ها در اطراف میدان نماز شهرری قرار دارند و برای کارمندانی که نیازمند رفت و آمد روزانه به مرکز تهران هستند، بسیار مناسب است.

متوسط قیمت خرید آپارتمان در شهرری به‌ازای هر مترمربع ۳۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده است و برای اجاره آپارتمان در این منطقه، به طور میانگین، بودجه‌ای حدود ۶۰۰ میلیون تومان برای رهن کامل نیاز است. شما می‌توانید در وب‌سایت ملکی دلتا، قیمت‌های به‌روز شده را مشاهده کنید.

مترو شهرری و تأثیر آن در اجاره و خرید آپارتمان در شهرری:

اجاره آپارتمان در شهرری و خرید خانه در شهر ری با توجه به نیازهای افراد متفاوت است، اما قطعاً امکانات دسترسی آسان به مناطق اصلی، اهمیت بالایی در انتخاب محله برای خرید و اجاره آپارتمان دارد. دو ایستگاه مترو در شهرری وجود دارد، یکی با نام ایستگاه مترو شهرری و دیگری با نام ایستگاه جوانمرد قصاب که در نزدیکی شهرری قرار دارد.

وب‌سایت ملکی دلتا در کنار شما است تا بتوانید در شهر ری با بهترین قیمت، اجاره و خرید آپارتمان در شهرری را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…