در یک نگاه با اسنوا و دوو بیشتر آشنا شوید

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شما کاربران می توانید با مطالعه این مقاله، در یک نگاه با اسنوا و دوو بیشتر آشنا شوید. اگر یکبار برای تهیه لوازم خانگی به بازار بروید، حتما نام برندهای مختلفی را مشاهده خواهید کرد. در این میان ممکن است برندهای دوو و اسنوا به عنوان قدیمی های بازار بیشتر از همه نظر شما را جلب کنند. چراکه بیشتر لوازم خانگی توسط این برندها با طراحی های استاندارد ارائه می شوند. در ادامه این مقاله با انتخاب سنتر همراه باشید تا به بررسی کامل تر این موضوع بپردازیم.
آشنایی اجمالی با برند اسنوا و دوو

در بین برندهای لوازم خانگی که در ایران می توانید آنها را مشاهده کنید، باید به اسنوا و دوو اشاره کرد که به عنوان دو نام تجاری محبوب در این کشور فعالیت می کنند. از آنجایی که سهم محصولات این ۲ شرکت در بازار داخلی ایران غیر قابل چشم پوشی است،‌ می خواهیم کمی راجع به آنها صحبت کنیم.

ابتدا می خواهیم در یک نگاه با اسنوا و دوو بیشتر آشنا شوید که در این بخش می توان گفت:

  • اسنوا (Snowa): برندی ایرانی است که اکنون تجهیزات مختلفی را در بخش لوازم و تجهیزات خانگی ارائه می کند. این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ شروع کرده و اکنون با بیش از ۱۲۰۰ شعبه در ایران فعالیت می کند. مالک کارخانه اسنوا در ایران، فردی به نام محمدرضا دیانی است که با هدف احیا اقتصاد کشور و کارآفرینی این مجموعه را تاسیس نموده است.
  • دوو (Daewoo): یکی دیگر از نام های تجاری آشنا در بازار ایران که ممکن است در برخی از فروشگاه ها آن را دیده باشید، دوو نام دارد. این کمپانی خارجی اولین بار در سال ۱۹۶۷ در سئول کره تاسیس شده است و تا سال ۱۹۹۷به عنوان دومین برند برتر کره به شمار می آمد. این شرکت چندین مجموعه بزرگ را تحت همکاری خود دارد که از آن جمله باید به دوو الکترونیک، دوو موتور، دوو باس، شرکت مهندسی و ساختمانی دوو، دوو تلکام و غیره اشاره کرد.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر این افتخار را دارد تا به عنوان عرضه کننده و نمایندگی این دو برند در خدمت مشتریان باشد. شما می توانید با مراجعه حضوری یا آنلاین به سایت ما، به صورت لحظه ای قیمت محصولات دوو و اسنوا را مشاهده کنید.

معرفی محصولات برند اسنوا و دوو

حال که قصد داریم شما در یک نگاه با اسنوا و دوو بیشتر آشنا شوید،‌ لازم است محصولات این برند را معرفی کنیم. در این خصوص می توان گفت:

  • آشنایی با محصولات برند اسنوا: در کل محصولات برند اسنوا را می توان به ۵ دسته کلی تقسیم نمود که عبارتند از یخچال و فریزر،‌ ماشین لباسشویی، اجاق گاز، ماشین ظرفشویی و تلویزیون. همچنین از دیگر کالاها در این برند نیز می توان به جاروبرقی،‌ فر توکار و نیز اجاق گازهای صفحه ای اشاره نمود. اگر قصد دارید از قیمت محصولات اسنوا آگاه شوید، می توانید از فروشگاه اینترنتی ما به نشانی com اقدام کنید.
  • آشنایی با محصولات برند دوو: برای محصولات برند دوو همچنین باید به ۶ دسته بندی کلی اشاره کرد که به شرح روبرو هستند: اجاق های گاز،‌ مایکروویوها، تلویزیون ها، ماشین های ظرفشویی، ماشین های لباسشویی و یخچال ها. شما کاربران همچنین می توانید سایر محصولات را در این برند مشاهده کنید که از آن جمله می توان به قهوه سازها، خشک کن، پنکه، چرخ گوشت و غیره اشاره کرد.

آشنایی با محصولات برند اسنوا و دوو

آشنایی با محصولات برند اسنوا و دوو
آشنایی با محصولات برند اسنوا و دوو

پرسش های متداول کاربران

در انتهای این مقاله که می خواهیم در یک نگاه با اسنوا و دوو بیشتر آشنا شوید نیز سوالات پرتکرار شما کاربران را پاسخ می دهیم که به شرح زیر هستند:

  • بهترین محصولات از برند اسنوا و دوو کدامند؟

اگر بخواهیم براساس خرید های مردم قضاوت کنیم، می توان در پاسخ گفت یخچال فریزرها، لباسشویی ها و اجاق گاز در هردو برند جزو بهترین محصولات شناخته می شوند. همچنین در برند دوو نیز جاروبرقی ها به عنوان محصولات خوب و اقتصادی از این برند به شمار می روند.

  • کیفیت کدام برند از دیگری بهتر است؟

پاسخ به این پرسش به فاکتورهای بسیاری مرتبط است. از آنجایی که تولیدات اسنوا داخلی بوده و دوو خارجی است، قیمت ها با یکدیگر متفاوت هستند. از سوی دیگر هردو برند در به‌کارگیری جدیدترین تکنولوژی ها با دیزاین های جذاب و استاندارد به خوبی تلاش کرده اند. به طور کلی باید گفت دوو در یخچال فریزر و جاروبرقی بهتر عمل کرده اما تولیدات این دو برند در سایر کالاها تا حد خوبی پایاپای همدیگر می باشد.

قابل ذکر است که کاربران می توانند با مراجعه به بلاگ انتخاب سنتر،‌ اطلاعات بیشتری را در نقد و بررسی و مقایسه محصولات هردو برند مشاهده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…