نکات مهم در خرید سرویس پلاستیکی عروس، نوزاد و صندلی پلاستیکی

۰
0
زمان مطالعه: 5 دقیقه
اگر شما هم نوزادی در خانه دارید که استحمام او بزرگ‌ترین چالش شماست، این مطلب برای شما نوشته شده است.
ست سرویس پلاستیک نوزاد

ست سرویس پلاستیک نوزاد یا همان ست حمام نوزاد مجموعه‌ای از چند وسیله پلاستیکی در رنگ‌های متنوع و جذاب است که برای حمام کردن نوزاد کاربرد دارد. این وسایل به والدین کمک می‌کنند که فرزندان خود را از نوزادی تا دو سالگی به راحتی و با آسودگی خیال، استحمام کنند و لحظات شاد و هیجان‌انگیزی را رقم بزنند.

ویژگی های سرویس پلاستیک نوزاد مناسب

در طراحی و ساخت این سرویس از باکیفیت‌ترین و مرغوب‌ترین مواد پلاستیکی سازگار با محیط زیست استفاده می‌شود. وان بیضی، سطل آب، سبد، صندلی معمولی، توالت فرنگی، جاصابونی، آویز لباس، سطل زباله کوچک، گیره لباس و جالیفی برخی از اقلام این سرویس است. از مهم‌ترین ویژگی‌های سرویس پلاستیک کودک مناسب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت بالای پلاستیک: در ترکیبات مواد اولیه پلاستیک‌های باکیفیت، هیچ گونه ناخالصی وجود ندارد. این پلاستیک‌ها از ضخامت کافی، زیبایی ظاهری و مقاومت بالایی در برابر شکستن یا ترک خوردن برخوردار هستند.
  • تناسب سایز اقلام سرویس: وسایل پلاستیکی سرویس باید به اندازه‌ای باشند که نوزاد نتواند آن‌ها را ببلعد و خدای نکرده خفه شود. برندهای معتبر از جمله هوم کت، سایز وسایل ست حمام نوزاد را با رعایت استانداردها تعیین می‌کنند.
  • طراحی ایمن: لبه‌های وسایل نباید گوشه‌دار یا تیز باشند تا در زمان استحمام نوزاد، هیچ گونه خراش و آسیبی به پوست حساس و ظریف بدن او وارد نشود.
  • طراحی جذاب و رنگ‌های شاد: طرح‌های جذاب کودکانه و رنگ‌های شاد مانند قرمز، آبی معمولی، صورتی معمولی، آبی پاستیلی، صورتی پاستیلی و… یکی دیگر از ویژگی‌های سرویس  پلاستیک مناسب نوزاد است.

قیمت سرویس پلاستیک نوزاد

عوامل مختلفی در تعیین قیمت سرویس پلاستیکی نوزاد دخیل هستند. برخی از مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • تعداد اقلام سرویس؛
  • طراحی و شکل ظاهری وان؛
  • ابعاد و اندازه وسایل؛
  • کیفیت جنس پلاستیک؛
  • برند تولیدکننده؛
  • بسته‌بندی؛

شما می‌توانید سرویس موردنظر را با کیفیتی مرغوب و قیمتی بسیار مناسب از هوم کت خریداری کنید.

خرید سرویس پلاستیک نوزاد هوم کت؛ اولین انتخاب والدین

یکی از معتبرترین و بهترین برندهای تولیدکننده سرویس‌های پلاستیک نوزاد برند هوم کت است. این برند معروف و شناخته شده که اولین انتخاب والدینی است که برای سلامتی کودک خود اهمیت ویژه‌ای قائل است، به شرکت پرهام پلاست آریا تعلق دارد که در تولید تمام محصولات پلاستیکی خود از بهترین مواد اولیه و به‌روزترین تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده می‌کند.

با خرید سرویس پلاستیک نوزاد از هوم کت با یک تیر ۳ نشان زده‌اید؛ خریدی مطمئن، جنسی مرغوب و قیمتی بسیار مناسب! تمامی وسایل پلاستیکی ست حمام نوزاد هوم کت با لبه‌های گرد و با رعایت استاندارد‌های لازم در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع و جذاب تولید شده‌اند. انواع مدل‌های سرویس‌های پلاستیک نوزاد هوم کت عبارت‌اند از:

  • سرویس پلاستیک نوزاد پسر
  • سرویس پلاستیک نوزاد دختر
  • سرویس پلاستیک نوزادی نینو

هوم کت؛ تولید کننده بهترین سرویس پلاستیک عروس

ست سرویس پلاستیک عروس یکی از اقلام ضروری جهیزیه است که در محیط آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام استفاده می‌شود. ظروف فریزری، پارچ، آبمیوه‌گیر دستی، سبد نان، سبد سبزی، سبد میوه، سبد پیک نیک، جاروی نپتون، تخته گوشت، جاادویه‌ای، ست لگن و آبکش و… برخی از اقلام موجود در این سرویس هستند. اگر در حال خرید جهیزیه هستید و یک ست بی‌عیب‌ونقص با کیفیت عالی و قیمت مناسب می‌خواهید، این مطلب را از دست ندهید.

نکات مهم در خرید سرویس پلاستیکی عروس

هنگام انتخاب سرویس پلاستیک جات عروس بهتر است به نکات زیر توجه کنید تا کالای مناسب را خریداری کنید:

  • موکول کردن خرید به نزدیک عروسی: بهتر است خرید این وسایل را به زمانی موکول کنید که نزدیک به تاریخ عروسی است. زیرا خرید زود هنگام سبب می‌شود که وسایل پلاستیکی قدیمی به نظر برسند و مدل‌های جدیدتری به بازار عرضه شود.
  • ست کردن سرویس پلاستیک با جهیزیه: هماهنگ بودن رنگ و مدل سرویس پلاستیکی با وسایل دیگر جهیزیه، نمای بسیار جذاب و زیبایی را در آشپزخانه ایجاد می‌کند.
  • توجه به کیفیت و قیمت: هر چه کیفیت بیشتر باشد؛ قیمت سرویس پلاستیکی عروس بالاتر خواهد بود. هرجا سرویس پلاستیک با قیمت بسیار ارزان‌تری نسبت به سایر فروشگاه‌های معتبر به فروش رسید، به کیفیت آن شک کنید. وسایل پلاستیکی مرغوب و باکیفیت ضخامت بیشتری دارند، هیچ گونه ناخالصی در مواد اولیه آن‌ها وجود ندارد و بوی نامطبوعی از آن‌ها به مشام نمی‌رسد.
  • خرید از برندهای معتبر: هنگام خرید حتما به برند تولیدکننده آن توجه داشته باشید و به سراغ برندهای معتبر و شناخته‌شده مانند هوم کت بروید. زیرا هوم کت امتحان خود را از لحاظ کیفیت محصولات پس داده‌ است و برای تولید محصولات پلاستیکی خود از مواد اولیه درجه یک استفاده می‌کند.

خرید سرویس پلاستیکی عروس

خرید بهترین سرویس پلاستیک عروس از هوم کت

برای خرید بهترین و باکیفیت‌ترین سرویس پلاستیک عروس به سراغ برند مطرح و معتبر هوم کت بروید. این برند سال‌هاست که محصولات پلاستیکی باکیفیت و کاربردی تولید می‌کند و تنوع جذابی از مدل‌های مختلف کالاهای پلاستیکی را برای سلایق مختلف ارائه می‌کند. هوم کت محصولات خود را در رنگ‌های زیبا به صورت ساده، دو رنگ و طرح‌دار و با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و باکیفیت‌ترین مواد اولیه درجه یک تولید می‌کند. امکان خرید آنلاین از هوم کت با مناسب‌ترین قیمت به صورت عمده و جزئی فراهم شده است. برخی از پرفروش‌ترین مدل‌های سرویس‌های پلاستیک عروس عبارت‌اند از:

  • سرویس پلاستیک ۵۸ پارچه مدل درین؛
  • سرویس پلاستیک ۷۰ پارچه مدل دنیس؛
  • سرویس پلاستیک ۱۱۰ پارچه مدل دلین؛
  • سرویس پلاستیک ۸۵ پارچه مدل دلیار؛

خرید صندلی پلاستیکی درجه یک از هوم کت

صندلی پلاستیکی یکی از راحت‌ترین، پرکاربردترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین انواع صندلی است که حمل آسان، وزن سبک، استحکام بالا، ضدرطوبت، ضد گردوغبار، مقاوم در برابر گرما و سرما، طراحی شیک و جذاب، رنگ‌بندی متنوع، امکان استفاده در فضای باز و قیمت مناسب نسبت به نوع چوبی و فلزی طرفداران زیادی دارد.

از این محصول در استخرها، کافه‌ها، رستوران‌ها، مهدکودک‌ها، محیط‌های اداری و خانگی، حسینه‌ها و مساجد استفاده می‌شود. اگر به‌دنبال خرید صندلی باکیفیت، مرغوب و قیمت مناسب هستید، حتما این مطلب را مطالعه کنید.

انواع و ویژگی‌های صندلی پلاستیکی

صندلی‌ پلاستیکی به سه گروه تاشو، کودک و پایه فلزی تقسیم می‌شود. هر فردی با توجه به نیاز خود مدل مناسب را انتخاب و خریداری می‌کند. در ادامه ویژگی انوع صندلی پلاستیکی با کیفیت را بررسی می کنیم.

صندلی پلاستیکی تاشو

صندلی تاشوی استاندارد، متناسب با ارگونومی بدن انسان طراحی و ساخته می‌شود. درصورت نشستن طولانی روی آن احساس خستگی نمی‌کنید. از ویژگی‌های دیگر آن می‌توان به طراحی زیبا و منحصر‌به‌فرد، تحمل وزن تا ۸۰ کیلوگرم، مناسب برای استفاده در طبیعت، حیاط، تراس و آشپزخانه، حمل راحت، جنس باکیفیت، تولیدشده با مواد اولیه مرغوب و درجه یک، رنگ‌بندی جذاب و شاد، دوام و ماندگاری بالا، نلغزیدن پایه‌ها در سطوح مختلف و مقاومت در برابر فشار زیاد اشاره کرد.

صندلی پلاستیکی کودک

صندلی‌های پلاستیکی کودک استاندارد نیز متناسب با ارگونومی بدن کودکان طراحی می‌شود و بیشتر در مهدکودک‌ها آموزشگاه‌ها و رستوران‌ها کاربرد دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌های صندلی‌های پلاستیکی کودک می‌توان به مواردی مانند داشتن نشیمنگاه راحت، تحمل وزن و فشار بالا، رنگ‌بندی شاد و جذاب، مقاومت در برابر ضربه، رطوبت و تابش نور آفتاب، وزن سبک، ساخته شدن با مرغوب‌ترین مواد اولیه و استحکام و دوام بالا اشاره کرد.

صندلی پلاستیکی پایه فلزی

همانطور که از نام این نوع صندلی مشخص است؛ بدنه آن از جنس پلاستیک و پایه‌های آن از جنس فلز است و قابلیت چفت شدن دارد. صندلی‌های پلاستیکی پایه فلزی در رنگ‌بندی‌های متنوع هم در منازل و هم در محیط‌های اداری کاربرد دارند.

خرید صندلی پلاستیکی مرغوب از هوم کت

خرید صندلی پلاستیکی مرغوب از هوم کت

برای خرید مرغوب‌ترین صندلی‌های پلاستیکی تاشو، کودک و پایه‌ فلزی برند هوم کت را پیشنهاد می‌کنیم. مدل‌های مختلف صندلی پلاستیکی هوم کت ضمن مناسب بودن قیمت انواع صندلی پلاستیکی، از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار هستند. نکته‌ای که محصولات هوم کت را از سایر برندها متمایز می‌کند؛ استفاده از باکیفیت‌ترین مواد اولیه و پیشرفته‌ترین و به روزترین تجهیزات در تولید است. برخی از پرفروش‌ترین مدل‌های صندلی‌های پلاستیکی هوم کت عبارت‌اند از:

  • صندلی آتیلا نقش سنگ؛
  • صندلی آتیلا نقش اسپیرال یا مربع؛
  • صندلی آتیلا نقش بیضی؛
  • صندلی تاشو بزرگسالان و کودکان؛
  • صندلی پایه آلومینومی؛
  • صندلی چفتی راشل؛
  • صندلی دسته‌دار لانه زنبوری؛
  • صندلی راک کودک؛

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…