سفری هیجان‌انگیز در دل پایتخت

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در این پارک هیجان‌انگیز به زمان دایناسورها سفر کنید.
پارک ژوراسیک

اگر دلتان می‌خواهد به میلیون‌ها سال پیش سفر کنید، قطعا سری به پارک ژوراسیک تهران بزنید. مجله گردشگری دلتا قصد دارد شما را مهمان سفری هیجان‌انگیز کند، با ما همراه شوید.

پارک دایناسورها

چرا دیدن پارک ژوراسیک سفری هیجان‌انگیز است؟

تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که اگر دایناسورها هنوز وجود داشتند، زندگی روی زمین چه شکلی می‌شد؟ آیا شما هیچ علاقه‌ای به دیدن دایناسورها از نزدیک دارید؟ به نظر شما دیدن این موجودات غول‌پیکر می‌تواند هیجان را به رگ‌های شما تزریق کند؟

این جانوران که از دسته مهره‌داران خونسرد بودند، با وجود جثه بزرگ و قدرت زیاد، نتوانستند در چرخه بقا بمانند و منقرض شدند. پارک ژوراسیک تهران، این امکان را برای علاقه‌مندان به تاریخ علم، جانوران و طبیعت فراهم می‌کند تا در محیطی آرام و زیبا، دایناسورها را بیشتر بشناسند. در پارک ژوراسیک تهران دایناسورها هنوز منقرض نشده‌اند.

پارک ژوراسیک تهران کجاست؟

در اسفندماه سال هزار و سیصد و نود و دو شهرداری تهران از یک پارک جذاب و دیدنی رونمایی کرد که از همان روزهای اول میزبان گردشگران و ماجراجویان بسیاری بود. پارک ژوراسیک تهران یا پارک دایناسورها در واقع یک مجموعه تفریحی آموزشی است.

در این پارک شما، مجسمه‌های متحرکی از گونه‌های مختلف دایناسورها را در اندازه‎‌های طبیعی‌شان، خواهید دید. این مجسمه‌ها کاملا منطبق با آناتومی بدن دایناسورها ساخته شده‌اند؛ به همین دلیل بسیار طبیعی به نظر می‌رسند. اگر به این پارک رفتید با حرکت دست‌ها و پاها و پلک‌ها و صدای غرش دایناسورها نترسید. برای دیدن نحوه دایناسورها هم می‌توانید از دیدن تخم بزرگ دایناسوری که در میانه پارک واقع شده است، دیدن کنید. اگر قصد رفتن به این پارک هیجان‌انگیز را دارید آدرس در سعادت آباد، انتهای بلوار پاک‌نژاد، میدان بهرود، بلوار شقایق، پایین‌تر از پارک پرواز است.

این نام از کجا آمده است؟

مایکل کرایکتون نویسنده معروف امریکایی در سال هزار و نهصد و نود میلادی رمانی نوشت که استیون اسپیلبرگ سه سال بعد از انتشار آن، فیلم معروف پارک ژوراسیک را ساخت. از آن پس برای نشان دادن دنیای دایناسورها در تمامی دنیا از این نام استفاده می‌کنند.

این پارک یکی از جاذبه‌های شهر تهران است که محیطی مناسب برای شما فراهم می‌کند تا یک روز دلپذیر و هیجان‌انگیز در کنار خانواده و فرزندانتان را تجربه کنید.

پارک ژوراسیک تهران


پیشنهاد مطالعه: مطلب جلوه و شکوه این معبد، شما را به تغییر آئین فرا می‌خواند! را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ۱۱:۳۳ ق٫ظ

    ادرس پارک ژوراسیک کجاست

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ۹:۲۸ ق٫ظ

      می‌ذاریم داخل مطلب

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ۶:۱۸ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ۰:۵۷ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…