چگونه در زمان سفر از خانه خود محافظت کنیم؟

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر شما عزیزان به این نکات توجه کنید و موارد گفته شده را به کار ببرید تا حدود زیادی از سرقت منزل خود و بروز حوادث بد جلوگیری خواهید کرد و با خیالی آسوده‌تر به مسافرت می‌روید.
حفاظت از خانه در زمان سفر

مسافرت فرصتی است تا به دور از هیاهوی زندگی روزمره چند روزی را در آرامش بگذرانیم. اما حتی در زمان مسافرت هم باید به فکر امنیت خانه و لوازم موجود در آن باشیم. به خصوص این روزها به علت بالا بودن قیمت لوازم خانگی و دیگر لوازم ارزشمند موجود در خانه مجبور هستیم بیشتر، موارد ایمنی را رعایت کنیم تا در زمان برگشت با اتفاقات ناخوشایند و بروز حادثه روبه‌رو نشویم. با مجله گردشگری دلتا همراه باشید تا راه‌های حفاظت از خانه در زمان سفر را بشناسید.

استفاده از درهای ضد سرقت

استفاده از قفل ضد سرقت و محافظ یکی از راه‌های حفاظت از خانه در زمان سفر است. سعی کنید از درب ضدسرقت برای خانه استفاده کنید و در کنار قفل، از محافظ درب و پنجره هم برای امنیت بیشتر کمک بگیرید. معمولا سارقان خانه‌هایی را برای سرقت انتخاب می‌کنند که امکانات ایمنی کمی دارند.

استفاده از درهای ضد سرقت

ردیاب برای ماشین‌‌های پارک شده

استفاده از ردیاب برای ماشین‌های پارک شده در منزل می‌تواند دغدغه شما درباره امنیت خودرو را از بین ببرد. در واقع کارشناسان و پلیس استفاده از ردیاب را یکی از بهترین روش‌ها برای جلوگیری از سرقت خودرو می‌دانند. همچنین در صورت سرقت خودرو ردیاب باعث می‌شود از مکان آن باخبر شوید.

نصب دزدگیر برای حفاظت از خانه در زمان سفر

نصب دزدگیر در خانه یکی از راه‌های اصلی حفاظت از خانه در زمان سفر است که تا حدود زیادی خیال شما را راحت می‌کند. دزدگیرها و سیستم‌های امنیتی با استفاده از سنسورهای حرکتی، وجود سارقان در منزل را شناسایی می‌کنند و سپس با پخش صدای هشدار دهنده از سرقت وسایل جلوگیری می‌کنند. یکی از ضعف‌های این سیستم‌ها حساسیت به حرکت حیوانات خانگی است.

نصب ردیاب برای لوازم منزل

نصب ردیاب برای لوازم منزل

نصب ردیاب برای لوازم منزل یکی از جدیدترین روش‌های حفاظت از خانه در زمان سفر است. ردیاب‌ها یا جی‌پی‌اس‌ها در صورت به سرقت رفتن لوازم، به شما محل دقیق آن‌ها را نشان می‌دهند. البته علاوه بر این کاربرد، ردیاب‌ها امکان شنود هم دارند و به شما اجازه می‌دهند در زمان مسافرت وضعیت خانه خود را از راه دور بررسی کنید.

نصب دوربین امنیتی برای حفاظت از خانه در زمان سفر

نصب دوربین امنیتی برای حفاظت از خانه در زمان سفر راه‌حل دیگری است که می‌توانید از آن استفاده کنید. دوربین‌های مداربسته با قابلیت ارسال تصاویر آنلاین به شما اجازه می‌دهند در زمان سفر مراقب منزل خود باشید. معمولا سارقان به سراغ خانه‌هایی نمی‌روند که دارای دوربین امنیتی هستند. از طرف دیگر در صورتی که خانه مورد دستبرد قرار بگیرد با استفاده از تصاویر دوربین مداربسته می‌توان سارقان را شناسایی کرد.

حفاظت از خانه در زمان سفر

نکات کلیدی درباره حفاظت از خانه در زمان سفر

استفاده از روش‌های معرفی شده تا حدود زیادی امنیت خانه شما را تامین می‌کند، اما به‌جز این روش‌ها، توجه به یک سری نکات ساده هم به شما کمک می‌کند در زمان مسافرت بهتر بتوانید از خانه خود محافظت کنید. نکاتی مانند: کنترل راه‌های ورودی، لق نبودن لولاها، مسدود کردن پنجره‌ها و سالم بودن قفل‌ها.

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر از گردشگری در این روستای عجیب هیچ جاده‌ای وجود ندارد را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳ فروردین ۱۴۰۲ در ۳:۰۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ در ۱۰:۱۳ ب٫ظ

    باسلام وسپاس ازرهنمودها ویادآوریهای امنیتی ، بسیاربجاوقابل تقدیرست .

    پاسخ

    • ناشناس

      ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ در ۵:۱۰ ق٫ظ

      الهی هرچه دوزده درد و بلا بگیرند

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…