بهترین راه‌های سفر نوروزی به تهران

۴
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
تهران شهر بسیار بزرگی است و به همین دلیل معمولا خیابان‌ها و بزرگراه‌های این شهر به داشتن ترافیک‌های بسیار طولانی شهرت دارد.
سفر نوروزی به تهران

دلایل مختلفی وجود دارد که افراد تهران را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند، عده‌ای برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی تهران، عده‌ای برای اهداف تجاری، عده‌‌ای برای دید و بازدید از بستگان، عده‌ای هم برای ماموریت‌های کاری. بسیاری از مراکز بزرگ تجاری و وزارتخانه‌ها هم در تهران قرار دارند و همین موضوع باعث شده در طول سال تقاضای سفر به تهران بسیار زیاد باشد. با مجله گردشگری دلتا همراه باشید تا راه‌های سفر نوروزی به تهران را بهتر بشناسید.

بهترین زمان سفر به تهران

تهران شهری چهار فصل است و در هر فصل سال جذابیت‌های خاص خودش را برای مسافران دارد. به لحاظ آب و هوایی اما اگر بخواهیم بهترین زمان سفر به تهران را به شما بگوییم، ماه‌های فروردین، اردیبهشت، شهریور و مهر بهترین زمان سفر به تهران است.

سفر نوروزی به تهران

سفر نوروزی به تهران بهترین انتخاب برای گردشگرانی است که با هدف تفریح و گردش به تهران سفر کرده‌اند. در ایام نوروز هوای تهران معتدل‌ و شهر کاملا خلوت است، همچنین هوای تهران معمولا در تعطیلات نوروز در پاک‌ترین حالت ممکن قرار دارد.

بهترین زمان سفر به تهران

راه‌های سفر نوروزی به تهران

راه‌های سفر به تهران به عنوان پایتخت ایران بسیار متنوع است و شما با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و شخصی به راحتی می‌توانید از شهرهای مختلف کشور عازم تهران شوید.

راه زمینی با قطار

معمولا قطار برای افرادی مناسب است که محدودیت زمانی در سفر به تهران ندارند. بسیاری از خانواده‌ها برای سفر دسته جمعی می‌توانند از قطار به عنوان وسیله سفر استفاده کنند.

راه هوایی با هواپیما

فرودگاه مهرآباد مخصوص سفرهای داخلی بوده و فرودگاه بین‌المللی امام خمینی هم ویژه پروازهای خارجی است. فرودگاه مهرآباد یکی از قدیمی‌ترین فرودگاه‌های کشور است و مسافران با مترو، اتوبوس و تاکسی دسترسی راحتی به این فرودگاه دارند.

سفر نوروزی به تهران با قطار

ایستگاه قطار به تهران یکی از قدیمی‌ترین ایستگاه‌های راه آهن در کشور است که در طول سال مسافران بسیاری از طریق آن وارد تهران می‌شوند. این وسیله یکی از ایمن‌ترین و در عین حال ارزان‌ترین وسایل حمل و نقل عمومی است که شما را در اسرع وقت به پایتخت می‌رساند.

پایانه اتوبوس به تهران

پایانه اتوبوس به تهران برای افراد که قصد دارند به صورت زمینی به پایتخت سفر کنند، گزینه بسیار مناسبی است. شهر تهران چهار پایانه مسافربری بزرگ دارد که اتوبوس‌ها از طریق این پایانه‌ها مسافران را از شهرهای مختلف کشور به پایتخت می‌رسانند.

پایانه اتوبوس به تهران

سفر نوروزی به تهران با ماشین شخصی

سفر با خودرو شخصی همواره جذابیت‌های خاص خودش را دارد، عده‌ای از مسافران برای اینکه از مسیر سفر خود لذت ببرند و با خانواده زمان بیشتری را بگذرانند، از خودرو شخصی به عنوان وسیله حمل و نقل در سفر به تهران استفاده می‌کنند.

بهترین اقامتگاه‌ها و هتل‌ها تهران

انتخاب بهترین اقامتگاه‌ها و هتل‌ها تهران برای کسانی که قصد اقامت در پایتخت را دارند، کار دشواری نیست زیرا در شهر تهران برای هر سلیقه‌ای و مهم‌تر از آن برای هر بودجه‌ای امکان اقامت وجود دارد.

هتل‌های ۵ ستاره برای سفر نوروزی به تهران

در شهر تهران هتل‌های لوکس بسیاری فعالیت می‌کنند که لذت سفر شما به تهران را چندین برابر می‌کنند، اگر محدودیتی برای بودجه سفر خود ندارید در زمان سفر به تهران برای اقامت هتل‌های ۵ ستاره تهران را رزرو نمایید.

هتل‌های ۵ ستاره برای سفر نوروزی به تهران

هتل‌های ۴ ستاره

این هتل‌ها برای افرادی مناسب هستندکه علاوه بر کیفیت اقامت به بودجه سفر خود هم توجه ویژه‌ای دارند. در روزهای نوروز بهترین کار دوچرخه‌سواری است. آیا می‌دانید بهترین مسیرهای دوچرخه سواری در تهران کجاست؟

هتل‌های ۳ ستاره

اگر به دنبال اقامت مقرون به صرفه و اقتصادی در شهر تهران هستید، هتل‌های سه ستاره انتخاب‌های خوبی برای شما در شهر تهران محسوب می‌شوند.

هاستل‌ها برای سفر نوروزی به تهران

هاستل در واقع به اقامتگاه‌های ارزان قیمتی می‌گویند که برای مسافران و گردشگران خارجی ساخته شده‌اند.‌هاستل‌ها در تهران به سرعت در حال افزایش است و تقاضا برای رزرو تخت در‌هاستل‌ها بسیار زیاد است.

هاستل‌ها برای سفر نوروزی به تهران

بوتیک هتل‌ها در تهران

بوتیک هتل در اصل مکانی است که معماری زیبا، سنتی و همزمان امکانات هتل‌های لوکس و مجلل را دارد و اصلی‌ترین تفاوت آن با هتل در تعداد اتاق‌ها، اندازه هتل و سبک معماری داخلی آن است. بوتیک هتل‌ها در تهران با هدف ایجاد محیطی خودمانی، اختصاصی، شهری و مدرن راه اندازی شده و اغلب بوتیک هتل‌ها در تهران، خانه‌های تاریخی هستند که با حفظ ظاهر به اقامتگاه‌های مجهزی تغییر کاربری داده‌اند.

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر از گردشگری دره‌ عجیبی که سنگ‌های آن راه می‌روند! را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. عاطفه

    ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ در ۷:۲۹ ب٫ظ

    چه عالی هیچ وقت برای مسافرت به تهران فکر نکرده بودم. درصورتی که ایام عیدتهران خلوته وبهترین موقع سفر

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ در ۱:۱۳ ب٫ظ

      بله تشریف بیارید در خدمتتون باشیم عزیزم😍💖😘

      پاسخ

    • عاطفه

      ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ در ۳:۰۸ ب٫ظ

      فدای تو بشم عشقم

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ در ۵:۲۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…