تا عید مژه‌های پرپشت داشته باشید

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مژه‌های بلند و پرپشت که البته بدون نیاز به ریمل‌های گران قیمت یا اکستنشن پرپشت و بلند باشد، یک نعمت بزرگ محسوب می‌شود. خوشبختانه راه‌های طبیعی برای رشد مژه‌ها و افزایش ضخامت و طول آن‌ها وجود دارد
تقویت مژه با روغن کرچک

تقویت مژه با روغن کرچک یک راه طبیعی برای زیبایی مژه‌های شما است. داروی تقویت مژه با ترکیبات گیاهی، دارویی است که مسیر پرپشتی مژه با طب سنتی را دنبال می‌کند و از دل طبیعت، موادی را کنار هم می‌چیند تا به زیبایی شما، جان تازه‌ای ببخشد. یکی از مشهورترین روش‌های تقویت مژه، روغن‌کرچک است که در این زمینه امتحان خود را به‌خوبی پس داده است. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

تقویت مژه با روغن کرچک

نکته مهمی که در ابتدا باید گفت آن است که ممکن است که بعضی از افراد به روغن‌کرچک آلرژی داشته باشند؛ بنابراین اول مقدار کمی از آن را روی پوست تست کنید و بعد آن را به مژه یا ابرو یا پوستتان بزنید.

روغن‌کرچک برای مژه

برای تقویت مژه با روغن کرچک از این روش استفاده کنید:

مواد لازم:

  • یک تا دو قاشق‌چای‌خوری روغن‌کرچک
  • یک الی سه قطره روغن لاوندر
  • ۱ الی ۳ قطره روغن چوب سرو
  • یک قطره روغن ویتامین E

دستورالعمل:

همه مواد را باهم ترکیب کنید. روغن ویتامین E  و روغن‌های گیاهی را داخل یک‌کاسه کوچک یا قوطی خالی ریمل بریزید که به طور کامل تمیز و پاک‌سازی‌شده باشد و در نهایت روغن‌کرچک را اضافه کنید. مطمئن شوید که داخل قوطی به‌اندازه کافی پر شده است؛ سپس مواد را ترکیب کنید.

روغن‌کرچک برای مژه

ماساژ ناحیه دور چشم و مژه

همان‌طور که برای جلوگیری از ریزش مو، تقویت ریشه و رشد موهای سالم باید پوست سرخود را مرتب ماساژ دهید، همین موضوع درباره مژه‌های شما صادق است. ماساژ دور چشم به مدت یک یا دو دقیقه دو بار در روز در حین استفاده از کرم دور چشم فواید زیادی دارد.

این کار به بهبود گردش خون کمک می‌کند و بهبود گردش خون منتج به داشتن مژه‌های پرپشت و بلند می‌شود. اگر از چربی موهای خود رنج می‌برید، به مطلب چربی موهای خود را با روش‌های خانگی از بین ببرید مراجعه کنید.

روغن تقویت مژه و ابرو

پس از اینکه دور چشم خود را به‌درستی ماساژ دادید، نوبت به استفاده از روغن تقویت مژه و ابرو می‌رسد. در واقع ماساژ این ناحیه باعث می‌شود جذب روغن تقویت‌کننده بهتر صورت گیرد. در این مرحله باید با استفاده از یک‌تکه پنبه یا پد تمیز مقدار کافی از روغن را بر روی مژه‌های خود بمالید.

روغن تقویت مژه و ابرو

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید با این روغن به راحتی از شر شکمتان راحت شوید را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. Mm

    ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ در ۹:۱۹ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ در ۲:۱۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…