مانند ملکه‌ها روی تخت استانبول بدرخشید

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کشور ترکیه، یک کشور با رنگ و فرهنگ‌های متفاوت بوده و اگر قصد دارید برای تعطیلات و دور کردن خستگی و رسیدن به آرامش به سفر بروید استانبول یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود.
تخت استانبول

تخت استانبول یکی از فوق‌العاده‌ترین لوکیشن‌ها برای عکاسی بوده و افرادی که عاشق هنر عکاسی هستند حتماً نام آن را شنیده‌اند. اصولاً برای ثبت خاطرات هنگام سفر عکاسی بهترین گزینه بوده، زیرا باعث شده تا افراد را همان ‌گونه که هستند تا سال‌ها حفظ کند. به‌همین دلیل باعث شده تا یک مکان تفریحی و گردشگری در استانبول باشد. با مجله گردشگری دلتا همراه باشید.

موقعیت جغرافیایی

این لوکیشن بی‌نظیر فاتح استانبول قرار گرفته و منظره چشم‌نواز به سمت پل گالاتا و خلیج شاخ طلایی دارد. تخت استانبول فاصله کوتاهی با مسجد سلیمان دارد که یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری استانبول بوده و به‌گونه‌ای که شما با طی کردن فاصله کوتاهی به این بنا تاریخی خواهید رسید. هرساله تعداد زیادی از گردشگران سراسر دنیا برای گردش و دیدن تخت استانبول، به استانبول سفر می‌کنند.

تخت استانبول

جذابیت‌های گردشگری

در قسمت داخلی تخت استانبول، قسمت‌های متنوعی داشته و هر کدام از آن‌ها طراحی و تزئینات مختص خود را دارند و آماده پذیرایی از گردشگران با هر ملیت هستند. برای مثال قسمتی از این مکان را با گل‌های صورتی زیبا و قسمتی دیگر را توسط فرش‌های اصیل ترکیه‌ای و چراغ‌های قدیمی و مدرن تزئین کرده‌اند. به طوریکه فضای متفاوت برای عکاسی ایجاد شده و می‌توانید عکس‌های زیبایی از این مکان بگیرید.

خدمات ارائه شده

در تخت استانبول این امکان برای شما فراهم شده تا بتوانید چهار نوع لباس عثمانی بپوشید و در گوشه و کنار آن عکس بگیرید. یک موضوع جذاب در آتلیه تخت استانبول این بوده که افراد می‌توانند با گوشی و دوربین‌های شخصی خود به عکاسی بپردازند و هیچ اجباری در رابطه با عکاسی توسط عکاسان قرار گرفته در این مکان نبوده است.

راه‌های دسترسی

فاصله این مکان تا مسجد سلیمان با پیاده‌روی تنها سه دقیقه بوده و به راحتی می‌توانید به آنجا بروید و اگر شما در میدان تکسیم و نزدیک به میدان استقلال اقامت داشتید لازم است به سوی ساحل کاراکوی بروید و با گذر از پل گالاتا به سمت محله فاتح رفته و به تخت استانبول برسید.

جاذبه های تخت استانبول

جاذبه‌های گردشگری نزدیک به تخت استانبول

شما در تخت استانبول با یک منظره فوق‌العاده از شاخ طلایی روبه‌رو هستید که با وجود اقامت دائمی مرغ‌های دریایی در این خلیج، پس‌زمینه‌ای زیبا برای عکس‌هایتان ایجاد خواهد شده و یک عکس خاص و به‌یادماندنی برایتان خواهد بود. اگر علاقه‌مند هستید که در هنگام سفر به استانبول با تمام فرهنگ‌ها و رسوم مردم ترکیه آشنا شوید و از زیبایی‌ها و فرهنگ آن‌ها عکاس بگیرید، مطمئناً تخت استانبول بهترین مکان است.

کلام آخر

تخت استانبول با پوشش دادن تمام سلیقه‌ها باعث شده طرفداران زیادی داشته باشد و از هر ملیت و مذهبی برای دیدن و گردش به سوی خود جذب کند. با وجود فاصله کمی که با دیگر مکان‌های گردشگری و تاریخی دارد برای گردشگران موقعیت جغرافیایی خوبی بوده است.

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر از گردشگری چرا باید در نوروز سفر خارجی برویم؟ را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۵ اسفند ۱۴۰۱ در ۱:۴۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…