یک گشت‌وگذار دل‌چسب زمستانی در تهران

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر گشت‌وگذار در یک روز برفی را به ساعات کسل‌کننده پشت پنجره ترجیح می‌دهید، در ادامه همراه ما باشید تا شما را با جاهای دیدنی تهران در زمستان آشنا کنیم.
جاهای دیدنی تهران در زمستان

تهران شهری چهارفصل است که گشت‌وگذار در آن در فصل زمستان می‌تواند یکی از لذت‌بخش‌ترین تفریحات افراد مختلف باشد. خواه ساکن شهرهای دیگر ایران باشید و خواه یکی از ساکنان پرمشغله تهران، جاهای دیدنی تهران در زمستان به‌قدری جذاب است که قطعا می‌تواند در هوای سرد و برفی شما را از خانه بیرون بکشد. با مجله اینترنتی دلتا همراه باشید.

جاهای دیدنی تهران در زمستان از شمال تا جنوب

فرقی نمی‌کند در کدام نقطه تهران زندگی می‌کنید یا قصد گشت‌وگذار در کدام قسمت را دارید. مقصدتان هر کجا که باشد، مطمئن باشید تهران در زمستان می‌تواند شما را شگفت‌زده کند.

پیست اسکی توچال

پیست اسکی توچال

حرف برف و زمستان که به میان می‌آید، امکان ندارد گزینه پیست اسکی توچال برای تفریح به ذهن افراد نرسد. این پیست درحقیقت یکی از جذاب‌ترین جاهای دیدنی تهران در زمستان است و وقت‌گذراندن در آنجا قطعا لحظات دل‌چسبی را برای شما رقم خواهد زد.

پارک جنگلی لویزان

پارک جنگلی لویزان

این پارک که در بخش شمیرانات واقع شده است، یکی از بهترین جاهای دیدنی تهران در زمستان برای افرادی است که می‌خواهند ترکیبی از فضای سبز و برف را هم‌زمان تجربه کنند.

بام تهران

اگر در یک شب برفی هوس یک چای داغ و تماشای شهر تهران از ارتفاع به سرتان زد، پیشنهاد ما به شما بام تهران است. بام تهران در واقع بالاترین قسمت خیابان ولنجک تهران است که از آنجا می‌توانید تهران چراغانی‌شده در شب را زیر پاهایتان ببینید. بام تهران در میان جاهایی قرار دارد که همیشه طرفداران پروپاقرص خود را دارد.

دربند و درکه

از هر کسی که بخواهید چند تا از جاهای دیدنی تهران در زمستان یا حتی تابستان را نام ببرد، قطعا دربند و درکه در میان گزینه‌هایش هستند. با انتخاب دربند و درکه برای گذراندن یک روز زمستانی بیرون از خانه، شما در واقع دارید به یک کوه‌پیمایی سبک و لذت‌بخش جواب مثبت می‌دهید.

پارک جنگلی کوهسار

پارک جنگلی کوهسار در شمال محله کن و در دامنه‌های کوه البرز قرار دارد. با همین توصیف کوتاه، حتما می‌توانید حدس بزنید این پارک ازجمله جاهای محبوب تهران در زمستان است. با رفتن به ارتفاعات این پارک می‌توانید از زاویه‌ای متفاوت تهران پوشیده در برف را تماشا کنید و از چشم‌اندازهای زیبای پیش رویتان لذت ببرید.

خیابان ولی‌عصر

خیابان ولی‌عصر

خیابان ولی‌عصر یکی از خیابان‌های تهران است که قدم‌زدن در هوای برفی می‌تواند یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهایی باشد که انجام می‌دهید.

پیست اسکی آبعلی

یکی دیگر از جاهای دیدنی تهران در زمستان پیست اسکی آبعلی است. این پیست مخصوص افرادی است که عاشق برف و تفریحات هیجان‌انگیزند. دسترسی راحت به این پیست و نزدیکی آن به تهران باعث شده پیست اسکی آبعلی تبدیل به یکی از شلوغ‌ترین پیست‌های اسکی در فصل زمستان شود.

شهربازی‌های سرپوشیده

اگر به تفریحات در مکان‌های سرپوشیده علاقه دارید، یکی از پیشنهادات ما به شما شهربازی‌های سرپوشیده است. بعضی از شهربازی‌های سرپوشیده عبارت است از: شهربازی سرزمین عجایب، شهربازی چمران (بولینگ عبدو)، شهربازی ژوپیتر، شهربازی فان لند، شهربازی شهر خورشید و… .

پیشنهاد مطالعه: اگر به مطالب جالب گردشگری علاقه دارید، خوشحال‌ترین مردم ایران کجا زندگی می‌کنند را بخوانید.

منبع: علی بابا

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳۰ دی ۱۴۰۱ در ۹:۴۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۹ دی ۱۴۰۱ در ۴:۳۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…