این افراد پس از عمل زیبایی تبدیل به هیولا شدند!

۷
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
برخی افراد از جراحی پلاستیک برای زیبایی خود استفاده می‌کنند تا چهره‌ای زیبا و منحصر به فرد داشته باشند اما بعضی دیگر از این افراد این تغییرات را چنان زشت و ترسناک جلوه می‌دهند که هر دیده‌ای را وحشت‌زده می‌کنند.
وحشتناک ترین عمل های زیبایی

بی‌تردید زیبایی نعمتی خدادادی است که نصیب هر بنده‌ای نمی‌شود. در این میان برخی برای داشتن چهره‌ای قابل‌قبول‌تر دست به عمل‌های زیبایی مختلف و در برخی مواقع بسیار گران و خطرناک می‌زنند؛ اما به‌جای بهترشدن شرایط چهره‌ای وحشتناک و بدتر از گذشته نصیبشان می‌شود. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی دلتا با وحشتناک ترین عمل های زیبایی آشنا می‌شوید.

وحشتناک ترین عمل های زیبایی دنیا

با ۴ عمل زیبایی که به فاجعه ختم شدند در ادامه آشنا شوید.

زنی با صورتی فضایی

یکی از این افراد زن ۴۸ساله اهل کره جنوبی به نام «هانگ ویکو» است که پس از عمل جراحی زیبایی شبیه موجودات فضایی پلاستیکی شد که هر بار بعد از عمل از وضعیت صورتش ناراضی بود و برای بهترشدن اوضاع تن به عمل دیگری می‌داد. این زن نخستین عمل جراحی زیبایی‌اش را در ۲۸ سالگی انجام داد اما به دلیل مشکلات روحی – روانی و وسواس‌هایش به‌شدت دچار اختلال روانی شد. چهره وی به حدی بد و ناراحت‌کننده شد که مردم برای کمک به او تصمیم به جمع‌آوری پول گرفتند. گفتنی است تزریق مواد زیبایی در پوست صورت وی سبب شد تا صورتش متورم شده و پزشکان زیبایی به این مانکن و مدل سابق بگویند که دیگر دست به عمل جراحی نخواهند زد اما او دست بردار نبود و خود به صورتش روغن خوراکی تزریق کرد تا زیباتر شود و پوستی نرم‌تر داشته باشد. پس از انجام این کار «هانگ» تبدیل به هیولای صورت پهنی شد که چهره‌ای منزجرکننده یافت. او هر روز زشت‌تر شده و زیبایی چهره واقعی‌اش نیز ازدست‌رفته بود. پزشکان در جریان ۱۰ عمل جراحی توانستند در مجموع ۶۰ گرم سیلیکون و روغن را از صورت و ۲۰۰ گرم مواد تزریق شده را از گردنش خارج کنند. اما این اقدام‌ها نیز فایده چندانی نداشت و سرنوشت این زن برای همه عمر تغییر کرد.

زنی با صورتی فضایی

صورت گربه‌ای

دومین زن که تاکنون حدود ۴ میلیون دلار هزینه عمل جراحی‌هایش کرده و سرنوشت خود را تا پایان عمرش تغییر داده «جاسلین ویلدن استاین» است که با نام مستعار «زن گربه‌ای» شناخته می‌شود. او که مقیم نیویورک است همسر یک تاجر هنری از خانواده «ویلدن استاین» بود.
«جاسلین» هنگامی که متوجه شد همسرش با یک زن جوان روسی ارتباط پنهانی دارد تصمیم گرفت تا با عمل جراحی چهره زیباتری پیدا کند.
او در شهر لوزان سوئیس متولد شده و پدرش کارمند یک فروشگاه لوازم ورزشی بود. وی در ۳۰ سالگی با مردی ثروتمند ازدواج کرد اما خیانت شوهرش مسیر زندگی‌اش را به یکباره تغییر داد. وی پس از عمل‌های جراحی مختلف به‌خاطر چهره مخوفی که پیدا کرده بود به «عروس فرانک اشتاین» شهرت یافت. عمل‌های جراحی وی بیش از ۴ میلیون دلار هزینه داشت اما به‌جای بهتر کردن صورتش چهره‌ای زشت به این زن داد. شوهرش وی را ترک کرد اما «جاسلین» دست از عمل‌های جراحی برنداشت ضمن اینکه پس از هر بار عمل جراحی چهره وی بیشتر شبیه گربه می‌شد، به این خاطر نیز به «زن گربه‌ای» شهرت یافت.

صورت گربه‌ای

راز عمل‌های زیبایی «مایکل جکسون»

سومین اسطوره عمل‌های جراحی زیبایی «مایکل جکسون» بود. مایکل جوانی سیاه‌پوست بود که از رنگ پوست خود چندان راضی نبود ضمن اینکه در یک آتش‌سوزی نیز دچار سوختگی شد. «مایکل» بیش از ۱۰ عمل جراحی بینی انجام داد که در کنار تغییر رنگ پوستش چهره وی را دگرگون کرد. جراحان پلاستیک چندین عمل روی بینی، پیشانی، چانه، لب و گونه‌هایش انجام داده بودند تا صورت موردنظر مایکل به وجود آید.
در نخستین نگاه ظاهر «مایکل» پس از عمل‌های جراحی غیرعادی به نظر نمی‌رسید اما در کنار رژیم‌های سخت غذایی و لاغری‌اش چهره‌اش زشت‌تر شده بود. برخی گفته‌اند مایکل به‌خاطر بیماری پوستی (سوختگی) رنگ صورتش را تغییر داده بود و برخی نیز معتقد بودند که عمل‌های جراحی زیبایی‌اش رنگ پوستش را عوض کرده بود. این خواننده معروف سرانجام به طرز مرموزی جان سپرد.

راز عمل‌های زیبایی «مایکل جکسون»

ورساچه به دنبال زیبایی

در میان اسامی قربانیان بدترین جراحی‌های دنیا نام «دناتلا ورساچه» نیز دیده می‌شود. او که صاحب شیک‌ترین برندهای لباس و کیف و کفش دنیا است یکی از زنان ثروتمندی است که به عمل‌های جراحی زیبایی‌اش شهرت دارد. نخستین جراحی وی از کوچک‌تر کردن بینی‌اش آغاز شد اما نتیجه‌ای جالب در پی نداشت، چراکه عمل‌های جراحی حتی باعث کج‌شدن بیشتر بینی‌اش شد. انواع تزریق به لب‌هایش نیز باعث شد تا ظاهر وی روزبه‌روز بدتر شود.
«دناتلا» طراح مد ایتالیایی و خواهر بنیان‌گذار شرکت ورساچه که خود نیز صاحب ۳۰ درصد از سهام این شرکت بود پس از قتل جانی ورساچه، ۵۰ درصد دیگر از سهام شرکت را نیز به ارث برد. او از ثروت هنگفت خود برای عمل‌های جراحی‌اش استفاده کرد اما این پول‌های هنگفت نیز نتوانست ظاهر او را زیباتر کند.

ورساچه به دنبال زیبایی

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۳ فایده باورنکردنی خوابیدن روی زمین را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. مریم گلی

    ۹ بهمن ۱۴۰۱ در ۱۰:۵۵ ق٫ظ

    سلام حیف این زیبایی خدادادی نیست که بسپریم دست جراح خدا هرقسمت ازاعضای صورتمون روباحکمت ودلیل آفریده پس شکرنعمت کنیم نه کفران نعمت اگه مردت توروباصورت خودت نخواد اگه ۱۰۰ تا هم عمل جراحی کنی نمیخواد چون اشکال ازتو هست که براش کم گذاشتی ازلحاظ محبت وهمبستر شدن وگرنه قیافه روکه قبل ازازدواج مردم دیده وپسندیده اینها همش بهانه است چون ازنظرعاطفی وجنسی کاملش نمیکنی میره سراغ زن دیگه

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۸ بهمن ۱۴۰۱ در ۷:۴۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۶ بهمن ۱۴۰۱ در ۹:۵۱ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۵ بهمن ۱۴۰۱ در ۶:۳۷ ب٫ظ

  5. عاطفه

    ۵ بهمن ۱۴۰۱ در ۳:۲۱ ب٫ظ

    واااای واقعا چقدر وحشتناک شدن… ولی مایکل جکسون را با زشتیش هنوز خیلی دوستش داریم👍🥺🤕جریان بکش و خوشگلم کن دقیقا اینه😥😥

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۸ بهمن ۱۴۰۱ در ۱۱:۳۵ ق٫ظ

      بله دقیقا ☹

      پاسخ

    • ناشناس

      ۸ بهمن ۱۴۰۱ در ۸:۳۳ ب٫ظ

      وااای

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…