عجیب‌ترین و زشت ترین آسمان خراش های دنیا

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آسمان‌خراش‌ها می‌توانند با چهره زیبای خود به منطقه و حتی شهری که در آن قرار دارند ابهت و افتخار بدهند یا به قدری زشت باشند که کسی برای دیدنشان به آن منطقه قدم نگذارد.
زشت ترین آسمانخراش های دنیا

در اقصی نقاط دنیا آسمان خراش‌هایی وجود دارند که به دلیل عجیب یا زشت بودن باعث شگفتی می‌شوند! برای بازدید از عجیب‌ترین و زشت ترین آسمان خراش های دنیا با مجله گردشگری دلتا همراه شوید!

زشت ترین آسمان خراش های دنیا

موضوع زیبایی یا زشتی ظاهر آسمان خراش‌ها بحث بسیار مفصلی است. از طرفی، طراحی و ساخت این سازه‌های عظیم‌الجثه با شکل‌های عجیب مانند ساختمان ۳۲ طبقه‌ای به شکل فیل در بانکوک -پایتخت تایلند – این بحث را پیچیده‌تر کرده است.

اگرچه این حیوان نماد این کشور به شمار می‌رود، ولی تصور ساختمانی بلندمرتبه با واحدهای مسکونی، اداری و غیره به شکل فیل اندکی عجیب به نظر می‌رسد. این بنا که یکی از زشت ترین آسمان خراش های دنیا است، با داشتن آپارتمان‌‌های لوکس، فضاهای اداری و مغازه‌ها یکی از مورد بحث‌ترین سازه‌های عجیب در جهان است.

زشت ترین آسمانخراش های دنیا

ساختمان تلویزیون ژیژکوف، پراگ

مجسمه کودکان در حال بالا رفتن از ستون‌های ساختمان به صورت نمادی از هنر معاصر در سال ۲۰۰۰ نصب شده‌اند. البته از دوردست این بنا چندان عجیب به نظر نمی‌رسد، ولی این مجسمه‌ها از سال ۲۰۰۱ روی بنا ثابت شده‌اند.

77 1 عجیب‌ترین و زشت ترین آسمان خراش های دنیا

مرکز لیپو، هنگ‌کنگ

این برج‌های دوقلو در سال ۱۹۸۸ بنا شده‌اند و به دلیل شباهت زیاد به خرس‌های کوآلا به ساختمان‌های درخت کوآلا شهرت دارند. طبقه‌های بالای این برج‌ها منظره دریا دارند. در تقسیم‌بندی طبقه‌ها، واحدهای پایین‌تر به مغازه‌ها و واحدهای بالاتر به دفاتر اداری اختصاص داده شده‌اند.

مرکز لیپو هنگ‌کنگ

هتل تیانزی، سان‌هه، چین

این هتل عجیب در استان شرقی هبی به صورت سه نماد فو، لو و شو به ترتیب خدایان شانس، ثروت و طول عمر ساخته شده است. این هتل در بخش شرقی پکن قرار دارد و رکورد دار بزرگ‌ترین بنای تصویری جهان است.

هتل تیانزی، سان‌هه، چین

شماره ۲۰ خیابان فنچرچ (واکی‌تاکی)، لندن

این ساختمان ۳۷ طبقه اداری جایگاه نخست زشت‌ترین و منفورترین بنا در مجله طراحی ساختمان را کسب کرده است. البته این بنا از زمان افتتاح باغ آسمانی – فضایی در سه طبقه با منظره شهر لندن – پذیرای گردشگرهای فراوانی از سراسر دنیا است.

شماره ۲۰ خیابان فنچرچ

ساختمان روبات، بانکوک

این بنا محل استقرار یونایتد اورسیز بانک، شرکت خدمات مالی و بانکداری سنگاپور و یکی از زشت ترین آسمان خراش های دنیا است. برای دیدن مطالب عجیب از گردشگری، روستایی در ایران که ورود زنان به آن ممنوع است را بخوانید.

ساختمان روبات، بانکوک

ساختمان شرکت لونگابرگر، نوارک، اهایو

این بنا به شکل سبد، نمادی از سبک جدید در معماری بوده و یکی از زشت ترین آسمانخراش های دنیا است و وزن آن بالغ بر ۱۵۰ تن است.

شرکت لونگابرگر، نوارک، اهایو

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر از گردشگری ترس و وحشت در جنگل تاریک لاهیجان را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. عاطفه

    ۲۴ دی ۱۴۰۱ در ۱:۱۱ ق٫ظ

    مطالبتون بسیار زیبا وارزشمنداست سپاسگزارم 🙏 ولی بنظرم عجیب ترین وزست ترین ساختمان متروپل آبادانه که هنوز بهره برداری نشده خراب شد وحدود صدوپنجاه نفر را کشت… 😥

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۲۴ دی ۱۴۰۱ در ۱۱:۳۹ ق٫ظ

      😔😔😔

      پاسخ

  2. مرجان

    ۲۲ دی ۱۴۰۱ در ۵:۳۱ ب٫ظ

    درود خیلی جالب بود تشکر 🌹

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۲۴ دی ۱۴۰۱ در ۱۱:۲۵ ق٫ظ

      سپاس فراوان از حضور ارزشمند شما در مجله🌹

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…