بدون هزینه در خانه فیشال پوست کنید

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
انجام منظم روتین پوستی و فیشال می‌تواند به حفظ سلامت و درخشندگی پوست شما کمک کند؛ اما رفتن به یک اسپا یا متخصص زیبایی برای انجام یک فیشال حرفه‌ای می‌تواند گران باشد.
فیشال پوست در خانه

فیشال پوست در خانه شما را از هزینه‌های الکی نجات می‌دهد. خوشبختانه شما می‌توانید با لایه‌برداری، بخور دادن و استفاده از ماسک صورت در خانه نتایج مشابهی به دست آورید. نکته کلیدی رعایت ترتیب صحیح انجام هر مرحله و استفاده از محصولات مناسب برای نوع پوست است تا در نهایت پوستی شفاف و روشن داشته باشید. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

فیشال پوست در خانه

برای فیشال پوست در خانه باید چند مرحله را رعایت کنید.

برای فیشال پوست در خانه، صورتتان را پاک کنید

مهم است که قبل از لایه‌برداری با یک صورت تمیز شروع کنید. صورت خود را با آب گرم خیس کنید و با یک پاک‌کننده متناسب با نوع پوستتان، آن را ماساژ دهید. پاک‌کننده را با آب ولرم بشویید.

برای فیشال پوست در خانه، صورتتان را پاک کنید

یک اسکراب ملایم بمالید

هنگامی که صورت شما تمیز شد، برای فیشال پوست در خانه مقدار کمی از یک اسکراب صورت را بردارید و آن را روی صورت خود بمالید. آن را با حرکات دایره‌ای روبه‌بالا به مدت ۳۰ ثانیه تا ۱ دقیقه روی پوست خود ماساژ دهید و توجه ویژه‌ای به نواحی که پوست به‌خصوص زبر، خشک یا مستعد مسدودشدن منافذ است، داشته باشید.

صورت خود را با آب بشویید و خشک کنید

پس از اینکه اسکراب صورت را روی پوست خود ماساژ دادید، صورت خود را با آب گرم بشویید. قبل از اینکه صورت خود را با یک حوله تمیز خشک کنید، مطمئن شوید که تمام باقی‌مانده‌ها را پاک کرده‌اید. اگر به تقویت موهای خود اهمیت می‌دهید، به مطلب چگونه موهای آسیب دیده را ترمیم کنیم؟ مراجعه کنید.

برای فیشال پوست در خانه بخور دادن پوست عالی است

  • یک قابلمه بزرگ را با ۱ تا ۲ فنجان آب پر کنید و آن را روی اجاق قرار دهید. حرارت را زیاد کنید و اجازه دهید تا آب کاملا بجوشد که باید ۵ تا ۱۰ دقیقه طول بکشد.
  • آب را در یک کاسه بریزید و اسانس‌ها را اضافه کنید.
  •  وقتی آب و روغن برای چند دقیقه خیس شد، یک حوله بزرگ روی سرخود قرار دهید. سرخود را روی کاسه حرکت دهید.
  • صورت خود را در فواصل زمانی بخار دهید. صورت خود را به مدت ۹۰ ثانیه تا ۲ دقیقه روی بخار نگه دارید. ۱ تا ۲ دقیقه استراحت کنید و سپس صورت خود را به بخار برگردانید.
  •  هنگامی که بخاردادن به پوستتان تمام شد، صورت خود را با آب گرم بشویید. صورت خود را با یک حوله تمیز خشک کنید تا برای ماسک آماده شود.

برای فیشال پوست در خانه بخور دادن پوست عالی است

ماسکی را انتخاب کنید که با نوع پوست شما مطابقت داشته باشد

درست مانند پاک‌کننده صورت، انتخاب ماسک صورت متناسب با نوع پوست شما بسیار مهم است. می‌توانید از میان ماسک‌های خاک رس، ژل، کرم و ماسک‌های ورقه‌ای که چربی اضافی را از بین می‌برند، آکنه را درمان می‌کنند، آب‌رسانی می‌کنند، روشن می‌کنند و پوست را تسکین می‌دهند باتوجه‌به مشکل پوستتان یک مورد را انتخاب کنید.

ماسک را روی صورت خود صاف کنید و بگذارید خشک شود. هنگامی که ماسکی را انتخاب کردید، آن را به‌دقت با انگشتان تمیز روی صورت خود بمالید. در صورت تمایل می‌توانید آن را روی گردن و دکلته  پخش کنید. طبق دستورالعمل روی بسته‌بندی اجازه دهید تا خشک شود. در بیشتر موارد، باید ماسک را به مدت ۱۰ تا ۲۰ دقیقه روی پوست بگذارید.

ماسک را با آب بشویید و خشک کنید. وقتی ماسک خشک شد، صورت خود را با آب گرم بشویید تا پاک شود. ممکن است مرطوب کردن پارچه برای برداشتن آن کمک کند، به‌خصوص اگر از ماسک خاک رس استفاده می‌کنید. از یک حوله تمیز برای خشک‌کردن صورت خود استفاده کنید.

ماسکی را انتخاب کنید که با نوع پوست شما مطابقت داشته باشد

مرطوب کننده معمولی خود را بزنید

پس از برداشتن ماسک، صورت خود را با آب خنک بشویید و یک‌بار دیگر صورت خود را خشک کنید. برای داشتن پوستی سالم و درخشان، سرم یا مرطوب‌کننده معمول خود را روی پوست خود ماساژ دهید.

مرطوب کننده معمولی خود را بزنید

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید این لوسیون خانگی پوست شما را از خشکی نجات می‌دهد + ویدیو  را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. مرجان

    ۲۴ دی ۱۴۰۱ در ۵:۵۹ ب٫ظ

    سلام آموزنده و عالی تشکر 🌹

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۲۵ دی ۱۴۰۱ در ۹:۳۲ ق٫ظ

      ممنون از حضور ارزشمند شما عزیزم 🌹

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۲۴ دی ۱۴۰۱ در ۱۱:۱۸ ق٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۲۴ دی ۱۴۰۱ در ۱۱:۳۰ ق٫ظ

      🌹🌹🌹

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۲۳ دی ۱۴۰۱ در ۴:۲۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…