چگونه موهای آسیب دیده را ترمیم کنیم؟

۶
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
امروزه افراد با رنگ کردن و استفاده از دستگاه‌های حرارتی برای حالت‌دادن، آسیب‌های بسیاری به موهای خود می‌زنند که برای ترمیم کردن آن‌‌ها باید روش‌های مختلفی را امتحان کرد.
ترمیم کردن موهای آسیب‌ دیده

ترمیم کردن موهای آسیب دیده یکی از کارهای مهمی است که امروزه باید هر خانمی انجام دهد. شما می‌توانید با ایجاد چند تغییر مانند افزودن یک مرطوب‌کننده عمیق هفتگی و خشک‌کردن موها در هوا، سلامت موهای خود را بهبود ببخشید. همچنین اضافه‌کردن آب‌رسان نیز می‌تواند باعث شود موهای شما نرم‌تر و کمتر وز شود. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

ترمیم کردن موهای آسیب‌ دیده

۳ راه در این مطلب به شما آموزش می‌دهیم تا موهای خود را ترمیم کنید.

محصولات حاوی مواد مغذی بخرید

برای ترمیم کردن موهای آسیب‌ دیده محصولاتی بخرید که حاوی مواد مغذی مانند روغن آرگان و گلیسیرین هستند. احتمالاً مواد شیمیایی شدید موهای شما را خشک کرده است، بنابراین به رطوبت نیاز دارد! برچسب‌های محصول را بخوانید و محصولات مویی را بیابید که حاوی مواد مغذی فوق‌العاده هستند مانند:

  • آرگان، آووکادو، نارگیل
  • کراتین
  • کره شی
  • آلوئه‌ورا
  • گلیسیرین
  • الکل‌های چرب مانند ستیل الکل محصولات حاوی مواد مغذی بخرید

شامپو بدون سولفات بزنید

برای ترمیم کردن موهای آسیب‌ دیده یک محصول آب‌رسان که حاوی سولفات نیست، تهیه کنید. موهای شما احتمالاً خشک است؛ اما ممکن است در اثر رنگ‌کردن، مو نیز سوخته باشد. شامپوی ملایمی را انتخاب کنید که سولفات یا پارابن نداشته باشد؛ زیرا این‌ها می‌توانند موهای شما را بیشتر خشک کنند. در عوض، از شامپوهای مرطوب‌کننده‌ای استفاده کنید که برای موهای رنگ‌شده فرموله شده است، زیرا این شامپوها در تغذیه موهای فراوری‌شده عملکرد خوبی دارند.
همچنین می‌توانید به دنبال شامپوهایی باشید که برای ترمیم آسیب مو طراحی شده‌اند. بری زیبایی موهای خود به مطلب موهای خود را با آب نمک فر کنید مراجعه کنید.

استفاده از نرم‌کننده

استفاده از نرم‌کننده

برای ترمیم کردن موهای آسیب‌ دیده بعد از شامپو برای آبرسانی و ترمیم موهایتان از نرم‌کننده استفاده کنید. نرم‌کننده‌ای بخرید که کراتین داشته باشد، پروتئینی که می‌تواند موهای شما را صاف‌کرده و موخوره را کاهش دهد. نرم‌کننده را روی کف دست خود بمالید و آن را روی موهای تازه شامپو شده خود بمالید. سعی کنید تا ۱۰ دقیقه روی موهایتان بماند تا نفوذ کرده و مرطوب شود. سپس، تمام نرم‌کننده را بشویید. همیشه از آب سرد یا گرم استفاده کنید، نه داغ، تا موهایتان خشک نشود.

ترمیم کردن مو

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید رفع تیرگی و پف دور چشم با ماسک‌ خیار را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. Sadegh Sh

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ۱۰:۰۴ ب٫ظ

    بسیارعالی وجذاب وآموزنده

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۲۲ دی ۱۴۰۱ در ۱۱:۴۱ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۹ دی ۱۴۰۱ در ۸:۳۱ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۸ دی ۱۴۰۱ در ۰:۱۵ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۷ دی ۱۴۰۱ در ۱۰:۰۹ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۷ دی ۱۴۰۱ در ۴:۳۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…