موهای خود را با آب نمک فر کنید

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برخی از خانم‌ها علاقه زیادی به فر کردن موهای خود دارد و برای این کار هزینه‌های زیادی می‌کنند. ما در این مطلب فر کردن مو با آب نمک، که شیوه راحتی است را به شما آموزش می‌دهیم.
فر کردن مو با آب‌ نمک

فر کردن مو با آب‌ نمک یکی از راه‌های بدون دردسر است که آسیبی به موهایتان نمی‌زند. گاهی در کنار ساحل قدم می‌زنید و ناخودآگاه متوجه می‌شوید که موهایتان حالت موجدار به خود گرفته است. این زیبایی مو تأثیر  آب‌شور، آفتاب و رطوبتی است که در معرض آن قرار گرفته‌اید. آب‌شور چربی موها را می‌گیرد و باعث ایجاد موج‌های زیبا روی موهایتان می‌شود. پس همراه دلتامگ باشید.

طرز درست‌کردن اسپری نمک در منزل

برای فر کردن مو با آب نمک به مواد زیر احتیاج دارید:

مواد لازم برای فر کردن مو با آب‌ نمک

  • آب گرم: ۱ فنجان
  • نمک دریایی: ۱تا ۲ قاشق چای‌خوری
  • ژل مو یا مرطوب‌کننده مو: ۱/۲ قاشق چایخوری
  • اسانس خوشبوکننده: چند قطره به‌دلخواه
  • روغن‌های ارگانیک (آرگان، زیتون، نارگیل، جوجوبا): ۱ یک قاشق غذاخوری توجه داشته باشید که فقط دو مورد از این روغن‌ها، آن هم به‌اندازه یکسان می‌توانید استفاده کنید.
  • آبپاش یا بطری اسپری‌دار

طرز درست‌کردن اسپری نمک در منزل

نحوه به‌کاربردن اسپری نمک

با این ۳ روش می توانید با آب نمک به خوبی موهای خود را فر کنید.

روش اول از فر کردن مو با آب نمک

در روش اول از فر کردن مو با آب نمک باید موهای خود را به چند بخش تقسیم کنید و به هر قسمت اسپری نمک بزنید. سپس کمی سشوار روی موی خود بگیرید و آن‌ها را پیچ دهید، سپس با یک گیره محکمشان کنید. در این مرحله باید روی موهای پیچیده شده سشوار بکشید و بعد از آن سنجاق‌ها را باز کنید. در آخر دوباره به آن‌‌ها اسپری نمک بزنید.

مطلب پیشنهادی:  این کرم سفیدکننده را در خانه بسازید+ویدیو

نحوه به‌کاربردن اسپری نمک

روش دوم از فر کردن مو با آب ‌نمک

در روش دوم برای فر کردن مو با آب نمک بعد از شستن مو، آن‌ها را به‌خوبی خشک کنید و سپس به چند قسمت تقسیمشان کنید. سپس به کمک اتو، موها را مجعد کرده و اسپری نمک به موهایتان بزنید.  اگر علاقه دارید موهایتان فر و پف‌دار باشد، می‌توانید لابه‌لای آن کمی شامپو خشک بزنید.

روش سوم از فر کردن مو با آب‌نمک

در این روش ابتدا به موهای‌ خود کمی موس بزنید و سپس خشک کنید. بعد از خشک‌شدن مو آنها را به چند قسمت تقسیم کنید و با اتوی فرکننده بپیچید. سپس اسپری نمک را به موها بزنید. فقط دقت داشته باشید که بافاصله اسپری را به موها بزنید و سپس خشک کنید. همچنین بهتر است بدانید نباید موها را شانه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

جلوگیری از پیری پوست تنها با یک ماده

خواص شی باتر برای پوست را همه افراد باید بشناسند. ویژگی‌هایی مانند داشتن میزان زیادی اسیده…