محبت زیادی به همسر خطرناک است

۹
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر همسر خود را بسیار دوست دارید و به‌طور مداوم به او ابراز محبت می‌کنید بهتر است بدانید که عوارض مخربی روی رابطه شما دارد.
عوارض محبت زیادی به همسر

اگر شما هم می‌خواهید با عشق به همسرتان زندگی آرامی را تجربه کنید این راهکارها را در زندگی خود پیاده کنید. در این ویدیو از مجله اینترنتی دلتا به بیان عوارض محبت زیادی به همسر می‌پردازیم.

عوارض محبت زیادی به همسر

عشق زیادی به همسر در بعضی از مواقع نه تنها موجب نزدیکی به همسر نمی‌شود بلکه باعث می‌شود زن و شوهر از یکدیگر دور شوند. اگر حس می‌کنید در ارتباط با همسرتان دچار مشکل هستید در ادامه همراه ما باشید.

نادیده گرفتن خود

اگر فردی بنا به هر دلیلی مانند خوب نشان دادن خود یا بر اثر شخصیتی که دارد؛ محبت زیادی می‌کند در قدم اول خودش را نادیده گرفته است. این کار ارزش و احترام او را کم می‌کند. چون این فرد با انرژی و فرصتی که برای دیگران صرف می‌کند، فرصت رسیدن به برنامه‌های شخصی خود را از دست می‌دهد.

ابراز نکردن احساسات خود از عوارض محبت زیادی به همسر

بنابراین محبت زیادی فرصت ابراز احساسات را از فرد می‌گیرد. این افراد در مواقعی که ناراحت یا خشمگین هستند یا احساسات منفی دارند آن را نشان نمی‌دهند و همه این رفتارها را پنهان می‌کنند. بهتر است بدانید تلنبار کردن این احساسات اصلا به نفع شما نیست و بعدها کنترل آن‌ها بسیار سخت می‌شود.

بهتر است هر جایی که لازم است احساسات خود را تخلیه کنید و برای اینکه مشکل روحی نداشته باشید؛ احساسات خود را قربانی نکرده و سعی کنید خود واقعیتان باشید. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب ازدواجی آسان و لذت‌بخش را تجربه کنید سر بزنید.

عوارض محبت زیادی به همسر

سوء استفاده دیگران

افراط در محبت باعث می‌شود که مورد سوءاستفاده قرار بگیرید. حتی در بعضی موارد پیش می‌آید که این افراد کارها و امور شخصی خود را نیز بر عهده طرف مقابل می‌گذارند. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که دیگران از محبت شما سوءاستفاده می‌کنند بهتر است اوضاع و شرایطی که در آن هستید را بررسی کنید.

یکنواخت کردن روابط از عوارض محبت زیادی به همسر

وقتی در هر رابطه‌ای محبت زیادی دریافت می‌کنید در ابتدا به ریشه رابطه خود ضربه می‌زنید و در این شرایط نه تنها طرف مقابل شما تمایلی به بودن در کنارتان ندارد بلکه خودتان نیز احساس بدی نسبت به خود پیدا می‌کنید. چون رابطه بین شما همیشه یکنواخت و تکراری است و رنگ و بوی تازگی هرگز در آن دیده نمی‌شود.

عوارض محبت زیادی به همسر

پیشنهاد مطالعه: مطلب ازدواجی آسان و لذت‌بخش را تجربه کنید را بخوانید.

۹ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۲ دی ۱۴۰۱ در ۹:۴۳ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۱ دی ۱۴۰۱ در ۵:۲۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۰ دی ۱۴۰۱ در ۱۰:۳۹ ب٫ظ

  4. رضاقربانی

    ۲۰ دی ۱۴۰۱ در ۱۱:۳۸ ق٫ظ

    بسیارازراهنمایی ومطالب مفیدتان سپاسگذارم

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۲۰ دی ۱۴۰۱ در ۱۲:۲۱ ب٫ظ

      سلامت و برقرار باشید.

      پاسخ

  5. ناشناس

    ۲۰ دی ۱۴۰۱ در ۲:۰۹ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۹ دی ۱۴۰۱ در ۱۰:۱۹ ب٫ظ

  7. عاطفه

    ۱۹ دی ۱۴۰۱ در ۲:۳۸ ب٫ظ

    مطالب شما بسیار عالیست باید با دقت خوندوعمل کرد🙏البته این نوع محبت بیشتر از طرف خانمهاس،که زیادی محبت میکنن حالا اگر طرف مقابل درک کنه فبهااا مگرنه طرف پرو میشه وپرتوقع وفکر میکنه وظیفه است..

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۲۰ دی ۱۴۰۱ در ۹:۳۲ ق٫ظ

      چی بگم. امیدواریم که همه به درک متقابل از رابطه و همدیگه برسند.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در روانشناسی

همچنین بخوانید

تقویت حافظه با ۶ راهکار ساده

تقویت حافظه دغدغه این روزهای اکثر مردم شده است که برخلاف تصور عامه مردم نه‌تنها ارثی نیست؛…