تنها پیست اسکی دنیا در دمای ۵۰ درجه + ویدیو

۳
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
اینکه دبی را مهم‌ترین شهر امارات بدانیم چیز عجیبی نیست و شاید نظر خیلی‌ها همین باشد. ولی اینکه دبی را یکی از بهترین شهرهای آسیا برای گردشگری بدانیم هم ادعای عجیب و غیرمنطقی‌ای نیست.
جاذبه های گردشگری دبی

جاذبه های گردشگری دبی

دبی آب‌وهوایی بسیار گرم و خشک دارد و میانگین دما در فصل تابستان حدود ۴۰ درجه سانتی‌گراد می‌شود. این شهر در فصل زمستان هم آب‌وهوایی گرم و خشک دارد. میانگین دما در فصل سرما ۲۳ درجه سانتی‌گراد است. بنابراین اگر قصد سفر به دبی را دارید، تابستان شاید زمان چندان مناسبی نباشد. با مجله گردشگری دلتا همراه باشید تا در این ویدیو گشتی در دبی بزنیم و گوشه کنار آن را با هم تماشا کنیم.

علی‌رغم اینکه دبی شهری خشک و کویری است، اما انواع جاذبه‌های گردشگری را که فکر کنید در این شهر جای گرفته‌اند. شاید عجیب‌ترین چیزی که در دبی می‌توانید پیدا کنید، پیست اسکی سرپوشیده آن باشد. پیست اسکی، آن هم در قلب شهر بیابانی با دمای ۵۰ درجه بالای صفر!

البته شاید متمایزترین و یکی از جاذبه های گردشگری دبی،‌ مراکز خرید آن باشد. مراکز خریدی که معتبرترین برند و فروشگاه‌های جهان در آنجا شعبه دارند. گردشگران زیادی از سراسر دنیا برای گشت‌وگذار در این مراکز خرید، استفاده از امکانات تفریحات ساحلی و جاذبه‌های خانوادگی این شهر، دبی را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند.

جاذبه های گردشگری دبی

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر از گردشگری عجیب‌وغریب‌ترین مقاصد گردشگری دنیا را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ دی ۱۴۰۱ در ۹:۲۸ ب٫ظ

  2. عاطفه

    ۱۹ دی ۱۴۰۱ در ۶:۳۸ ب٫ظ

    سکوت کنیم سنگین تر هستیم😥😥

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۲۰ دی ۱۴۰۱ در ۹:۲۶ ق٫ظ

      واقعا…😔

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…