طعم و مزه گوشت انسان چگونه است؟

۴۵
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه
در میان انواع و اقسام غذاهای دنیا برخی به دلایل مختلف علاقه‌مند به خوردن گوشت انسان هستند. برخلاف باور عموم که تصور می‌کنند این نوع گوشت، دارای طعم و بوی بدی است، شواهد گویای واقعیت دیگری است.
خوردن گوشت انسان

در برخی از رستوران‌های غیر قانونی دنیا و همچنین منوی غذایی آدم‌خوارها، خوردن گوشت انسان باب میل بوده و از مصرف گوشت انسان مرده و زنده هیچ ابایی وجود ندارد. خوردن گوشت انسان در بسیاری از کشورها و نقاط جهان از جمله خوردنی‌های تابو و ممنوعه محسوب می‌شود و بیشتر افراد به دلایل مذهبی، فرهنگی، اجتماعی، پزشکی و بهداشتی از آن دوری می‌کنند. همه چیز درباره گوشت انسان را در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا بخوانید.

خوردن گوشت انسان

اما واقعا گوشت انسان چه مزه‌ای دارد؟ چه رنگی است؟ چه بویی دارد؟ با گوشت دام و طیور چه تفاوت‌هایی دارد؟ چرا آدم‌خورها از خوردن گوشت انسان لذت می‌برند؟ سوال‌هایی ازاین‌دست ذهن بسیاری از افراد را درگیر کرده است و پاسخ به آن‌ها می‌تواند بسیار جالب و قابل‌تامل باشد.

خوردن گوشت انسان

حس مزه گوشت انسان بدون آدم‌خوار شدن!

برای اینکه بفهمید گوشت انسان چه مزه‌ای دارد لازم نیست آدم‌خوار باشید. به‌منظور افزایش آگاهی نسبت به بو و مزه گوشت انسان آزمایشی جالب در آزمایشگاه بریت انجام شد. در این آزمایشگاه بر روی مردی بزرگسال که مشتاق بود طعم و بوی گوشت انسان زنده را تجربه کند، آزمایش‌هایی انجام شد.

در این آزمایش قسمتی از گوشت ران پای راست این مرد را به‌وسیله ابزارهای آزمایشگاهی جدا کردند. متخصصین روی قسمت جدا شده آزمایش‌هایی انجام دادند و بو و مزه گوشت این مرد را طی آزمایش‌هایی پیش‌بینی کردند. بررسی و تجزیه اجزای سازنده گوشت داخلی ران این مرد در آزمایشگاه نشان داد که شواهدی دال بر بد بو یا بدمزه بودن گوشت انسان وجود ندارد.

حس مزه گوشت انسان بدون آدم‌خوار شدن!

گوشت انسان چه بو و طعمی دارد؟

تاکنون مزه‌های متفاوت و متناقضی برای گوشت انسان پیشنهاد شده است؛ اما در این میان بسیاری بر این باورند که همانند سایر گوشت‌ها، طعم آن به نوع پخت و تازگی آن بستگی دارد. بر خلاف باور عموم که تصور می‌کنند گوشت انسان بدطعم و بد بو است، برخی شواهد نشان می‌دهد که گوشت انسان زنده بسیار خوش طعم و خوش مزه است.

در همین آزمایش بعد از جداسازی قسمتی از گوشت ران پای این مرد و قراردادن آن در لوله‌های آزمایش و سازگار ساختن دمای محیط با آن، قسمتی از آن را به خود فرد دادند تا امتحان کند. در ابتدا، فرد با این تصور که گوشت بدبو است آن را استنشاق کرد، اما بر خلاف تصور و باورش، او گوشت را بسیار خوش‌بو یافت. پس از این آزمایش، او همبرگر گوشت انسان را امتحان کرد و مزه آن را فوق‌العاده اعلام کرد.

نتایج آزمایش‌هایی که انجام شده است همگی بر این موضوع اتفاق‌نظر دارند که گوشت خام انسان شبیه به گوشت خوک و کمی نزدیک به گوشت گوساله است و مزه‌ای تقریبا مشابه با آن دارد؛ اما رنگ آن قرمز روشن مایل به صورتی است و بعد از پخت به رنگ کرم تبدیل می‌شود.

گوشت انسان چه بو و طعمی دارد؟

گوشت انسان مرده با زنده چه فرقی دارد؟

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که گوشت انسان بسیار بد بو و بدمزه است؛ اما این باور می‌تواند در مورد گوشت انسان مرده صدق کند؛ اما گوشت انسان زنده بد بو و بدمزه نیست. طی آزمایش‌هایی که بر روی گوشت انسان زنده و مرده در آزمایشگاه انجام شد نشان داده شد که اجزای سازنده گوشت انسان‌مانند گوشت دام و طیور بو و مزه‌ای مناسب دارد.

می‌توان گفت؛ مانند سایر گوشت‌ها، طعم گوشت انسان به تازه بودن آن بستگی دارد و گوشت تازه آن خوش‌طعم‌تر از گوشت مانده و فاسد آن است.

در واقع، گوشت انسان مرده همانند گوشت سایر حیوانات اگر مدت‌زمان زیادی در شرایط محیطی و گرمایی نامناسبی نگه داشته شود فاسد می‌شود و بو و طعم بسیار بدی به خود می‌گیرد که این حقیقت می‌تواند راجع به گوشت حیوانات و پرندگان نیز صادق باشد.

گوشت انسان با گوشت حیوانات چه تفاوتی دارد؟

بسیاری از افراد بر این باور هستند که گوشت انسان تفاوت‌های بسیاری با گوشت حیوانات دیگر دارد؛ اما نتایج این آزمایش‌ها نشان داد که گوشت انسان شباهت‌های فراوانی با گوشت حیوانات دارد به صورتی که مزه آن تقریبا شبیه گوشت گوسفند، گوساله و خوک است و حتی تردتر از آن‌ها است.

گوشت انسان با گوشت حیوانات چه تفاوتی دارد؟

چرا آدم‌خوارها گوشت انسان را دوست دارند؟

برخی از بومیان آفریقای غربی آدم‌خوار هستند و مراسم آدم خواری دارند و از گوشت انسان تغذیه می‌کنند. علاوه بر این هند کشوری گسترده و پهناور است که عقاید متفاوتی نیز در آنجا وجود دارد و برخی از افراد در آنجا به آدم خواری پایبند هستند.

از یک آدم‌خوار فرانسوی که بر اثر کشتن و خوردن گوشت یک مرد جوان تحت پیگرد قانونی قرار گرفته بود و به حبس ابد محکوم شده بود، مصاحبه‌ای انجام شد و از او در مورد بو و مزه گوشت بدن انسان سوال‌هایی پرسیده شد. او در این باره گفت که مزه گوشت انسان شبیه گوشت خوک است؛ اما کمی تلخ‌تر و تردتر از آن است.

در مصاحبه‌ای که با برخی آدم‌خوارها راجع به طعم گوشت انسان انجام شد نشان داد که آن‌ها گوشت قسمت بالاتنه انسان را خوش مزه‌تر می‌دانند. برخی از آن‌ها که علاوه بر گوشت دام و طیور از گوشت انسان نیز تغذیه می‌کردند طعم آن را مانند سوشی و ماهی پخته شبیه‌سازی کردند که بسیار نرم است.

چرا آدم‌خوارها گوشت انسان را دوست دارند؟

پیشنهاد مطالعه: مطلب راز جنازه‌های اسرارآمیزی که از کوه آویزان شده‌اند! را بخوانید.

۴۵ دیدگاه

  1. امیر

    ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ در ۹:۱۸ ب٫ظ

    سلام . به نظر من گوشت مردها خیلی بد مزه هست اصلا تستش نکنید . اما . اما اما. گوشت خانم ها خیلی خوشمزه هست. توصیه می کنم لااقل یک بار امتحان کنید .🤭

    پاسخ

    • مونا غریبی

      ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ در ۱۰:۱۱ ق٫ظ

      🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      پاسخ

    • عزیزاصلی

      ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ در ۱۲:۲۴ ب٫ظ

      واخ واخ چه حرفا چه چیزا آخه مزخرافات و محملات هم حدی داره خواهشءن این مطالب چوچ را مطرح نکنید،خوشایند نیست،صورت خوشی نداره

      پاسخ

      • مونا اصفهانی

        ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ در ۹:۰۹ ق٫ظ

        ممنون از نوشتن نظرتون

        پاسخ

  2. ناشناس

    ۵ بهمن ۱۴۰۱ در ۱۱:۳۵ ب٫ظ

    به به خیلی عالی منم دوس دارم

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۸ بهمن ۱۴۰۱ در ۱۲:۵۷ ب٫ظ

      😁

      پاسخ

    • حسین محرمی

      ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ در ۱۲:۳۳ ب٫ظ

      مجلهء محترم دلتا در ، رد و تائید و کم و کاست و حذف و یا درج مطالب کاربران ذینف و صاحب نظر و کاملا” مختار است . ممنون از زحمات بیدریغ تون

      پاسخ

      • مونا اصفهانی

        ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ در ۹:۰۹ ق٫ظ

        ممنونیم از حضور و همراهی شما دوست عزیز 🌹

        پاسخ

  3. ایدام

    ۴ بهمن ۱۴۰۱ در ۴:۵۱ ب٫ظ

    انسان تنها سرمایش عقلشه وگرنه جسمش هیچ تفاوتی با بقیه حیوونا نداره:/

    پاسخ

    • یاری

      ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ در ۱۰:۰۵ ب٫ظ

      حالم بد شد حتی شنیدن پ خواندنش چدش آوره اگر انسان گوشت هم نوع خودش را بع خورد از شیطان شیطان تر است

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۳ بهمن ۱۴۰۱ در ۵:۱۵ ب٫ظ

  5. یلدا

    ۲۸ دی ۱۴۰۱ در ۱:۲۲ ق٫ظ

    واااااااااای حالم بد شد

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۲۸ دی ۱۴۰۱ در ۸:۵۸ ق٫ظ

      از همراهی شما دوست عزیز سپاسگزاریم🌹🌹

      پاسخ

  6. ناشناس

    ۲۶ دی ۱۴۰۱ در ۱۱:۳۷ ب٫ظ

    عه چندش بودحال بهم زن

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۴ بهمن ۱۴۰۱ در ۱۰:۳۳ ق٫ظ

      😁

      پاسخ

  7. سیروس جوهرچی

    ۲۲ دی ۱۴۰۱ در ۰:۵۸ ق٫ظ

    بابا مارو وسوسه کردید گوشت انسان امتحان کنیم 😁😁😜😜🌹🙏🏻

    پاسخ

    • مونا غریبی

      ۲۲ دی ۱۴۰۱ در ۹:۱۲ ق٫ظ

      😂

      پاسخ

  8. ناشناس

    ۲۲ دی ۱۴۰۱ در ۰:۰۲ ق٫ظ

    از این مطالب نزارین لطفا 😖

    پاسخ

    • مونا غریبی

      ۲۲ دی ۱۴۰۱ در ۹:۱۳ ق٫ظ

      🌹

      پاسخ

  9. سوشیانت113

    ۲۰ دی ۱۴۰۱ در ۱۰:۴۹ ب٫ظ

    برای من جالب بود

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۲۱ دی ۱۴۰۱ در ۹:۱۱ ق٫ظ

      ممنون از حضور ارزشمند شما دوست عزیز🌹

      پاسخ

  10. ناشناس

    ۱۹ دی ۱۴۰۱ در ۷:۵۱ ب٫ظ

  11. ناشناس

    ۱۸ دی ۱۴۰۱ در ۵:۲۶ ب٫ظ

    مطالبتون خیلی احمقانه هست

    پاسخ

    • مونا غریبی

      ۱۹ دی ۱۴۰۱ در ۹:۱۰ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما🌹

      پاسخ

    • عاطفه

      ۲۰ دی ۱۴۰۱ در ۱۲:۴۵ ب٫ظ

      بستگی به خوانندش دارد🧐🧐🧐

      پاسخ

  12. رها

    ۱۸ دی ۱۴۰۱ در ۱۲:۲۳ ب٫ظ

    بله هدف اطلاع رسانی هست اما درجامعه ما کم نیستن انسان های روانی ناامید وازهم گسیخته ب نظرتون چنین مطالبی باعث تحریک و ترغیب چنین افرادی نیست

    پاسخ

    • عاطفه

      ۱۸ دی ۱۴۰۱ در ۸:۱۶ ب٫ظ

      توهمه ی جوامع آدمهای روان پریش وجود دارد الان این مثالها هم همشون خارجی بودن👍بماند که تو ایران همه داریم روان پریش می‌شویم😥 ولی فکر نکنم آدمخوار بشیم این دیگه ته خطه🤗🤭🤭🤭

      پاسخ

      • مونا غریبی

        ۱۹ دی ۱۴۰۱ در ۹:۰۹ ق٫ظ

        🌹

        پاسخ

  13. ناشناس

    ۱۸ دی ۱۴۰۱ در ۱۲:۰۳ ب٫ظ

    بله هدف اطلاع رسانی هست ولی درجامعه ما اغلب افراد دچار بیماری روانی واز هم گسیختگی هستن ب نظرتون دادن چنین اطلاعاتی باعث ترغیب این افراد نیست

    پاسخ

    • مونا غریبی

      ۱۸ دی ۱۴۰۱ در ۱۲:۲۳ ب٫ظ

      شاید روح و روان امروز افراد به دلیل وضع موجود و مشکلات جامعه دچار تغییراتی شده باشد؛ اما نمی‌توان بدون نظر کارشناسی گفت اکثر افراد جامعه دچار مشکلات روانی هستند! برخی از افراد که با مشکلات سخت روانی دست و پنجه نرم می‌کنند ممکن است دست به هر جنایتی بزنند. آیا نباید بقیه افراد جامعه از وجود چنین جنایاتی که ممکن است رخ دهد آگاه باشند! هرچند همانطور که قبلا گفتم این مطالب صرفا جهت آگاهی بخشی و سرگرمی مخاطبین عزیز منتشر می‌شود. ممنون از همراهی و لطف شما🌹

      پاسخ

  14. ناشناس

    ۱۸ دی ۱۴۰۱ در ۱:۲۹ ق٫ظ

    چرا با نوشتن چنین مطالبی بداموزی میکنین مردم ادم خوار بشن واقعا از دست شما ادم های جاهل تعریف وتمجیداز گوشت انسان این یعنی چی اخه ؟؟؟

    پاسخ

    • مونا غریبی

      ۱۸ دی ۱۴۰۱ در ۹:۲۶ ق٫ظ

      با سلام، خوردن گوشت انسان عملی وقیحانه، غیر شرعی و غیرقانونی است. هیچکس از این عمل وحشیانه تعریف و تمجید نکرده و نخواهد کرد. این مطلب صرفا جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره آنچه در دنیای اطراف ما می‌گذرد نشر شده است. با تشکر از همراهی شما🌹

      پاسخ

    • عاطفه

      ۱۸ دی ۱۴۰۱ در ۱۲:۱۷ ب٫ظ

      عزیزجان کجای این مطلب تبلیغ آدمخواری بود.. من خودم شخصا همیشه مطلبی درباره آدمخواری میخوندم همش باخودم میگفتم مگه گوشت انسان چه مزه ای دارد که این اشخاص یا گروه میل به آدمخواری دارن واز گوشت حیوانات دیگه عین مردم عادی استفاده نمیکنن؟؟!!! .. الان از این مطلب استفاده کردم ومتوجه شدم وهیچ میلی به آدمخواری ندارم وبا خوندن این مطلب ترغیب به خوردن آدم نشدم🧐بنظرم مطلب عالیییی بود 👏👏👏

      پاسخ

      • مونا غریبی

        ۱۸ دی ۱۴۰۱ در ۱۲:۲۶ ب٫ظ

        ممنون از سطح آگاهی و درک شما عاطفه عزیز🌹

        پاسخ

    • امیر

      ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ در ۹:۲۴ ب٫ظ

      ای داد بیداد. این مطالب صرفا جهت افزایش اطلاعاته . و خیلی هم از نظر روحی و روانی برای خوانندگان دلتا مناسبه. مطمئن باشید که برای تهیه هر مطلبی کلی وقت و انرژی و تحقیق و مطالعه نیاز هست. تعجب می کنم از دوستان روشنفکر. بالشخصه دست شما تهیه کنندگان محترم را می بوسم.

      پاسخ

      • مونا غریبی

        ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ در ۱۰:۱۰ ق٫ظ

        سپاس از همراهی شما🌹

        پاسخ

  15. ناشناس

    ۱۷ دی ۱۴۰۱ در ۷:۰۱ ب٫ظ

    🤮🤮🤮واقعا حالم بد شد با خوندن این مطلب

    پاسخ

    • مونا غریبی

      ۱۸ دی ۱۴۰۱ در ۹:۱۶ ق٫ظ

      کاملا موافقم🌹

      پاسخ

    • ناشناس

      ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ در ۱۲:۴۷ ب٫ظ

      مطرح کردن این مسئله صورت خوشی نداشت بی خودی وقت خودمون را برای مطالعه غبر انسانی تین مطلب تلف کردیم

      پاسخ

      • مونا اصفهانی

        ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ در ۹:۰۴ ق٫ظ

        سلامت باشید و ممنون از نوشتن نظرتون

        پاسخ

  16. عاطفه

    ۱۷ دی ۱۴۰۱ در ۴:۵۱ ب٫ظ

    این سوال همیشگی من هم بود😬😬الان دیگه قانع شدم🤭🤭واقعا ممنون بخاطر مطالب جدید وغیرتکراری👏👏👏👏👏👏

    پاسخ

    • مونا غریبی

      ۱۸ دی ۱۴۰۱ در ۹:۱۷ ق٫ظ

      😃😘 ممنون از همراهی شما

      پاسخ

    • محمدی از کمالشر

      ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ در ۱۲:۴۳ ب٫ظ

      جان انسان اینقدر مسخره خاص و عام شده که اینگونه فکرکنیم؟ آن گروه از آدم خوار ها یک ک گروه بدی و نادرند‌که مورد قهر الهی قرار دارند … این مطلب ارزش‌مطالعه نداش آخه کدوم حیوان هم نوع خودش را سوپ درست می کند و زهر مار می یک شوخی زیرکانه و بی محتوا و بی‌معزه بود .

      پاسخ

    • یاری

      ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ در ۱:۰۶ ب٫ظ

      باتوضیحاتی که خانم مونا غریبی دادن من هم کاملا” توجیح و قانع شدم . با تشکرزباد.

      پاسخ

    • محمد محمودی

      ۱۰ تیر ۱۴۰۲ در ۱۰:۴۱ ق٫ظ

      بحرحال خواندیم و مطلع شدیم و دانستیم بعضی آدما خو د خود شیطانند

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…