چهره‌های عجیب این ۷ حیوان شما را شوکه می‌کند!

۱۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
هر وقت حرف از چهره و حالت صورت می‌شود کلماتی مانند زشت، زیبا و عجیب به ذهن می‌رسد و این موضوع در میان حیوانات نیز وجود دارد.
حیوان با چهره عجیب

چهره یکی از نکاتی است که می‌توان حیوانات مختلف را به کمک آن تشخیص داد زیرا حیوانات دارای گونه‌های متفاوت هستند و هر کدام معمولا تفاوت‌هایی هر چند ظریف در چهره‌شان وجود دارد. ۷ حیوان با چهره عجیب را در مجله اینترنتی دلتا بشناسید.

آی آی

یکی از موجوداتی که در ماداگاسکار پیدا شده است «آی آی» نام دارد. این موجود عجیب چهره‌ای خاص دارد و یکی از نادرترین پستانداران روی زمین است. این موجود برای روستایی‌ها به عنوان یکی از موجودات منحوس شناخته می‌شود، از این رو هرکس این موجود را ببیند آن را می‌کشد. در سالیان دور این موجود باعث شده است که روستایی‌ها مریض شده و بمیرند و از همین رو به فرشته مرگ روستاهای ماداگاسکار شهرت پیدا کرده است.

آی آی

کریولا

آسیا قاره‌ایست که هر موجودی ممکن است در آن یافت شود زیرا تنوع آب و هوایی و قومیتی بسیاری دارد. یکی از موجوداتی که طی سال‌های اخیر پیدا شده است خفاش کریولا نام دارد. این خفاش چهره‌ای بسیار عجیب دارد و معمولا در نقاطی از زمین زندگی می‌کند که دست انسان‌ها کمتر به آن می‌رسد. این خفاش با انسان‌ها رابطه خوبی ندارد و با کمترین تحریک به انسان حمله‌ور خواهد شد.

کریولا

موش کور صحرایی

موش حیوانی ریز اما ترسناک است زیرا تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد بیش از نیمی از انسان‌ها از این موجود می‌ترسند. موش کور صحرایی یکی از انواع موش‌هایی است که در صحرای آفریقا زندگی می‌کند اما چهره آن بسیار عجیب و غریب است. پوست کش آمده و دندان‌های عجیب از جمله ویژگی‌های این موش هستند. دانشمندان دریافته‌اند که این موش عجیب و زشت می‌تواند یک درمان موثر برای سرطان باشد.

موش کور صحرایی

هزارپای پشمالو

یکی از بامزه‌ترین هزارپاهایی که در دنیا وجود دارد به اسم «پشمالو» شناخته می‌شود. این هزارپا بدنی پر از مو دارد ولی دست زدن به این موها مساوی با مرگی دردناک خواهد بود، زیرا تمامی سطح بدن این هزارپا با سم پر شده است. این هزارپا در آمریکا دیده شده است و معمولاً میان برگ درختانی مانند بلوط پنهان می‌شود. طول این هزارپا در بلندترین حالت می‌تواند به ۳۲ میلی متر برسد.

هزازپای پشمالو

ایسوپاد

این حیوان یکی از شکارچیان کف دریاست که چند سال پیش از عمق ۲ هزار متری آب پیدا شد. این شکارچی دارای چهره‌ای شبیه به یک حشره خاکی اما غول پیکر است که به عنوان یکی از موجوداتی شناخته می‌شود که تنها در تاریکی مطلق زیر آب زندگی می‌کند. این آبزی عجیب از لاشه حیوانات مرده یا مواد غذایی که در کف آب باقی مانده است تغذیه می‌کند.

ایسوپاد

مارمولک بادبزنی

این مارمولک که در دو رنگ قهوه‌ای و زرد پیدا می‌شود یکی از عجیب‌ترین مارمولک‌هایی است که روی زمین زندگی می‌کند و زادگاه اصلی آن نیز استرالیا است. این مارمولک در کناره‌های سرش دارای باله‌های بسیار بزرگی است که در هنگام عصبانیت یا متوجه شدن خطر، آن‌ها را باز می‌کند. این بادبزن‌ها گاهی می‌توانند تا ۹۰ سانتی متر طول داشته باشند. این موجود غالبا روی درخت‌ها زندگی می‌کند اما ممکن است بر روی زمین نیز دیده شود.

مارمولک بادبزنی

مارمولک دم برگی

یکی دیگر از مارمولک‌های بسیار عجیبی که در دنیا وجود دارد با نام «دم برگی» شناخته می‌شود. این مارمولک در ماداگاسکار دیده می‌شود و نهایت به طول ۳۳۰ میلی متر می‌رسد. این مارمولک‌ها دارای اندامی بسیار نازک هستند، با دست و دمی که اصلا شباهت به حیوانات ندارند. همچنین چهره آن‌ها نیز بسیار عجیب است و چشم‌هایی ترسناک دارند. صدای این مارمولک‌ها بیشتر شبیه به جیغ زدن است و دهانشان به نسبت بدنشان بسیار بیشتر باز می‌شود.

حیوانات با چهره عجیب

پیشنهاد مطالعه:مطلب ۳ پزشک نمای شیطان صفت تاریخ! را بخوانید.

منبع:ajibtarin

۱۳ دیدگاه

  1. محمد

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ در ۱۱:۲۶ ق٫ظ

    شکرالله، شکرالله، به قدرت الله

    پاسخ

  2. عاطفه

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ در ۱۰:۲۵ ق٫ظ

    جالب وترسناک وچندش بودن🥺🥺هرجند که اینها حیوونن وتکلیفشون مشخصه اینروزا آدمهایی هستن که چهره‌های فوق‌العاده عجیب حیوان نما وجندش دارن

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ در ۲:۰۵ ب٫ظ

      بله واقعا😁👍😉

      پاسخ

    • ناشناس

      ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ در ۹:۴۹ ب٫ظ

      والا داخل همین کشور کسانی هستند ک ن تنها رفتارشون بلکه دقت کنی تو چهرشون از اینام وحشتناکتر وچندش ترن

      پاسخ

  3. meli

    ۹ بهمن ۱۴۰۱ در ۱۱:۲۹ ب٫ظ

    اطلاعات جالب و خوبی بود ممنونم

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ در ۹:۴۵ ق٫ظ

      ممنون از حضور و همراهی شما🌹

      پاسخ

  4. بهرام

    ۹ بهمن ۱۴۰۱ در ۳:۳۵ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۹ بهمن ۱۴۰۱ در ۱۲:۱۲ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۸ بهمن ۱۴۰۱ در ۱۱:۱۹ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۸ بهمن ۱۴۰۱ در ۹:۵۳ ب٫ظ

    حال الخالق چقدر عجیبه

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۹ بهمن ۱۴۰۱ در ۹:۴۱ ق٫ظ

      ممنون از حضور ارزشمند شما دوست عزیز🌹

      پاسخ

  8. catiii p

    ۸ بهمن ۱۴۰۱ در ۸:۵۱ ب٫ظ

    حرف نداشت، خیلی ممنونم از مطالب جالبتون⚘️

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۹ بهمن ۱۴۰۱ در ۹:۴۳ ق٫ظ

      ممنون از حضور ارزشمند شما عزیزم🌹

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…