بهترین پارک‌های جهان کدامند؟

۴
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از رویاهای کودکی همه ما دیدن پارک‌هایی است که همیشه در کارتون‌های زمان کودکی خود دیده بودیم.
بهترین پارک‌های جهان

آیا بهترین پارک‌های جهان را می‌شناسید؟ یکی از تفریحاتی که این روزها و بعد از دوران قرنطینه کاربرد بیشتری پیدا کرده است دیدن پارک‌ها و تفریحگاه‌هایی است که خاص و منحصربه‌فرد هستند و در برخی از کشورهای جهان وجود دارند و جزء جاذبه‌های گردشگری آنجا به شمار می‌روند. البته که تنها همین پارک‌ها جاذبه گردشگری این کشورها به شمار نمی‌روند و هر کدام از آن‌ها جاذبه‌های دیدنی و مراکز تفریحی بی‌نظیری دارند که می‌توانند ساعات و روزهای شما را پر کنند. با مجله گردشگری دلتا همراه باشید.

آلتون تاورز، انگلستان

یکی از بر‌ترین پارک‌های موضوعی در انگلستان، برج‌های آلتون و ترن هوایی مرد حصیری آن است که جاذبه‌ای خاص به شمار می‌رود. اگر دوست داشته باشید در پایان روز می‌توانید در استراحتگاه این پارک هم بمانید و یک روز دیگر را هم در این پارک، خوش بگذرانید. رصد ستارگان را در زمان استراحت و به سبک کمپینگ و با تلسکوپ‌های خاص این مجموعه انتخاب کنید.

آلتون تاورز

دنیای بتو کاررو، برزیل

همیشه باید انتظار یک مهمانی قریب‌الوقوع را در دنیای بتو کاررو داشته باشید. اولین ترن هوایی معکوس کشور (یعنی قطاری که زیر ریل حرکت می‌کند)، جزء بازی‌های بسیار خلاقانه و سرگرم‌کننده هستند. بزرگسالان نیز این سواری لبریز از آدرنالین را دوست دارند. پس از یک استراحت کوتاه، می‌توانید با استفاده از لاستیک‌های آبی وارد مخازن آبی جذاب و هیجان‌انگیز شوید. شخصیت‌های مورد علاقه فیلم ماداگاسکار هم در این پارک حضور دارند.

بتو کاررو، برزیل

دی افتلینگ، هلند

پارک دی افتلینگ که یکی از بهترین پارک‌های جهان است امسال هفتاد ساله می‌شود، برای همین جشن‌های زیادی به مناسبت این روز خاص برگزار خواهد شد. از مهمانی چای تولد با حضور شخصیت‌های کارتون آلیس در سرزمین عجایب گرفته تا جشن‌های روزانه دیگر. جنگل افسانه‌ای، سواری در رودخانه‌های پر آب، چرخ و فلکی که با بخار کار می‌کند، ویلای نفرین‌شده و دیگر موارد را در بزرگ‌ترین پارک موضوعی هلند بیابید.

پارک دی افتلینگ

دیزنی‌لند، هنگ‌کنگ

شاید دیزنی‌لند کالیفرنیا مشهورترین پارک از این دست پارک‌ها باشد، اما دیزنی‌لند هنگ‌کنگ تفاوت‌های خیلی خاص و دوست‌داشتنی دارد و یکی از بهترین پارک‌های جهان به شمار می‌رود. با یک قایق به خانه درختی تارزان بروید و داخل آن را از نزدیک ببینید. سرزمین داستان اسباب بازی و بشکه‌های سرگرم‌کننده را ببینید یا از زیبایی عمارت‌های خاص آن لذت ببرید. کوچولوها مخصوصا از سفر روی رودخانه، دامبو فیل پرنده و چرخ فلک سیندرلا قطعا شادمان خواهند شد. اگر به دیدنی‌های جهان علاقه دارید، عجایب هفتگانه جهان را در مجله ببینید.

دیزنی‌لند، هنگ‌کنگ

پارک اروپا، آلمان

این پارک بزرگ‌ترین پارک موضوعی و یکی از بهترین پارک های جهان در آلمان است. ترن هوایی غول‌پیکر چوبی را سوار شوید که سرعتی معادل ۱۰۰ کیلومتر در ساعت دارد. اگر کودک خردسال دارید این پارک حتما جای شما خواهد بود، چون بخش‌های بی‌نظیری برای کودکان در این پارک وجود دارد، از جمله باغ دایناسورهای مادربزرگ، هزارتوی اسرارآمیز، قایق‌سواری با جن‌ها، فنجان‌های قهوه چرخان و بسیاری از سرگرمی‌های دیگر.

پارک اروپا، آلمان

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر از گردشگری دشت آویشن در جاده چالوس، جلوه‌ای از بهشت را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۷ آذر ۱۴۰۱ در ۱۰:۲۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۷ آذر ۱۴۰۱ در ۱۰:۲۰ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۷ آذر ۱۴۰۱ در ۱۰:۲۰ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۷ آذر ۱۴۰۱ در ۱۰:۲۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…