مشهورترین خون آشام‌های واقعی که شما را شوکه می‌کنند!

۹
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در تاریخ به اسم خون آشام‌ بودن جنایات هولناکی رخ داده است. از کشتن مادربزرگ ویلچری تا قتل مادر و پدر با ادعای خون آشام بودن!
مشهورترین خون آشام های واقعی

اگرچه امروز فیلم‌های بسیاری درباره زندگی خون‌آشام ساخته‌می‌شود، اما واقعیت این است که رابطه بسیار نزدیکی بین‌ خون‌آشام‌ها و جنایت‌های فجیع و باورنکردنی در جوامع مختلف وجود دارد. مشهورترین خون آشام های واقعی را در این مطلب از مجله دلتا بخوانید.

من دراکولا هستم

سال ۲۰۱۱ «کایوس دومیتوویویس» که به مدت هفت سال‌ونیم به جرم حمله با شیوه خون‌آشامی در زندان ماساچوست حبس بود به اتهام سه قتل دیگر گناهکار شناخته شد. سال ۱۹۹۹ کایوس که ۲۰ سال بیشتر نداشت به همراه دوست ۱۶ ساله‌اش به دختر نوجوانی حمله‌ کردند و برای نوشیدن خون این دختر به او آسیب رساندند.
زخمی که روی بدن قربانی ایجاد‌شده بود ۳۲ بخیه خورد و طولی نکشید که کایوس دستگیر‌ شد. او و همدستش پس از دستگیری مدعی شدند که خون‌شام هستند و برای زندن ماندن مجبور به این کار شده‌اند.
سال ۲۰۰۲، قاضی دادگاه آن‌ها را به هفت سال‌ونیم زندان محکوم کرد. پس از گذراندن دوران حبس طولی نکشید که کایوس بار دیگر دستگیر‌ شد و این بار به اتهام قتل سه مرد در آگوست ۲۰۱۱ مجرم شناخته شده و به حبس‌ابد محکوم شد.

مشهورترین قاتلین خون آشام

دوست‌پسری که دراکوی قاتل بود

۲۵ نوامبر ۱۹۹۶ اجساد زن و شوهری به نام‌های «نامی روت‌کوئین» و «ریجاد روندروف» توسط یکی از دخترهایشان به نام جنیفر پیدا شد. قاتل با وارد کردن چندین ضربه پی‌درپی با یک دیلم، آن‌ها را به قتل رسانده بود. در بدن هر دو مقتول شکستگی‌های فجیعی دیده‌می‌شد. همچنین روی بدن ریچاد علامت داغ‌شده حرف «وی» دیده‌می‌شد.

دو مقتول دختر دیگری به نام هیتر داشتند که سرنخ قتل به این دختر باز می‌گشت. در تحقیقات پلیس معلوم شد که هیتر با پسری به نام رودریک فرل آشنا‌شده است. رودریک سردسته گروهی بود که ادعا می‌کردند خون‌آشام هستند. وقتی والدین هیتر از این موضوع مطلع شدند. به وی اجازه ملاقات با رودریک را ندادند و به همین دلیل پسر جوان به فکر کشتن پدر و مادر هیتر افتاد تا بتواند به صورت رسمی عضو گروه خون‌آشام‌ها شود. رودریک‌فرل پس از دستگیری به دو فقره قتل اعتراف کرد. او در جلسه دادگاه اعلام کرد که هویت اصلی او رودریک فرل نیست. بلکه ویساگو نام دارد و یک خون‌آشام ۵۰۰ ساله است. فرل سال ۱۹۹۸ به اتهام دو قتل گناهکار شناخته و به مرگ محکوم شد. او که در آن زمان ۱۷ سال بیشتر نداشت جوان‌ترین محکوم به مرگ در ایالت کنتاکی آمریکا بود و به همین دلیل حکم مرگ او به حبس ابد بدون بخشش تغییر یافت. اگر به قتل‌های هولناک علاقه‌مند هستید مطلب قاتل سریالی که قربانیان خود را می‌خورد! را بخوانید.

نوه خون‌آشام

«جیمز ریوا» با ۲۳ سال بیشتر نداشت که در سال ۱۹۸۰ به جرم قتل مادربزرگ ویلچرنشین خود درماساچوست دستگیر شد. او در ابتدا مادربزرگش را با ضربات چاقو زخمی کرد و سپس با شلیک چهار گلوله به قلب وی پیرزن بیچاره را به کام مرگ فرستاد.
ریوا برای اینکه ردی از خود باقی نگذارد پس از ارتکاب قتل، خانه مادربزرگش را به آتش کشید. اما طولی نکشید که توسط پلیس دستگیر شد او پس از دستگیری ادعای عجیبی می‌کرد. وی مدام می‌گفت که یک خون‌آشام ۷۰۰ ساله است و برای اینکه تشنه خون بوده مادربزرگ خود را به قتل رساند. هرچند این ادعای ریوا را هیچ‌کس باور نکرد اما مدتی از دستگیری وی نمی‌گذشت که او همه حرف‌هایی که زدن بود را تکذیب کرد. او در ادعای جدیدی گفت که برای دفاع از خود مادربزرگش را به قتل رسانده است. ریوا این بار ادعا کرد که مادربزرگش یک خون‌آشام بوده و چون برای نوشیدن خون به او حمله کرده بود برای دفاع از جانش مجبور به ارتکاب قتل شده است. سال ۱۹۸۱ جیمز ریوا به جرم قتل درجه دو، به حبس ابد محکوم شد.

مشهورترین خون آشام های واقعی تاریخ

پیشنهاد مطالعه: مطلب آیا استفاده از دست مخالف ما را باهوش‌تر می‌کند؟ را بخوانید.

۹ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ آبان ۱۴۰۱ در ۰:۴۳ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۸ مهر ۱۴۰۱ در ۷:۱۵ ب٫ظ

  3. Roya

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ در ۴:۳۳ ب٫ظ

    سلام عرض ادب وخسته نباشیدبابت مجله ی دلتاتون واقعاعالیه بدردهمه میخوره پیشنهادمیکنم به دوستان دانلودکنیدپشیمون نمیشید

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ در ۱۰:۴۱ ق٫ظ

      ما هم خوشحالیم از داشتن همراهان عزیزی مانند شما🌹

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ در ۱:۳۱ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ در ۱۱:۵۶ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ در ۱۱:۴۸ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ در ۱۱:۳۹ ق٫ظ

  8. ناشناس

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ در ۱۱:۰۳ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…