قاتل سریالی که قربانیان خود را می‌خورد!

۶
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
قاتلان سریالی همیشه عامل رعب و وحشت بوده‌اند. شیوه کار برخی از این این قاتلان به نحوی است که گویی انسان نیستند. نیکولای ژوماگالیف، تعداد قربانیان: بیش از ۹ نفر، سال‌های فعالیت: ۱۹۷۹ تا ۱۹۹۱ یکی از این افراد است.
ماجرای قاتل سریالی دندان فلزی

اکثر افراد وقتی دندانشان را از دست می‌دهند برای ترمیم لبخند خراب شده شان به سراغ دندان‌های مصنوعی می‌روند، اما نیکولای ژوماگالیف از این دسته نبود، زیرا بعد از دست دادن یکی از دندانش‌هایش به سراغ یک فلز سفید عجیب و غریب رفت که در انجام قتل‌هایش به او کمک می‌کرد. در این مطلب از مجله دلتا با ماجرای قاتل سریالی دندان فلزی آشنا شوید.

خوش‌گذرانی‌هایی که سرانجام بدی داشت

نیکولای که با لقب «فلز دندان» نیز شناخته می‌شود به‌راحتی با زنان رابطه برقرار می‌کرد. در سال ۱۹۷۷ او پس از یک سری شغل‌های با پرستیژ که با سفرهای خارج از کشور همراه بود به شهر زادگاهش اوزون آگاچ در قزاقستان بازگشت. اما آن بی‌بند و باری‌ها بی‌اثر نبوده و باعث شد نیکولای به سفلیس و تریکومونیا مبتلا شود.

شروع نفرت و کینه

این موضوع باعث شد که این قاتل سریالی نفرتی عمیق از زنان پیدا کند، زیرا آن‌ها را مقصر بیماری خود می‌دانست و بدین ترتیب بود که بیماری‌اش او را به سمت جنایت‌های هولناکش کشاند. بعد از دو سال برنامه ریزی، نیکولای در ژانویه ۱۹۷۹ اولین قربانی‌اش را شکار کرد.

شروع هولناک‌ترین قتل‌های سریالی

او در کنار یک جاده کوهستانی یک زن کشاورز را با تهدید چاقو ربود و به درون درختان کشاند. او در ادامه خون قربانی را نوشیده، او را تکه تکه کرده و در کوله پشتی‌اش انداخت. در ادامه نیکولای جنازه را پخته و خورد و بعدها اعتراف کرد که یک ماه تمام طول کشید تا جنازه این زن را به طور کامل بخورد. بعد از اولین جنایت، نیکولای به خاطر علاقه‌اش به گوشت انسان دست به کشتارهای بیشتری زد. وی قبل از دستگیری به خاطر تیراندازی به یکی از همکارانش در حالت مستی، شش زن دیگر را نیز قصابی کرده و خورد.

دستگیری نیکولای دندان فلزی

نیکولای دندان فلزی بعد از مدتی به قید ضمانت آزاد شد. این بدان معنا بود که هیچکس هنوز به جنایت‌های هولناک او پی نبرده است. او تا پیش ازدستگیری در سال۱۹۸۱ سه زن دیگر را نیز به قتل رساند. یکی از آن‌ها را در مهمانی شامی که در خانه‌اش برگزار شده بود کشت در حالی که دیگر مهمانان در اتاق مجاور بودند. نیکولای در نهایت دستگیر شد، اما به دلیل ابتلا به شیزوفرنی به بیمارستان روانی منتقل شد. اما در سال ۱۹۸۹ و در مسیر انتقال به یک بیمارستان دیگر فرار کرد. این قاتل سریالی ترسناک در سال ۱۹۹۱ بار دیگر دستگیر شد، اما در سال ۲۰۱۵ بار دیگر فرار کرده و هنوز کسی از محل حضور او خبر ندارد.

دستگیری نیکولای دندان فلزی

پیشنهاد مطالعه: مطلب آیا می‌دانستید کمبود چه ویتامینی باعث توهم می‌شود؟ را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. امیر

    ۱۱ آبان ۱۴۰۱ در ۰:۴۸ ق٫ظ

    سلام. واقعا چندش آوره. چه جوری می تونن خون و گوشت انسان بخورن.

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۱ مهر ۱۴۰۱ در ۹:۳۸ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ در ۵:۳۲ ب٫ظ

    سلام من خیلی از این داستان خوشم اومد

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ در ۹:۱۲ ق٫ظ

      ممنون از شما

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ در ۳:۴۶ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ در ۱۰:۴۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…