میدان ونک، از باغ‌های قدیم تا مراکز خرید مدرن

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
همین‌طور که در خیابان‌های ونک قدم می‌زنید بساط گلفروشی، اغذیه‌فروشی‌ها و آدم‌های زیادی می‌بینید و همه این‌ها نشان‌دهنده این است که این خیابان زنده است و حس‌و‌حالتان تازه می‌شود.
میدان ونک

همه ما یک دور کارمان به میدان ونک افتاده و آن را دیده‌ایم. میدانی زنده و پررفت‌وآمد. شاید شاغل بوده‌اید و با تاکسی‌های ونک رفت‌وآمد می‌کردید و الان که نامش را شنیدید یاد ترافیک و شلوغی افتادید یا یاد بی‌آرتی‌هایی که اطراف میدان ونک پر و خالی می‌شوند. اینجا شلوغ است اما کار شما را راه می‌اندازد. با مجله دلتا همراه باشید.

میدان ونک

میدان ونک مرکز خرید لباس مجلسی

یکی از اولین جاهایی که می‌شود برای خرید لباس شب یا لباس مجلسی به آن سر زد ونک است. وارد خیابان پاساژهای میدان ونک شوید مغازه‌های لباس‌فروشی شروع می‌شود. خیابان کار و تجارت ونک هم مخصوص این کار است.

مراکز خرید

شکم‌گردی میدان ونک

همین‌طور که از میدان ونک به سمت خیابان ولیعصر می‌روید غرفه‌های فروش پیراشکی و فست‌فودهای کوچک را می‌بینید، اول راه هم یک مغازه بستنی و آبمیوه فروشی دم مرکز خرید ونک می‌بینید. برای خرید غذا می‌توانید به رستوران ونک که در همین حوالی است بروید.

میدان ونک تهران

گشت و گذار در میدان ونک

می‌توانید سمت ده ونک بروید و باغ ایرانی را پیدا کنید. اینجا یک باغ بزرگ است که امکانات تفریحی مثل زمین بازی دارد. قدم زدن در این باغ حسابی کیف می‌دهد و باصفاست.

بوستان آب و آتش، پل طبیعت، پارک طالقانی و گنبد مینا از جاهایی است که به ونک نزدیک هستند و جان می‌دهند برای تفریح در تهران.

آب و آتش

در بوستان آب‌وآتش چه کار کنیم؟

یک روز گرم اینجا بیایید و زیر فواره‌هایش قدم بزنید تا خنک شوید. بوستان آب‌ و آتش که یک پارک بزرگ برای قدم زدن و دیدن تئاتر و نمایش در سالن آمفی‌تئاترش مناسب است. از همین بوستان می‌توانید به سمت پل طبیعت بروید که پر است از غرفه‌های خوراکی، کافه و رستوران.

گنبد مینا بوستان آب و آتش هم بزرگ‌ترین آسمان‌نمای خاورمیانه است و فیلم های نجوم را به‌صورت سه بعدی نمایش می‌دهد. اگر عاشق آسمان و دنیای آن هستید به این گنبد سر بزنید. برای دیدن جاذبه‌های گردشگری ایران، مطلب عجایب دیدنی دره تندیس‌ها را بخوانید.

پارک آب و آتش

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر از گردشگری، بام سبز لاهیجان، تاج عروس گیلان را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ در ۹:۰۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…