شگفت‌انگیزترین هتل‌های مکعبی جهان

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
سبک کوبیسم (Cubisme)، به عنوان یکی از تاثیرگذارترین جنبش‌های هنری قرن 20 به شمار می‌رود و ساختمان‌هایی که در آن از این ایده استفاده شده است، یکی از شگفت‌انگیزترین‌ها به شمار می‌روند.
زیباترین هتل های مکعبی جهان

آیا از سبک ساختمان‌های مکعبی و هندسی خوشتان می‌آید؟ امروزه برای ساخت برخی ساختمان‌ها از سبک‌های مدرن و مکعبی استفاده می‌کنند. به همین بهانه می‌خواهیم در این مطلب به معرفی زیباترین هتل های مکعبی جهان می‌پردازیم که به سبک کوبیسم ساخته شده است. با مجله دلتا همراه باشید.

ویلاهای آلیلا در کو روسی، کامبوج

ویلاهای آلیلا کوروسی، در یک جزیره خصوصی با فاصله ۱۵ دقیقه با قایق از ساحل جنوبی کامبوج قرار داشته و مجموعه‌ای از ساختمان‌های مینیمالیستی و مکعبی است که سقف‌های صاف دارد و نمای بیرونی آن به رنگ خاکستری است. در این منطقه، فضای شهری در کنار جنگل قرر دارد؛ بتن، سنگ و شیشه با شاخ و برگ‌های در هم تنیده درختان و ساحل زرد رنگ ترکیب می‌شوند.

آلیلا ویلا

هتل Viceroy در لاس کابوس، مکزیک

این هتل، یکی از زیباترین هتل های مکعبی جهان و شاهکار معماری بوده و توسط مِگِل اَنجل آراگونِس طراحی شده است و علاقه‌مندان به سبک مینیمالیسم را مجذوب خود می‌کند. ساختمان را آبراه‌ها و سه استخر احاطه کرده‌اند. ساختمان به رنگ سفید بوده و به شدت ساده است.

هتل های مکعبی جهان

هتل درختی، هِراد، سوئد

اقامتگاه «مکعبی کوچک» این هتل درختی با دیواره‌هایی از جنس شیشه‌های رفلکس پوشیده شده است تا ساختمان را مخفی کرده و منظره اطراف را بازتاب کند. این هتل در شمال سوئد قرار دارد و شفق‌های قطبی را به راحتی می‌توان از آنجا دید.

هتل درختی سوئد

هتل ویورا در آلابا، اسپانیا

به نظر می‌رسد خانه‌های مکعبی با نمای ترکیبی از بتن مدرن و فلز زنگ زده همانند تاس در خیابان‌های این روستای زیبا که شراب نیز تولید می‌کند، قرار گرفته‌اند. صندلی‌های باشکوه و فرش‌های شگفت انگیز و راهروهای تاریک و روشن به لوکس بودن و زیبایی این هتل می‌افزایند. این هتل واقعاً زیبا و بی‌نظیر است.

ویورا

کاسا دِ لا فلورا در کائولا، تایلند

این هتل برنده جایزه‌ی طراحی شده و موقعیت آن در کنار ساحل، میان جنگل بارانی کائولا و دریای آندِمان است. این هتل ۳۶ ویلای مکعبی شکل به سبک مدرن دارد و از بتن، شیشه و چوب ساج ساخته شده است. اگر به دانستنی‌های سفر علاقه دارید، چگونه یک سفر گروهی دلپذیر داشته باشیم؟ را بخوانید.

زیباترین هتل های مکعبی جهان

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر از گردشگری بهترین شهربازی های تهران کجاست را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱ مهر ۱۴۰۱ در ۱:۱۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ در ۵:۴۹ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۰۴ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…