بهترین شهربازی های تهران کجاست

۸
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه
رفتن به شهربازی سن و سال نمی‌شناسد، به‌خصوص الان که برای همه سن‌ها انواع مختلف بازی وجود دارد و شما می‌توانید ساعاتی مهیج و مفرح داشته باشید. شهربازی‌های تهران بسیار زیاد و متنوع هستند.
شهربازی های تهران کجاست

تاب‌های چرخشی، لذت خوردن پشمک، بوی غذا، صدای موسیقی که همیشه آزاردهنده بود اما بهترین تفریح برای ما به‌شمار می‌رفت. آرزوی سوار شدن بر چرخ و فلک را داشتیم چون بچه‌ها به تنهایی اجازه سوار شدن نداشتند. این‌ها هم نوستالژی و خاطرات شیرین کودکی ماست. این روزها اما شهربازی‌ها رنگ و بویی مدرن و باکلاس گرفته‌اند؛ به‌جای تاب و سرسره متنوع‌ترین دستگاه‌های بازی به‌وجود آمده‌اند و چه خوب که هستند. با مجله دلتا همراه باشید تا بدانید شهربازی های تهران کجاست.

شهربازی‌های شمال تهران

شهربازی فان تایم

مهم نیست هوا سرد است یا گرم، فان تایم از بهترین شهربازی‌های تهران است که در فضایی سربسته، مهیج‌ترین بازی‌ها را فراهم کرده است. فضای این مجموعه برای هر سنی مناسب است، بخش از آن برای کودکان طراحی شده و وسایل بازی متنوع هم قرار داده شده است.

شهربازی فان‌لند

فان‌لند از دیگر شهر بازی‌های تهران است که با بازی‌ها و امکانات خوبش توانسته محبوبیت زیادی در بین بچه‌ها و خانواده‌ها ایجاد کند. اگر به مجتمع تجاری الماس هروی رفتید؛ به سراغ طبقات ۳ تا ۵ آن نیز بروید؛ اینجا یک شهربازی است که از وقت گذرانی و بازی کردن در آن سیر نمی شوید.

فان لند

شهربازی باب نارنج

شهربازی باب نارنج یکی از شهربازی‌های تهران است که دقیقا در شمال شرق قرار گرفته است. شاید این شهربازی را نتوان با مجموعه‌های بزرگ دیگر مقایسه کرد؛ چون ظرفیت آن تنها تا ۶۰ نفر است؛ اما وسایل بازی متنوعی در خود دارد. سرسره، تاب بازی، استخر توپ و بازی‌های جایزه‌دار از انواع این وسایل هستند.

شهربازی های تهران

شهربازی‌های شرق تهران

شهربازی تیراژه ۲

یکی از باحال‌ترین و جالب‌ترین شهربازی های تهران کجاست؟ این شهربازی هم در تیراژه ۲ قرار گرفته که معمولا با همین نام آن را‌ می‌شناسند.‌ وارد شهربازی که‌ می‌شوید‌ می‌توانید به قسمت دستگاه‌های جایزه‌دار بروید و شانس خود را امتحان کنید. به دستگاه بوکس ضربه بزنید و قدرت خود را بسنجید. با دوستانتان فوتبال دستی بازی کنید یا به همراه فرزندتان سوار ماشین کوبنده شوید.

تیراژه ۲

شهربازی امیر پارس

امیر پارس یکی از شهربازی های تهران است و به اندازه دیگر شهربازی‌ها هیجان و انرژی را به شما برمی‌گرداند. در این مجموعه بیش از ۱۸۰ بازی متنوع در دوطبقه قرار دارد. بازی‌هایی مانند دستگاه‌های جایزه‌ای، رالی، ماشین کوبنده، ماشین برقی، بازی‌های جیر و هواپیما و… را‌ می‌توانید در این مجموعه پیدا کنید.

شهربازی‌های غرب تهران

شهربازی سرزمین عجایب

این شهربازی در یکی از مکان‌های تجاری لوکس تهران با نام تیراژه قرار دارد. وقتی به این مرکز خرید وارد‌ می‌شوید؛ انبوهی از بازی‌های رنگارنگ و متنوع را خواهید دید که در زمین به وسعت چهار هزار متر قرار گرفته‌اند. قبل از هر چیز این را بگوییم که این شهربازی فقط مختص بچه‌ها نیست؛ پس خودتان را برای یک سرگرمی پر از هیجان و خوشحالی آماده کنید.

سرزمین عجایب

شهربازی ژوپیتر

شهربازی ژوپیتر از متفاوت‌ترین شهربازی‌های تهران البته در غرب آن است. به نظر‌ می‌رسد در غرب تهران نسبت به شرق تعداد شهربازی‌ها بیشتر باشد. با رفتن به این شهربازی گویی به فضا سفر‌ می‌کنید و با موجودات فضایی روبه‌رو‌ می‌شوید. از دستگاه‌های متفاوت این مجموعه‌ می‌توان به واقعیت‌های مجازی مختلف در قالب ماشین، دوچرخه، رالی و غیره اشاره کرد.

شهربازی پارک ارم

پارک ارم نه تنها یکی از بزرگ‌ترین شهربازی‌های تهران است، بلکه از جاذبه‌های گردشگری آن هم به حساب‌ می‌آید. در این مجموعه تفریحاتی زیادی مانند قایق‌رانی، باغ وحش و کلا سه شهربازی و تعداد ۷۳ بازی متنوع قرار دارد.

پارک ارم

شهربازی‌های جنوب تهران

پارک پامچال

یک روز را به پیک نیک و خوشگذرانی در شهربازی بگذرانید. پارک پامچال در جنوب شرقی تهران واقع شده که مساحت ۶۰ هکتار آن، فضای صمیمی و زیبایی را خلق کرده است.‌ به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شهربازی‌های تهران، پامچال از وسایل بازی متنوعی هم در فضای باز و هم در فضای سرپوشیده برخوردار است. اگر به پارک‌های تهران علاقه دارید، اوج هیجان را در این نقطه تهران تجربه کنید را بخوانید.

شهربازی گنجینه شادی

گنجینه شادی را شاید نتوان با بزرگ‌ترین شهربازی‌های تهران مقایسه کرد؛ اما در اینجا هم تنوع وسایل بازی به اندازه کافی وجود دارد. گنجینه شادی هم جزو شهربازی‌های سرپوشیده است و همانند اسمش در اینجا فقط شادی جریان دارد. اگر به بازی‌های جنگی علاقه دارید یا رالی و….‌ می‌توانید به سراغ بازی‌های کامپیوتری بروید؛ تنوع آن‌ها قطعا شما را راضی خواهد کرد.

شهربازی های تهران کجاست

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر از تهرانگردی تنها باشگاه ورزشی مختلط تهران کجاست؟ را بخوانید.

۸ دیدگاه

  1. رویا

    ۲ شهریور ۱۴۰۱ در ۵:۰۹ ب٫ظ

    بسیار زیبا

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۳ شهریور ۱۴۰۱ در ۹:۱۳ ق٫ظ

      ممنون از لطف شما🌹

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ در ۰:۲۳ ق٫ظ

  3. آباندخت

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ در ۲:۳۳ ب٫ظ

    اگرنشانی محل رامینوشتید عالی بود

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ در ۲:۵۹ ب٫ظ

      ممنون از نوشتن نظرتون. اگر در گوگل سرچ کنید تمام آدرس‌ها هستند.🌹

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۵۳ ق٫ظ

  5. ytfd

    ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ در ۴:۵۴ ب٫ظ

    بد هم خوب

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۰۹ ق٫ظ

      ممنون از شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…