نکاتی برای داشتن یک تیپ شیک و روزمره

۸
9
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برای اینکه استایلی شیک و همیشه جذاب داشته باشید با این تغییرات ساده، می‌توانید ظاهری باکلاس بسازید.
نکاتی برای داشتن تیپ شیک

خوش استایلی و خوشتیپ بودن هم راز و رمزهایی دارد که باید بدانید. در بعضی از موارد ممکن است رازهای بسیار کوچکی در خوش استایلی و خوشتیپی شما بی‌تاثیر نباشد. در این مطلب از مجله دلتا به موضوع نکاتی برای داشتن تیپ شیک می‌پردازیم.

نکاتی برای داشتن تیپ شیک

یک عطر تازه استفاده کنید

هیچ لباسی بدون یک عطر خوش بو کامل نمی‌شود. عطری را پیدا کنید که از آن لذت می‌برید و روی پوست خود بزنید. (هرگز به لباس یا موی خود عطر نزنید) عطر را روی ساعد یا پشت گردن خود اسپری کنید تا ماندگاریش بیشتر شود. حتی می‌توانید عطر را پشت زانوها و یا بین ران‌ها نیز بزنید تا بیشتر بویش بماند. قبل از اینکه عطر را روی پوست اسپری کنید با مرطوب کننده یا روغن بادام چربش کنید.

زیورآلات سنگین استفاده کنید

زیورآلات حتی اگر هم ارزان قیمت باشند اگر با فکر و هوشمندانه خریداری شوند می‌توانند به خوبی استایلتان را تقویت کنند. می‌توانید زیورآلاتی بخرید که حالتی کریستال با سنگ‌های پلاستیکی دارد، به جای زیو آلات درخشان و گران از زیورآلات تیره استفاده کنید. بعلاوه زیورآلات فلزی انتخاب کنید که به جای سبک و شل بودن سفت و سنگین باشند. برای داشتن ظاهری کلاسیک ساعتی با بند فلزی یا چرم اضافه کنید.

از کتی کلاسیک استفاده کنید

مهم نیست زیر کت چه لباسی می‌پوشید، کت‌هایی که ظاهرشان خوب باشد برای یک استایل شیک کافی هستند. به دنبال کتی با کیفیت باشید که بتوانید برای طولانی مدت استفاده‌اش کنید. کت‌هایی که کمربند دارند، کت چرم مشکی، کت جین، آبی تیره، کرمی اینها مدل‌هایی هستند که هرگز از مد نمی‌روند. وقتی چنین کت‌هایی داشته باشید دیگر هرگز نگران این نخواهید بود که چه لباسی بپوشید.

داشتن تیپ شیک

به جزئیات دقت کنید

اگر جایی از لباستان نخ اضافی دارد یا در رفتگی هست، آن را ببرید یا درستش کنید. می‌خواهید از دانه‌های نخی روی ژاکت یا پلیور خلاص شوید؟ از یک تیغ برای برداشتنشان استفاده کنید (مانند اصلاح صورت روی آنها بکشید.) حواستان را جمع کنید تا هیچ وقت لباسی نپوشید که رویش لکه و سوراخ باشد یا دکمه‌اش افتاده باشد.

به خیاط بسپاریدش

یک خیاط خوب می‌تواند یک لباس معمولی را با کمی تغییرات تبدیل به لباسی فوق‌العاده کند. حتی اگر خودتان خیاطی بلد باشید می‌توانید با کمی تغییرات در طول و عرض لباس‌ها آن‌ها را برای خود فیت‌تر کنید طوری که بهتر روی تنتان جلوه کنند.

از رنگ‌های خاکی بپرهیزید

بیشتر این رنگ‌ها کسل‌کننده و به نظر کهنه می‌آیند. برای اینکه ظاهری لوکس داشته باشید بهتر است از رنگ‌هایی که شبیه به سنگ‌های قیمتی است یا رنگ‌های خمیری استفاده کنید.

استفاده از آرایش ساده و ناخن‌های طبیعی

وقتی نوبت به آرایش می‌رسد فکر نکنید سرخ کردن گونه‌ها، استفاده بیش از حد از ریمل و بزرگ کردن لب‌ها روش مناسبی است. اگر می‌خواهید ظاهری شیک و باوقار داشته باشید آرایش باید ساده باشد، موها رنگی براق داشته باشد، و ناخن‌ها را نیز فراموش نکنید بهتر است ناخن‌ها را تا جای ممکن طبیعی نگه دارید و فقط به یک لاک خوش رنگ بسنده کنید.

شیک پوشی

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب با چند ترفند آسان لاغرتر از همیشه به نظر برسید را بخوانید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳ آذر ۱۴۰۱ در ۰:۵۰ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۴۴ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۷ مرداد ۱۴۰۱ در ۶:۲۴ ب٫ظ

  4. محبوبه شهرازی

    ۷ مرداد ۱۴۰۱ در ۵:۳۵ ب٫ظ

    عالیه

    پاسخ

  5. ناشناس

    ۷ مرداد ۱۴۰۱ در ۸:۱۰ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۷ مرداد ۱۴۰۱ در ۲:۳۷ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۷ مرداد ۱۴۰۱ در ۲:۱۰ ق٫ظ

  8. ناشناس

    ۶ مرداد ۱۴۰۱ در ۹:۳۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…