با چند ترفند آسان لاغرتر از همیشه به نظر برسید

۳
9
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آیا می‌خواهید بدون ورزش رفتن لاغرتر به نظر برسید؟ البته که می‌توانید این کار را به راحتی انجام دهید.
لاغرتر دیده شدن با چند ترفند ساده

در صورت تمایل با برنامه‌ریزی و تعیین هدف، روش‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید بدون داشتن رژیم غذایی خطرناک یا جراحی پلاستیک شدید، فوری جذاب و لاغرتر به نظر برسید. در این مطلب از مجله دلتا به موضوع لاغرتر دیده شدن با چند ترفند ساده می‌پردازیم.

لاغرتر دیده شدن با چند ترفند ساده

پوشیدن لباس متناسب

شما همیشه باید از لباسی متناسب استفاده کنید. لباس‌های خیلی کوچک یا خیلی بزرگ هر دو باعث می‌شوند بزرگتر از آنچه هستید به نظر برسید. لباس نباید تنگ باشد. زیرا این امر باعث ایجاد و تأکید بر ظاهر چربی می‌شود. همچنین لباس نباید خیلی گشاد باشد، زیرا گشادی زیاد و پنهان شدن فرم بدن شما فقط باعث می‌شود که شما بیشتر از آنچه واقعا هستید به نظر برسید. در عوض، فقط لباس‌های متناسب بپوشید لباس متناسب باید فرم بدن را بدون فشار اضافی به خوبی حفظ کند.

کشیده تر نشان دادن کمر

یک روش آسان برای لاغرتر به نظر رسیدن سریع این است که توجهات را به قسمت کمر خود جلب کنید. پیراهن‌هایی را انتخاب کنید که در قسمت کمر پیچ می‌خورند و اکسسوری‌هایی شامل کمربند، بافت یا دوخت‌هایی را انتخاب کنید است که قسمت کمر بیشتر مورد توجه قرار گیرد. به عنوان مثال پیراهن‌هایی که دارای پیچ خوردگی در قسمت کمر هستند، می‌توانند شما را لاغرتر نشان دهند.

تاکید بر سینه و پهلو برای لاغرتر به نظر رسیدن

با تأکید بر اندازه سینه و باسن می‌توانید کمرتان را حتی کوچکتر نشان دهید. پیراهن، دامن و لباسی را که از ناحیه باسن بیرون می‌آید بپوشید. (اگر پسر هستید، تا جایی که می‌توانید سعی کنید پیراهن خود را بدون کمربند بپوشید.) همچنین می‌توانید تاپ‌هایی بپوشید که سینه شما را بزرگتر نشان دهد به عنوان مثال زنان می‌توانند پیراهن‌هایی با پارچه‌های چروک در قسمت گردن بپوشند.

لاغرتر دیده شدن

تنظیم برش لباس برای لاغرتر به نظر رسیدن

خطوط برش خورده لباس را تنظیم کنید. شما می‌توانید با ترفندهای خیاطی خطای دید جالبی در مورد اندازه خود ایجاد کنید. خط دامن، کت، پیراهن و سایر قطعات لباس همه می‌تواند ظاهر شما را تغییر دهد. به‌طور کلی، شما می‌خواهید خطوط واضحی در لگن یا سینه و کمر خود داشته باشید و خطوط برش را تا حد ممکن نزدیک به آن‌ها نگه دارید.

استفاده از رنگ‌ها برای لاغرتر به نظر رسیدن

برای لاغرتر به نظر رسیدن می‌توانید از رنگ‌ها نیز استفاده کنید. البته توصیه استاندارد همیشه معمولا سیاه پوشیدن است. سیاه دوست شماست. سیاه و سایر رنگ‌های تیره میزان سایه‌هایی را که می‌توان روی بدن شما مشاهده کرد کاهش می‌دهند. این یک توهم نوری ایجاد می‌کند که باعث می‌شود لاغرتر به نظر برسید. با اکسسوری رنگ روشن در قسمت کمر، مچ، گردن و پاها نیز می‌توانید به لاغرتر به نظر رسیدن کمک کنید. همچنین چند گزینه نیز وجود دارد که می‌توانید آن را انجام دهید:

راه راه عمودی بپوشید. نوارهای باریک و عمودی یک توهم بصری ایجاد می‌کنند که باعث می‌شود لاغرتر و بلندتر به نظر برسید. (و به نظر می‌رسد دو طرف بدن به هم نزدیک‌تر هستند.)

از پوشیدن لباس با طرح‌های بزرگ روی پارچه (و بیشتر پارچه‌های طرح‌دار دیگر) خودداری کنید، زیرا این‌ها به راحتی باعث می‌شوند چاق‌تر به نظر برسید به جای اینکه لاغرتر به نظر برسید.

لاغر به نظ رسیدن

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب یک شوینده طبیعی برای آرایش خود در منزل بسازید را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ در ۳:۳۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۹ مرداد ۱۴۰۱ در ۳:۱۵ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۷ مرداد ۱۴۰۱ در ۹:۲۵ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…