این مانتوها شما را چاق‌تر نشان می‌دهد

۶
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
خانم‌هایی که دارای اضافه وزن هستند می‌توانند با رعایت چند نکته ساده در انتخاب مانتو، لاغرتر به نظر برسند و خوش‌تیپ باشند.
مانتوهایی که شما را چاق می‌ کند

مانتو یکی از مهم‌ترین پوشش‌های بانوان ایرانی است که در انتخاب آن باید به نکات زیادی دقت شود. شکل اندام یکی از نکات مهمی است که باید در انتخاب مانتو در نظر بگیریم. برخی از مانتوها برای افراد دارای اضافه وزن مناسب نیستند و اصطلاحا آن‌ها را چاق نشان می‌دهند، پس این خانم‌ها باید از خریدن برخی مانتوها صرف نظر کنند. در این مطلب از مجله دلتا به موضوع مانتوهایی که شما را چاق می‌ کند می‌پردازیم.

مانتوهایی که شما را چاق می‌ کند

مانتوهای چین‌دار

طراحان مد برای جذابیت بخشیدن به مانتوها، آن‌ها را در مدل‌های زیبایی طراحی می‌کنند. مانتوهای چین‌دار و چند لایه اگر چه از نظر برخی خانم‌ها زیبا هستند اما فرد را کمی چاق‌تر از وزن فعلی خود نشان می‌دهند.

مانتوهای پفی

مانتوهای کمی پفی، برای خانم‌های لاغر بهترین انتخاب هستند. زیرا باعث چاق نشان دادن آن‌ها می‌شوند. بنابراین افراد چاق باید از پوشیدن این لباس‌ها بپرهیزند. زیرا این نوع مانتوها آن‌ها را عریض‌تر و قد را کوتاه‌تر نشان می‌دهد.

مانتوهای راه راه افقی

اگر دوست ندارید مانتو ساده بپوشید و می‌خواهید مانتو شما تنوع داشته باشد، به سراغ مانتوهای با راه راه عمودی بروید و هرگز مانتوهای راه راه افقی را انتخاب نکنید. زیرا این مانتوها شما را چاق و عریض نشان خواهد داد. پس بهتر است به دنبال مانتوهایی بروید که راه راه عمودی داشته باشند تا اندامتان لاغرتر دیده شود.

مدل مانتو برای افراد چاق

مانتوهای طرح‌دار و شلوغ

انتخاب طرح لباس هم می‌تواند شما را چاق‌تر یا لاغرتر از حالت طبیعی نشان دهد. طرح‌های شلوغ به بدن حجم و بُعد می‌دهند و اندامتان را پرتر از آنچه هستید، نشان می‌دهند. پس افراد سایز بزرگ باید از لباس‌های ساده یا با طرح‌های خلوت استفاده کنند و مانتوهای طرح‌دار و شلوغ را انتخاب نکنند.

مانتوهای گل گلی

مانتوهای دارای گل‌های درشت مناسب خانم‌های سایز بزرگ نیستند، زیرا لباس‌های طرح‌دار و گل‌گلی کمی آن‌ها را چاق‌تر از حد معمول نشان می‌دهد. اگر شکم بزرگی دارید، بهتر است از انتخاب لباس‌هایی که گل‌های درشت دارند، بپرهیزید که فقط باعث بدهیکل شدن شما می‌شوند اما اگر به انتخاب پارچه‌های طرح‌دار اصرار دارید بهتر است سراغ مدل‌هایی بروید که گل‌های کوچک، اشکال هندسی ریز و چهار خانه‌های ظریف و کوچک دارند. اگر اندام ریزی دارید به مطلب خانم‌های ریز نقش بهتر است چه لباسی بپوشند؟ مراجعه کنید.

مانتوهای رنگ روشن

در انتخاب مانتو باید به رنگ آن نیز توجه نمایید. مانتوهای رنگ تیره برای افراد چاق مناسب‌تر است. زیرا سایه‌ها و رنگ‌های روشن تمایل عجیبی به نشان دادن شکل واقعی اندام دارند و این دقیقا چیزی است که شما باید از آن دوری کنید.

اگر می‌خواهید از رنگ‌های روشن استفاده کنید به دنبال مانتو‌های تک رنگ بروید که اندام شما را لاغرتر نشان می‌دهد. رنگ‌هایی مثل مشکی، آبی نیلی، بنفش، سبز تیره، زرشکی و غیره برای شما مناسب است.

مانتوهای خیلی گشاد

پوشیدن مانتوهای اور سایز راهی برای پنهان کردن چربی‌های اضافی بدن نیست و اندامتان را به نسبت درشت‌تر نشان خواهد داد. پس توصیه می‌کنیم مانتویی بپوشید که نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد باشد.

مانتو مناسب

مانتوهای تنگ

به همه خانم‌ها توصیه می‌شود که مانتو متناسب با سایز خود را بپوشند. پوشیدن لباس‌های تنگ و چسبان برای خانم‌های پلاس سایز یک اشتباه بزرگ است. زیرا لباس‌های خیلی تنگ تمام زوایای بدن را نشان می‌دهند و می‌توانند شما را چاق و کوتاه هم نشان دهند.

مانتو کوتاه

خانم‌هایی که پایین تنه چاقی دارند، باید مانتوهای خیلی کوتاه را انتخاب نکنند زیرا مانتوهای کوتاه سبب چاق‌تر به نظر رسیدن آن‌ها می‌شود. این خانم‌ها باید مانتوهای بلندتر را انتخاب کنند تا اندام‌شان بهتر و قدشان بلندتر دیده شود.

مانتو کوتاه

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب مدل موهایی که سن شما را بالاتر نشان می‌دهد را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۲۷ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۷ مرداد ۱۴۰۱ در ۷:۴۶ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۴ تیر ۱۴۰۱ در ۰:۱۶ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۳ تیر ۱۴۰۱ در ۵:۵۹ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۲ تیر ۱۴۰۱ در ۱۱:۰۰ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۲ تیر ۱۴۰۱ در ۳:۲۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…