خانم‌های ریز نقش بهتر است چه لباسی بپوشند؟

۶
9
زمان مطالعه: 2 دقیقه
خرید لباس برای کسانی که سایز خیلی بزرگ یا کوچکی دارند همواره یکی از چالش‌های سخت برای این افراد است.
لباس های مناسب خانم های ریز نقش

قانون اول و آخر در انتخاب هر یک از آیتم‌های لباس برای افراد با سایز خیلی بزرگ یا کوچک این است که سعی کنند بر خلاف جریان سایزشان حرکت کنند. مثلا اگر شما ظاهری ریز نقش دارید باید همیشه به این نکته دقت کنید که از هیچ چیزی که قد شما را کوتاه‌تر یا جثه شما را لاغرتر نشان بدهد در استایل خودتان استفاده نکنید. در این مطلب از مجله دلتا به موضوع لباس های مناسب خانم های ریز نقش می‌پردازیم.

لباس های مناسب خانم های ریز نقش

رنگی بپوشید

در انتخاب رنگ برای لباس دست‌ودلبازی کنید. با توجه به فصل و رنگ پوست، شما قادر هستید با هر رنگی ست شیک و جذابی بسازید اما باید سعی کنید رنگ‌بندی استایل‌تان را مونوکروم انتخاب کنید. حتی اگر تعداد اجزای استایل شما بیش از دو آیتم باشد، بهتر است هارمونی رنگی را حفظ کنید و تا حد امکان یک رنگ بپوشید. این نکته را در نظر بگیرید که رنگ سیاه همیشه جثه شما را لاغرتر نشان می‌دهد، پس خلاف جهت آب حرکت کنید و انتخابی به‌جز رنگ مشکی داشته باشید. برای جذابیت و تنوع بیشتر، از اکسسوری‌های گوناگون استفاده کنید.

فرار از شلوارهای جذب

شما باید از فاق بلند بیشترین استفاده را بکنید. شلوارهای فاق کوتاه یکی از بدترین انتخاب‌های ممکن برای استایل یک خانم ریز نقش است. همچنین این نکته را در نظر داشته باشید که در صورت استفاده از شلوارهای جذب که به پا بچسبند، لاغری را بسیار بیشتر از معمول بزرگ‌نمایی می‌شود. در نتیجه از شلوارهای فاق‌بلند با سایز خودتان استفاده کنید. پاچه‌های بیش از اندازه گشاد هم دقیقا همین تاثیر را بر روی نحوه پوشش شما می‌گذارند.

 لباس برای خانم ریز نقش

گردن افراشته زیباتر است

در مورد کمربندها و یقه‌ها به یاد داشتن این نکته ضروری است، باید باریک انتخاب شوند. انتخاب یقه برای بلوزها و کت‌ها نقش بسیار پررنگی در تیپ شما دارند. گردن‌تان را زیر یقه‌های بلند مدفون نکنید. بلندی گردن شما، بلندی قامت‌تان را تشدید می‌کند، پس سراغ یقه اسکی یا لباس‌های یقه بسته نروید. یقه هفت، انگلیسی و گرد انتخاب‌های بهتری برای افراد ریزنقش هستند.

قد لباس‌های بالاتنه را کوتاه کنید

برای انتخاب بلوز با قد بلند یا شومیز حتما تردید کنید. شما باید در انتخاب همه آیتم‌های بالا تنه این مساله را بدانید که تاپ و بلوز شما هر چه کوتاه‌تر باشند به جذابیت شما می‌افزاید. در مورد جنس و فرم لباس‌های بالاتنه هم ترفندهایی زیادی وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها این است که شما باید از پوشیدن کراپ‌تاپ‌ها یا بلوزهای پفی بپرهیزید. هرگز فراموش نکنید همه چیز باید دقیقا اندازه شما باشد.

لباس مناسب

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب ۳ مدل لباس مهمانی بسیار شیک و کاربردی را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ در ۹:۲۰ ق٫ظ

  2. مهتاب

    ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۰۹ ق٫ظ

    سلام لباسهابسیارخوب وجذاب هستن ولی چطوربایدازاینکارهاخریداری کرد

    پاسخ

  3. ناشناس

    ۲۱ تیر ۱۴۰۱ در ۲:۵۸ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۰ تیر ۱۴۰۱ در ۱:۳۲ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۹ تیر ۱۴۰۱ در ۹:۱۲ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۸ تیر ۱۴۰۱ در ۴:۴۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…