اشتباهات رایج در چیدمان کمدهای لباس

۳
6
زمان مطالعه: 2 دقیقه
با اشتباهات رایج در مرتب کردن کمد لباس‌های کوچک آشنایی دارید؟ آیا کمد لباس منزل شما به دلیل کوچک بودن به سختی مرتب می‌شود؟
مرتب کردن کمد لباس های کوچک

بسیاری از افراد بر این باور هستند که مرتب کردن کمد لباس های کوچک به سختی مرتب و ساماندهی می‌شوند. این بدین معنی نیست که شما نمی‌توانید آن را مرتب کنید، شما نباید با انجام یکسری اشتباهات که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم کار مرتب کردن کمد لباس کوچک منزل خود را سخت کنید. با دلتامگ همراه باشید.

مرتب کردن کمد لباس های کوچک

در کمد لباس مرتب، همه وسایل به سادگی پیدا می‌شود و شما خیلی سریع می‌توانید شلوار مورد علاقه خود، کاپشن و پیراهن دوست داشتنی خود را بیابید.
چگونه می‌توان کار مرتب سازی کمد را انجام داد؟

انباشته کردن لباس‌های بی‌استفاده

برای کمدهای لباس کوچک لازم است در قدم اول از شر لباس‌هایی که دیگر به آن‌ها احتیاج ندارید خلاص شوید. چرا که لباس‌های اضافی به اندازه کافی فضا اشغال می‌کنند و کمد لباس شما را کوچک نشان می‌دهد.

مرتب کردن کمد لباس های کوچک

استفاده از آویزهای نامناسب از اشتباهات مرتب کردن کمد لباس های کوچک

استفاده از آویزهای کمد در اشکال و اندازه‌ها و مدل‌های گوناگون می‌تواند بهترین و موثرترین برنامه برای مرتب کردن کمد لباس را با مشکل روبه‌رو کند. آویزهای کمد لباس حتما نباید به هم بخورند. می‌توانند از لحاظ نوع و اندازه باید یکسان باشند به‌طوری که به خوبی در کنار همدیگر جا بگیرند و روی هم سوار نشوند.

نظم دادن به کمد با آویزها

به عنوان مثال، در صورتی که برخی از شلوارهای خود را به آویزهای قلاب‌دار آویزان کنید ولی بقیه را روی دیگر آویزهای معمولی تا بزنید. در این صورت به سختی می‌توانید درون کمد لباس را مشاهده کنید و شلوار مورد نظر خود را از لابه لای آن‌ها انتخاب کنید. مرتب کردن کمد لباس های کوچک

استفاده از وسایل مرتب ساز غیر استاندارد و نامناسب

جداکننده‌ها، جعبه‌های نگهداری، صندوق‌ها می‌توانند در مرتب کردن و سامان دادن کمد لباس شما مفید باشند اما به شرط اینکه از آن‌ها به درستی استفاده کنید.
اگر کمد لباس شما کوچک است اصلا در آن از جعبه‌ها و وسایل خیلی بزرگ که فضای زیادی اشغال می‌کنند، استفاده نکنید.

نداشتن نظم خاص از اشتباهات مرتب کردن کمد لباس های کوچک

هنگامی که کمد لباس شما کوچک باشد شاید با خود فکر کنید حتی اگر هرچیزی سرجای خودش نباشد و طبقه‌بندی نشده باشد پیدا کردن وسایل داخل آن راحت است. در این مواقع تا به حال شده که شلوار جین خود را با این بی نظمی راحت پیدا کنید؟ وقتی که تمامی لباس‌ها یکجا در کمد لباس خود چپانده باشند و برای مرتب کردن آن‌ها هیچ برنامه و نظم خاصی وجود نداشته باشد این مشکلات و معضلات به‌وجود می‌آید.

نداشتن نظم خاص

 

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ در ۹:۰۵ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۹ تیر ۱۴۰۱ در ۳:۵۷ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۹ تیر ۱۴۰۱ در ۲:۰۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…