مردان عاشق و شیفته چه زنانی می‌شوند؟

۲۳
4
زمان مطالعه: 4 دقیقه
چه چیزی باعث جذابیت زن می‌شود؟ ویژگی‌های جذابیت زنان چه چیزهایی هستند؟ مردان جذب چه زنانی می‌شوند؟
رازهای جذابیت زنان برای مردان

برای خانم‌هایی که ازدواج کرده‌اند یا قصد دارند تا مناسب‌ترین شریک زندگی را برای خود انتخاب کنند، همواره این سوال مطرح می‌شود که راز جذابیت زن برای مرد در چیست؟ در این مطلب از مجله دلتا با ما همراه باشید تا با رازهای جذابیت زنان برای مردان آشنا شوید.

رازهای جذابیت زنان برای مردان

شاید فکرکنید حتما راز بزرگی پشت جذابیت بعضی از افراد وجود دارد اما جذابیت می‌تواند به دلایل ساده‌ای باشد که شما هم با انجام آن‌ها می‌توانید جذاب به‌نظر برسید.

به ظاهر خود اهمیت دهید

همه ما انسان‌ها به‌طور ذاتی دوست‌دار زیبایی هستیم. قطعا برخی از ویژگی‌های ظاهری تحت کنترل ما نیستند، اما بسیاری از آن‌ها را می‌توان با آراسته کردن و حفظ بهداشت بارزتر کرد. در تست جذابیت برای زنان، اکثر روانشناسان تاکید بسیاری بر روی جذابیت‌های ظاهری دارند و آن را یک عنصر کلیدی در میان توصیه‌های قبل از ازدواج به‌شمار می‌آورند. جدای از کشش‌هایی که ویژگی‌های ظاهری می‌تواند برای همسر شما به‌وجود بیاورد، این امر به نوعی نشان می‌دهد که شما برای خود احترام قائل هستید و خود را دوست دارید. متاسفانه بسیاری از زوج‌ها فقط در مدت آشنایی ازدواج یا آشنایی و نامزدی نهایت تلاش خود را برای حفظ زیبایی و آراستگی می‌کنند.

رازهای جذابیت زنان برای مردان

بالابردن اعتماد به نفس از رازهای جذابیت زنان برای مردان

فردی که خود را دوست نداشته باشد دیگران نیز او را دوست نخواهند داشت. درونیات ما به‌طور ناخودآگاه بر روابطمان تاثیرگذار هستند. منظور از اعتماد به نفس داشتن خودبینی و غرور کاذب نیست بلکه فرد باید توانایی‌های خود را بشناسد و عزت نفس بالایی داشته باشد.

کمبود اعتماد به نفس باعث خدشه‌دار شدن رابطه بین همسران یا سرکوب جذابیت زن برای مرد می‌شود و اغلب مردان نسبت به زنانی که کمبود اعتماد به نفس دارند، حس خوشایندی نخواهند داشت. اگر دچار کمبود اعتماد به نفس هستید توصیه می‌کنیم که از روش‌های مختلف برای رفع آن اقدام کنید.

رابطه جنسی منظم و جذابی داشته باشید

داشتن رابطه جنسی سالم یکی از مهم‌ترین ارکان زندگی زناشویی است و نبود آن باعث ایجاد تنش‌های گوناگون خواهد شد. این موضوع در تست جذابیت برای زنان و مشاوره جنسی به اثبات رسیده است. اگر از این رو ویژگی‌های جذابیت زنان را ذکر کنیم، می‌توان به مهارت در ایجاد رابطه جنسی اشاره کرد. سعی کنید در هنگام رابطه جنسی همسرتان را  هیجان‌زده کنید و با مراقبت از پوست و اندام خود برای او جذاب به‌نظر برسید. برای اینکه عشق بیشتری را در روابط عاطفی خود تجربه کنید به مطلب ۸ کلید طلایی افزایش عشق در رابطه عاشقانه سر بزنید.

رازهای جذابیت زنان برای مردان

شوهرتان را آن‌طور که هست بپذیرید

همه ما دارای ویژگی‌های شخصیتی و منحصربه‌فردی هستیم که نشات گرفته از ژنتیک، فرهنگ، اجتماع و دوستان هستند. برخی از این ویژگی‌ها ممکن است در طول زمان تغییر کند اما زمانی که قصد ازدواج داریم، باید به یاد داشته باشیم که شخص مقابل را با ویژگی‌های فعلی او برای زندگی مشترک در نظر داشته باشیم. چرا که تلاش برای تغییر این ویژگی می‌تواند به تشنج و ایجاد مشکلات زیادی در روابط منجر شود و می‌بایست خود را برای پیامدهای عدم حمایت از همسر آماده کنیم. بنابراین نباید انتظار داشته باشیم که همه صفات و خصایل شریک زندگی‌مان مطابق میل ما بوده و نظر یا سلیقه دیگری وجود نداشته باشد.

رفیق بودن با همسر از رازهای جذابیت زنان برای مردان

بگذارید همسرتان با شما کاملا احساس صمیمیت و راحتی کند. یکی از هفت راز جذابیت زن برای این است که در مقابل اتفاقاتی که شوهر صادقانه با وی در میان می‌گذارد واکنش نابهنجار نشان ندهد. همچنین تصمیم‌های مهم زندگی را با همسرتان اتخاذ کنید. بگذارید زمانی که برای شما کاری انجام می‌دهد یا هدیه‌ای می‌خرد احساس کند که برایتان  ارزشمند بوده و آن را کوچک نمی‌شمارید.

علاوه بر این از مقایسه کردن همسر خود با دیگران به شدت بپرهیزید. این کار باعث پایین آوردن عزت نفس همسرتان خواهد شد و اگر به‌طور مستمر آن را انجام دهید می‌توان انتظار کم شدن علاقه داشت.

رفیق بودن با همسر

با تدبیر عمل کنیم

با وجود این تصور عمومی که زن باید به مرد تکیه کند، اما مرد نیز در بسیاری از مراحل به زنی قدرتمند و صاحب تدبیر نیاز دارد تا بتواند برای عبور از از مشکلات روی او حساب باز کند. البته این بدان معنا نیست که بخواهیم زن سالار یا مرد سالار باشیم یا تفاوت‌های جسمی و روحی زن و مرد را نادیده بگیریم. اما زنی که هنگام مشکلات به جای شکایت و گله کمک می‌کند تا مسئله رفع شود، می‌تواند نقطه امنی برای مرد باشد. داشتن قدرت حل مسئله یکی از ویژگی‌های جذابیت زنان است.

با تدبیر عمل کنیم

پیشنهاد مطالعه: مطلب چرا اکثر افراد پولدار نمی‌شوند؟ را بخوانید.

۲۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۷ آبان ۱۴۰۱ در ۰:۵۵ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۶ آبان ۱۴۰۱ در ۷:۳۹ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۷ آبان ۱۴۰۱ در ۱۰:۱۹ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما دوست عزیز🌹🌹

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۱ مرداد ۱۴۰۱ در ۰:۳۹ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۹ تیر ۱۴۰۱ در ۱:۴۰ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۲ تیر ۱۴۰۱ در ۸:۴۱ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۱ تیر ۱۴۰۱ در ۸:۱۷ ق٫ظ

    سی وپنج ساله با این روش زندگی میکنم وزندگی سالم وموفقی با همسر خود دارم .اول بهترین دوستم همسرم است وبعد برای من بهترین همسر .

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۲ تیر ۱۴۰۱ در ۸:۲۹ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز
      چقدر خوب و عالی.

      پاسخ

  7. ناشناس

    ۱ تیر ۱۴۰۱ در ۴:۱۱ ق٫ظ

  8. ناشناس

    ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۰۰ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۴۵ ب٫ظ

  10. ناشناس

    ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۴۰ ب٫ظ

  11. ناشناس

    ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۱۸ ب٫ظ

  12. ناشناس

    ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ در ۹:۳۸ ب٫ظ

  13. ناشناس

    ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ در ۹:۳۰ ب٫ظ

  14. ناشناس

    ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ در ۹:۲۶ ب٫ظ

  15. ناشناس

    ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ در ۹:۰۹ ب٫ظ

  16. ناشناس

    ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ در ۹:۰۶ ب٫ظ

  17. ناشناس

    ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ در ۹:۰۵ ب٫ظ

  18. ناشناس

    ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ در ۹:۰۵ ب٫ظ

  19. ناشناس

    ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ در ۹:۰۵ ب٫ظ

  20. ناشناس

    ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ در ۵:۲۹ ب٫ظ

  21. ناشناس

    ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ در ۴:۳۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در روانشناسی

همچنین بخوانید

تقویت حافظه با ۶ راهکار ساده

تقویت حافظه دغدغه این روزهای اکثر مردم شده است که برخلاف تصور عامه مردم نه‌تنها ارثی نیست؛…