بدون بوتاکس، چین و چروک صورت را از بین ببرید

۵
8
زمان مطالعه: 2 دقیقه
خطوط اخم با گذر زمان پدیدار می‌شوند اما خوشبختانه می‌توانید نمود آن‌ها را به‌طور قابل توجهی کاهش دهید یا حتی آن‌ها را بدون ملاقات یک پزشک یا مراجعه برای تزریق بوتاکس از بین ببرید.
از بین بردن چین و چروک صورت

اما و اگر در مورد تاثیرات مثبت و منفی بوتاکس فراوان است. در این میان، محققان می‌گویند برای کند کردن روند پیری پوست و چروک نشدن صورت‌تان می‌توانید از راهکارهای دیگری استفاده کنید. در این مطلب از مجله دلتا به موضوع از بین بردن چین و چروک صورت می‌پردازیم.

از بین بردن چین و چروک صورت

گام ۱

مرطوب کنید. صبح‌ها، یک مرطوب‌کننده و شب‌ها یک کرم با پوشش ضخیم‌تر استفاده کنید. مقدار زیادی آب و آب میوه بنوشید و مصرف کافئین خود را کاهش دهید، که می‌تواند به عنوان یک دیورتیک (ادرار آور-عامل کاهش آب بدن) عمل کند. پوستی که خوب مرطوب شده باشد صاف است. پوستی که خشک شده و دچار از دست دادن آب شده باشد، خطوط اخم بیشتری را نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد که جلوه یک پوست جوان و درخشان را ندارد. پوست خود را مرطوب نگه دارید.

 از بین بردن چین و چروک

گام ۲

از یک کیت لایه‌بردار مکانیکی پوست استفاده کنید. کیت‌های میکرودرمابرازیون، به‌صورت لایه لایه، از روی پوست لایه‌برداری می‌کند و سلول‌های پوست مرده را برمی‌دارد که باعث می‌شود پوست جوان‌تر، نرم و صافی داشته باشید. دستورالعمل‌های این بسته را دنبال کنید و نشانه‌های تحریک، مانند قرمزی یا احساس تنگی در پوست را تماشا کنید. این کیت‌ها در داروخانه‌ها در دسترس هستند و در لایه‌برداری پوست، بسیار موثر هستند. این کار، چهره را روشن می‌کند و جلوه خطوط اخم و چین و چروک را کاهش می‌دهد.

گام ۳

کرم‌های ضد آفتاب استفاده کنید. کرم‌های ضد آفتاب، پوست را از آسیب اشعه‌های UVA و UVB محافظت می‌کند. صدمات نور خورشید، منجر به چین و چروک پوست می‌شود و به پوست، ظاهری خشک می‌دهد و بر ظاهر چروک‌های موجود تاکید می‌کند. اگر شما یک مرطوب‌کننده با رتینوئید (ماده شیمیایی که حامل ویتامین A است) انتخاب کنید یا از یک کیت میکرودرمابراسیون استفاده کنید، اهمیت استفاده از کرم ضد آفتاب دو چندان می‌شود، زیرا هر دو این‌ها، حساسیت پوست را به نور خورشید افزایش می‌دهند. برای راحتی کار، یک مرطوب کننده با کرم ضد آفتاب را برای استفاده روزمره انتخاب کنید. به مرور قرار گرفتن بیشتر در معرض نور خورشید، یک کرم صد آفتاب جداگانه با مواد تشکیل‌دهنده‌ای مانند oxybenzone، avobenzone یا اکسید روی را برای حفاظت بیشتر انتخاب کنید.

گام ۴

بالشت خود را عوض کنید، ساعاتی که شما صرف خواب می‌کنید می‌تواند بر جلوه پوست شما تاثیر بگذارد. بالشتک‌های ساتن نرم‌تر از پنبه است و هم خطوط موقتی و هم خطوط دائمی را که ممکن است در صورت خوابیدن روی پهلو یا شکم ایجاد شود کاهش می‌دهد.

چین و چروک صورت

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب ترفندهای خانگی که زیبایی شما را چند برابر می‌کند را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ در ۹:۵۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۶ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۱۱ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۵ خرداد ۱۴۰۱ در ۸:۴۱ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۵ خرداد ۱۴۰۱ در ۷:۳۸ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۵ خرداد ۱۴۰۱ در ۲:۵۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…