ترفندهای خانگی که زیبایی شما را چند برابر می‌کند

۱۳
33
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برای زیباتر شدن نیازی به محصولات زیبایی و لوازم آرایشی نیست شما می‌توانید با مواد طبیعی چهره جذاب و پوست زیبا داشته باشید.
چند ترفند خانگی برای زیبایی

برخلاف عقیده برخی از خانم‌ها که زیبایی را در استفاده از وسایل آرایشی می‌دانند و بدون آرایش و عملیات زیباسازی حاضر به حضور در اجتماع نیستند، زیبایی کوچک‌ترین ارتباطی با استفاده از لوازم آرایش ندارد. برای اینکه همیشه و در همه حال بدون استفاده از لوازم آرایش زیبا به نظر برسیم، نیاز به مراقبت از پوست و موی خود داریم. در این مطلب از مجله دلتا چند ترفند خانگی برای زیبایی را به شما آموزش می‌دهیم.

معطر کردن مو

 ترفند خانگی برای زیبایی

اگر می‌خواهید موهای شما در طول روز رایحه مطبوعی داشته باشد، می‌توانید مقداری از عطر خود را روی برس یا شانه اسپری کرده و موهای خود را چند بار با آن شانه کنید.

شادابی پوست صورت

 ترفندهای خانگی

حفظ طراوت و شادابی پوست در طول روز، موضوعی است که تقریبا بسیاری از ما به آن اهمیت می‌دهیم. برای این منظور، می‌توانید از یک اسپری شگفت‌انگیز استفاده کنید. این اسپری از ترکیب ژل آلوئه‌ورا و آب با نسبت ۱ به ۳ تهیه می‌شود و می‌توانید از آن در هر جایی استفاده کنید. همچنین خواص و فواید خیار برای پوست و زیبایی را هم فراموش نکنید.

سفید کردن دندان‌ها

سفید کردن دندان‌ها

داشتن دندان‌های سفید و درخشان، آرزوی بسیاری از ما است. روش‌های پیشرفته پزشکی در این مورد معمولا کارایی زیادی دارند اما از ترفندهای خانگی نیز غافل نشوید. توت فرنگی به شما کمک می‌کند تا به آرامی دندان‌های خود را سفید کنید. برای این کار، یک قاشق چای‌خوری توت رنده شده را با یک قاشق چای‌خوری جوش‌شیرین مخلوط کنید و از این مخلوط به جای خمیر دندان به اندازه دو مرتبه در ماه استفاده کنید.

نرم شدن پاشنه پا

نرم شدن پاشنه پا

اگر پاشنه‌های پای شما همیشه زِبر و سفت و سخت است، برای نرم شدن آن می‌توانید از یک ترکیب خانگی موثر استفاده کنید. این ترکیب شامل دو فنجان آب گرم، نصف فنجان جوش‌شیرین و یک فنجان سرکه است. شما باید پاهای خود را برای پانزده تا بیست دقیقه در این ترکیب خیس کنید و پس از آن، پاهای خود را با یک حوله خشک کرده و مقداری کرم مرطوب‌کننده روی پاشنه‌های پای خود بزنید.

رفع تیرگی پوست بدن

رفع تیرگی پوست بدن

یکی از ترفندهای زیبایی که ممکن است بسیاری از شما به دنبال آن باشید، روش سفید کردن یا رفع تیرگی پوست بدن است. شما برای این منظور می‌توانید یک سیب‌زمینی خام را رنده کنید و مقداری از آن را در ناحیه دلخواه قرار دهید و پس از ۲۰ دقیقه آن محل را با آب ولرم بشویید.

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب چند راهکار که بدون حرارت، موهای شما را صاف می‌کند را بخوانید.

۱۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳۰ مهر ۱۴۰۱ در ۰:۴۲ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ در ۵:۱۴ ب٫ظ

    ممنون

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ در ۹:۰۹ ق٫ظ

      🌹🌹

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ در ۱:۳۸ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۳ خرداد ۱۴۰۱ در ۴:۱۶ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۳ خرداد ۱۴۰۱ در ۱:۴۵ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۳ خرداد ۱۴۰۱ در ۱:۲۵ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۲ خرداد ۱۴۰۱ در ۴:۲۵ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۲ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۱۵ ق٫ظ

  9. ناشناس

    ۱ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۵۹ ب٫ظ

  10. ناشناس

    ۱ خرداد ۱۴۰۱ در ۵:۵۰ ب٫ظ

  11. ناشناس

    ۱ خرداد ۱۴۰۱ در ۱:۵۹ ب٫ظ

  12. ناشناس

    ۱ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۲:۲۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…