ایده‌های جذاب برای ست کردن رنگ سال ۲۰۲۲

۷
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ترکیب‌های جذاب با رنگ سال یکی از دغدغه‌هایی است که هر سال با اعلام رنگ جدید برای افرادی که به استایل و پوشش خود اهمیت می‌دهند، تبدیل می‌شود.
رنگ سال 2022

رنگ سال ۲۰۲۲ بنفش است. این رنگ در کنار جذابیت بالا، ممکن است برخی از افراد را هنگام ترکیب با سایر رنگ‌ها به چالش وا دارد. به همین علت در این مطلب از مجله دلتا به شما کمک خواهیم کرد تا به کمک ترکیب‌های جذاب با رنگ سال ۲۰۲۲ استایل زیبایی را به نمایش بگذارید.

ترکیب‌های جذاب با رنگ سال ۲۰۲۲

ترکیب بنفش و آبی

لباس‌های بنفش در کتار پارچه‌های جین به رنگ آبی استایل جذاب و راحتی را برای شما به ارمغان می‌آورد. ترکیب رنگ بنفش با آبی همیشه بی‌نقص بوده و باعث می‌شود جذابیت شما بیش از پیش به نمایش گذاشته شود. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید مطلب کدام رنگ‌ها شما را جذاب‌تر می کند؟ را بخوانید.

رنگ سال 2022

ترکیب بنفش و بژ

معمولا افرارد به دلیل کم کردن ریسک در استایل خود سراغ رنگ بژ نمی‌روند. اما از آنجایی که این رنگ باعث برجسته شدن رنگ بنفش در استایل می‌شود، ترکیب رنگ بنفش و بژ بی‌نظیر می‌شود. برای مثال شما می‌توانید یکی از آیتم‌های لباس خود را به رنگ بژ انتخاب کنید، با ترکیب این رنگ در کنار بنفش زیبایی استایل شما دوچندان خواهد شد.

ترکیب رنگ سال ۲۰۲۲ و مشکی

یکی از ترکیب‌های جذاب و خاص، ترکیب بنفش و مشکی است. البته ناگفته نماند که اکثر رنگ‌ها در کنار رنگ مشکی ظاهر بسیار زیبایی به خود می‌گیرند. استفاده از رنگ مشکی در کنار رنگ بنفش باعث می‌شود تا این رنگ بتواند جذابیت خود را بیشتر به نمایش بگذارد.

رنگ سال 2022

ترکیب بنفش و نارنجی

این ترکیب علاوه‌بر هماهنگی مناسب، باعث می‌شود استایل شما بسیار جسورانه به‌نظر برسد. احتمالا تا به حال کمتر جایی شاهد ترکیب دو رنگ پرانرژی بنفش و نارنجی در کنار هم بوده باشید، اما این ترکیب رنگی جذاب می‌تواند انرژی فوق‌العاده‌ای را به اطراف بدهد.

ترکیب بنفش و صورتی

از آنجایی که ترکیب بنفش و صورتی هماهنگی زیبایی را از خود به نمایش می‌گذارند، طی چند سال اخیر استفاده از رنگ‌های پاستیلی از اهمیت بالایی در استایل‌های روزمره و مهمانی‌ها برخوردار است. ترکیب بنفش و صورتی، ترکیب فوق‌العاده و دخترانه‌ای برای استفاده در استایل‌های متفاوت است.

رنگ سال 2022

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب از تیپ‌های جذاب بهاری غافل نشوید! را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۱:۴۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ در ۵:۲۹ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ در ۵:۳۵ ب٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  3. امیر صالحی

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۰:۰۴ ق٫ظ

    رنگ بنفش بسیار جذاب و دلفریب، در ضمن میتونه تداعی کننده روابط عاشقانه خاص هم باشه.
    همیشه عاشق باشید و عاشق بمانید.

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۰:۰۵ ق٫ظ

      بله همینطوره
      از همراهی شما سپاسگزارم

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۰:۰۰ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۰:۴۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…