کدام رنگ‌ها شما را جذاب‌تر می کند؟

۷
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
از رنگ‌ها نترسید. باید بدانید که همین رنگ‌ها هستند که اگه در جای درست قرار بگیرند، می‌توانند لباس شما را خیلی شیک، جذاب و مد روز نشان دهند.
رنگ خاص

مد برای بسیاری از خانم‌ها، یعنی انتقال سبک و شخصیت خود به افراد. اما برخی رنگ خاص وجود دارند که مردان خیلی دوست دارند در لباس‌های خانم‌ها ببینند. این رنگ‌ها نیز براساس تحقیقات روانشناختی از مردم به دست آمده است. خانم‌های جذاب از نظر دیگران پس از خواندن مقاله زیر قابل تشخیص خواهند بود. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

  • مشکی

ترکیب رنگ

یکی از اصلی ترین رنگ‌هایی که مردان دوست دارند رنگ مشکی است. زنان در رنگ مشکی پیچیده، باکلاس و مبهم به نظر می‌رسند.

  • قرمز

انواع رنگ

قطعا یکی از رنگ‌هایی که مردان عاشقش هستند، قرمز است. این رنگ حس زنانگی، پویایی و صمیمیت را انتقال می‌دهد. اما دقت داشته باشید که استفاده زیاد از این رنگ خاص انسان را دل‌زده می‌کند. رنگ قرمز در کنار رنگ‌های دیگر به ویژه مشکی جذابیت بیشتری پیدا می‌کند.

  • آبی روشن

رنگ مانتو سال ۱۴۰۰

یکی از رنگ‌های محبوب، آبی روشن است. این یک رنگ عمومی زنانه نیست. اما خانم‌ها با آبی پوشیدن این پیام را انتقال می‌دهند که مثبت، صادق و آرامش‌بخش هستند. به ویژه هر چه از طیف رنگی روشن‌تر استفاده کنند.

  • صورتی

رنگ سال ۱۴۰۰

صورتی لطیف، زنانه و جذاب است. استفاده از صورتی‌های تند یا زیاد شما را تبدیل به دختربچه می‌کند. اما استفاده صحیح و ملایم از طیف روشن صورتی شما را بسیار دوست‌داشتنی می‌کند.

  • سفید

مجله دلتا

رنگ سفید پاک ، با کلاس و خاص است و احساس مثبتی را انتقال می‌دهد. سفید مناسب اغلب رنگ پوست‌هاست و به راحتی با سایر لباس‌ها ست می‌شود.

  • فیروزه‌ای

رنگ خاص زنانه

زمانی که، کمی آبی با سبز ترکیب می‌شود یک رنگ خاص و دوست داشتنی می‌سازد. این رنگ همانطور که صداقت و روشنی آبی را دارد، با جذابیت و روح زندگی سبز نیز ترکیب شده است.

  • کرمی رنگ

رنگ خاص لباس

رنگ کرم را می‌توان در دسته‌بندی رنگ‌های روشن مانند رنگ سفید قرار داد. این رنگ خاص، گرم و دلنشین است و این پیام را انتقال می‌دهد که یک خانم با رنگ کرم پاک، با کلاس و صادق است.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب این ترکیب رنگ‌های لباس هرگز از مد نمی‌افتند! را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ در ۵:۳۲ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ در ۵:۳۴ ب٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ در ۵:۰۳ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ در ۰:۱۴ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۸ تیر ۱۴۰۰ در ۹:۳۶ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ در ۱:۵۷ ق٫ظ

    خیلی خوب بود.از این دسته مطالب بیشتر بذارید.میشه خواهش کنم مطالب شخصیت شناسی هم بذارید؟ البته منظورم تست های تصویری و اینجور چیز های الکی نیست.منظورم مثلا شخصیت شناسی رنگ ها ماه ها چیز های مورد علاقه و غیره هست

    پاسخ

    • سارا امیرانی

      ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۴ ق٫ظ

      با سپاس از همراهی شما و نظرات عالیتون.
      حتما بررسی خواهیم کرد.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…