جدیدترین درمان سرطان با کاشت گیاهان دارویی در بدن!

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دانشمندان آمریکایی یک کارخانه داروسازی به اندازه سر سوزن را در داخل بدن انسان برای درمان سرطان ایجاد می‌کنند.
فناوری جدید برای درمان سرطان

محققان برای تزریق مستقیم دوز‌های مورد نیاز برای کشتن سلول‌های سرطانی، فناوری جدیدی را برای درمان سرطان تخمدان و روده بزرگ ابداع کرده‌اند. با مجله دلتا همراه باشید تا با فناوری جدید برای درمان سرطان آشنا شوید.

فناوری جدید برای درمان سرطان

به عنوان بخشی از تکنیک جدید، که هنوز در مرحله آزمایش روی موش‌هاست، «کارخانه‌های داروسازی» در داخل بدن کاشته می‌شوند تا دوز‌های مداوم «اینترلوکین-۲»، یک ماده طبیعی که گلبول‌های سفید خون را برای مبارزه با سلول‌های سرطانی فعال می‌کند، به بدن بدهند.

گزارش شده است که اینترلوکین ۲ نوعی سیتوکین است، دسته‌ای از پروتئین‌ها که در سیستم ایمنی بدن ترشح می‌شود. همچنین برای شناسایی و مبارزه با بیماری‌ها استفاده می‌شود و این ماده برای استفاده در درمان بیماری‌ها از سازمان غذا و داروی آمریکا تاییدیه دریافت کرده است.

کارخانه‌های نانو داروسازی

تیم مطالعه از دانشگاه رایس در هیوستون ایالات متحده، تایید می‌کند که کارخانه‌های نانو داروسازی شکل و اندازه کوچکی دارند که می‌توانند آن‌ها را از طریق جراحی‌های ساده در داخل بدن کاشت.

هر قرص حاوی سلول‌هایی است که می‌توانند اینترلوکین تولید کنند و برای محافظت در یک ظرف بیرونی قرار می‌گیرند.

وب سایت «مدیکال اکسپرس» که در زمینه تحقیقات پزشکی تخصص دارد، به نقل از امید فیسه، محقق در زمینه مهندسی زیستی، اعلام کرد که آزمایش این فناوری جدید بر روی انسان در پاییز آینده آغاز می‌شود. زیرا تیم تحقیقاتی وی هنوز در حال بررسی چگونگی انجام این کار هستند.

“کارخانه‌های میکرو دارو” روزانه دوز‌هایی از دارو را تا زمان از بین بردن سلول‌های سرطانی تولید می‌کنند.

محققان پس از تعیین دوز صحیح و تعداد کارخانه‌های کاشت در داخل بدن، موفق به از بین بردن سلول‌های سرطانی در صد در صد حیواناتی که تحت آزمایش قرار گرفتند، شدند.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب دانستنی، مطلب آداب و رسوم عجیب و غریب ازدواج که در گذشته رواج داشتند را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ در ۲:۴۹ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ در ۰:۳۳ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۷ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۱:۲۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…