یک گشت‌و‌گذار دلچسب زمستانی در تهران

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تهران شهری چهار فصل است که گشت و گذار در آن در فصل زمستان می‌تواند یکی از لذت‌بخش‌ترین تفریحات افراد مختلف باشد.
جاهای دیدنی تهران در زمستان

فرقی نمی‌کند در کدام نقطه تهران زندگی می‌کنید یا قصد گشت و گذار در کدام قسمت را دارید. مقصدتان هر کجا که باشد، مطمئن باشید تهران در زمستان می‌تواند شما را شگفت‌زده کند. در ادامه همراه مجله دلتا باشید تا شما را با جاهای دیدنی تهران در زمستان آشنا کنیم.

جاهای دیدنی تهران در زمستان

پیست اسکی توچال

فرقی نمی‌کند که اسکی‌باز حرفه‌ای باشید یا آدمی که فقط به مناظر برفی علاقه‌مند است؛ در هر صورت، پیست اسکی توچال می‌تواند شما را خوشحال نگه دارد. شما هم می‌توانید برای اسکی بازی به این پیست بروید و هم تله کابین سوار شوید و از مناظر برفی جذاب زیر پاهایتان لذت ببرید.

پارک جنگلی لویزان

این پارک که در بخش شمیرانات واقع شده است، یکی از بهترین جاهای دیدنی تهران در زمستان برای افرادی است که می‌خواهند ترکیبی از فضای سبز و برف را همزمان تجربه کنند. در پارک جنگلی لویزان امکانات رفاهی زیادی فراهم است و اگر تصمیم گرفتید روز خود را آنجا بگذرانید، نیازی به نگرانی در مورد امکانات رفاهی نخواهید داشت.

بام تهران

اگر در یک شب برفی هوس یک چای داغ و تماشای شهر تهران از ارتفاع به سرتان زد، پیشنهاد ما به شما بام تهران است. بام تهران در واقع بالاترین قسمت خیابان ولنجک تهران است که از آنجا می‌توانید تهران چراغانی شده در شب را زیر پاهایتان ببینید.

2 یک گشت‌و‌گذار دلچسب زمستانی در تهران

دربند و درکه

ارتفاعات دربند و درکه همیشه در میان گزینه‌های کوهنوردان حرفه‌ای در چهار فصل هستند؛ ولی برای افرادی که قدم زدن روی برف برای آن‌ها کار لذت‌بخشی به حساب می‌آید هم هیچ محدودیتی وجود ندارد.

باغ فردوس

باغ فردوس در میان آن دسته جاهای دیدنی تهران قرار دارد که مناسب آدم‌های سرمایی هم هست! این باغ زیبا علاوه بر فضای باز چشم‌نواز، دارای یک عمارت زیبا هم هست که در حال حاضر از آن به عنوان ساختمان اصلی موزه سینما استفاده می‌شود. با انتخاب باغ فردوس برای سپری کردن یک روز دلچسب زمستانی، شما قدم به یک مکان تاریخی ارزشمند می‌گذارید.

کاخ موزه سعدآباد

اگر به بناهای تاریخی علاقه دارید، کاخ موزه سعدآباد یکی از جاهای دیدنی تهران در زمستان است که می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. وسعت این کاخ به قدری زیاد است که دارای وسیله حمل و نقل در داخل محوطه است و اگر حال و حوصله پیاده‌روی نداشتید، می‌توانید از این وسایل استفاده کنید.

3 یک گشت‌و‌گذار دلچسب زمستانی در تهران

پارک جنگلی کوهسار

پارک جنگلی کوهسار در شمال محله کن و در دامنه‌های کوه البرز قرار دارد. با همین توصیف کوتاه، حتما می‌توانید حدس بزنید این پارک از جمله جاهای محبوب تهران در زمستان است. با رفتن به ارتفاعات این پارک می‌توانید از زاویه‌ای متفاوت تهران پوشیده در برف را تماشا کنید.

تفریحات گروهی فضای بسته

از جاهای دیدنی تهران در زمستان که مناسب افراد فراری از سرما است، می‌توان به مکان‌هایی مثل اتاق فرار (اسکیپ روم) و لیزر تگ اشاره کرد. در این مکان‌ها شما می‌توانید لذت یک بازی گروهی هیجان‌انگیز به همراه دوستانتان را تجربه کنید.

4 یک گشت‌و‌گذار دلچسب زمستانی در تهران

پیشنهاد مطالعه: برای خواندن مطالب بیشتر از گردشگری پرطرفدارترین پیست‌های اسکی تهران را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ در ۷:۲۴ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۲۲ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ در ۷:۰۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…