چرا این قبرها تا این حد ترسناک شدند؟!

۶
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
قبرهای زیادی در گوشه و کنار دنیا وجود دارد که به خاطر افسانه‌ها و داستان‌های اسرارآمیزی که درباره آن‌ها مطرح شده است، جزو عجیب‌ترین قبرهای دنیا به شمار می‌روند.
ترسناک ترین گورستان های جهان

قبر و سنگ قبر می‌تواند باعث ایجاد یک حس ناخوشایند در برخی از افراد شود که طبیعی هم هست. قبرها، حس ترس و ناراحت‌کننده‌ای در انسان به وجود می‌آورند. با این حال قبرهایی در دنیا وجود دارد که واقعا ترسناک هستند و بعید است که کسی بخواهد از آن‌ها دیدن کند. با این حال اگر کنجکاو شده‌اید که از آن‌ها بیشتر بدانید، با ما در مجله دلتا همراه باشید تا با ترسناک ترین گورستان های جهان آشنا شوید.

ترسناک ترین گورستان های جهان

روزالیا لومباردو

در کاتاکومب‌های سیسیل، جسد مومیایی و سالم یک کودک دو ساله به نام روزالیا لومباردو وجود دارد که در سال ۱۹۲۰ در اثر بیماری ذات‌الریه درگذشت و پدر غمگین و ناراحتش درخواست کرد که او را مومیایی کنند. ارگان‌های درون بدن او تا به امروز دست نخورده باقی مانده است و برخی معتقدند اگر به او نگاه کنید، می‌بینید که چشم‌هایش را برای لحظه‌ای باز می‌کند.

ترسناک ترین گورستان های جهان

 فلورانس ایرنه فورد

فلورانس ایرنه فورد، در قبرستان شهر ناچز در می‌سی‌سی‌پی دفن شده است و گفته می‌شود این دختر ۱۰ ساله از طوفان می‌ترسید و از ترس به آغوش مادرش پناه می‌برد. وقتی او بر اثر تب زرد از دنیا دفت، مادرش قبری برای او ساخت که از طریق یک راه پله به محل تابوت او می‌رسید تا بتواند در زمان وقوع طوفان، به دیدن او برود تا نترسد.

ترسناک ترین گورستان های جهان

 دختر بچه گمنام

دو ماهیگیر در سال ۱۹۷۷، با یک کیسه زباله شناور در رودخانه برخورد کردند و آن را برداشتند. درون این کیسه، جسد یک دختر بچه بود. او هیچ هویتی نداشت و در قبرستان اوسکالوسا به خاک سپرده شد. روی سنگ گور او نوشته شده است «دختر بچه گمنامی که در ماه مه ۱۹۷۷ در رودخانه دیلاور پیدا شد».

 دختر بچه گمنام

ماری الیس

ماری الیس اولین بار ۱۸۶ سال قبل در میان درخت‌ها و مشرف به رودخانه راریتان به خاک سپرده شد، اما این محل در مدت زمان کوتاهی با تغییر و تحولات زیادی روبه‌رو شد. در اوایل قرن بیستم، تمام محدوده اطراف این قبر به پارکینگ تبدیل شد و الان یک تکه زمین است که اطرافش چیزی جز سیمان نیست. قبر او هم اکنون در مقابل تئاتر Loews قرار دارد.

ماری الیس

 کاتاکومب‌های کاپوچین پالرمو

در کاتاکومب‌های کاپوچین پالرمو، اجساد مردگان را به دیوارها کوبیده‌اند. در این محل حدود ۸۰۰۰ جسد روی نیمکت‌ها نشسته‌اند، روی طبقه‌ها خوابیده‌اند یا درون تابوت‌های باز آرمیده‌اند.

 کاتاکومب‌های کاپوچین پالرمو

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۸ دی ۱۴۰۰ در ۸:۴۵ ب٫ظ

    چندان ترسناک‌ نبود!!!

    پاسخ

    • فاطمه یزدیان

      ۱ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۳ ق٫ظ

      ممنونم از نطر شما کاربر گرامی

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۲۵ دی ۱۴۰۰ در ۷:۲۷ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۳ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۰ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۲ دی ۱۴۰۰ در ۵:۴۵ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۲ دی ۱۴۰۰ در ۲:۴۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…