این غذاها عمرتان را کم می‌کنند

۷
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
قربان قد و بالای ساندویچ دبل کوبیده رفتن اینفلوئنسرهای اینستاگرامی، غذا را به مرحله جدیدی از موجودیت خود در طول تاریخ غذا رسانده است.
این غذاها عمرتان را کم می کنند

این روزها در شبکه‌های اجتماعی با ویدئوهای تبلیغاتی از فست فودهای حجیم مواجه می‌شویم که نه تنها اشتهاآور نیست بلکه به شدت اشتهای شما را هم کور می‌کند و برای سلامتی‌تان مضر است و باعث مرگ تدریجی می‌شود. سوال، اما اینجاست که ساندویچی با این حجم از مواد اولیه، ارزش غذایی‌اش چقدر است؟ این غذاها عمرتان را کم می کنند. با مجله دلتا همراه باشید.

این غذاها عمرتان را کم می کنند

در ساندویچ‌‎های بمب، گوشت خالص کمی استفاده می‎‌شود و همین باعث می‌‎شود تا درصد میزان پروتئین این ساندویچ‌ها پایین بیاید.  این برای ساندویچی که در واقع جز مواد غذایی پروتئینی به حساب می‎‌آید، خیلی بد است. سوسیس و کالباسی که در بمب‎ ها استفاده می‎‌شود، کیفیت بالایی ندارد و همین باعث شده تا ارزش غذایی بمب‌ها، پایین بیاید. از گوشت در این بمب‌ها استفاده نمی‌‎شود و برای ساختن برگرها از سویا استفاده می‎‌شود. اگر سویا در این بمب‌ها استفاده شود که خوب است. مشکل اینجاست که از تفاله سویا برای برگرها استفاده می‎‌شود. مشکل، اما در جای دیگری است؛ در مواد اولیه‌ای که نقش اول را هم در بمب‌‎ها ایفا می‎‌کند، یعنی از پنیرها.

پنیری که در بازار خیلی گران است، در این بمب‌ها با حجم بالا استفاده می‌شود، حال اینکه هزینه بمب‎‌ها خیلی پایین است. به گفته او از پنیرهایی که کیفیت کمی دارد، در بمب‎‌ها استفاده می‎‌شود.کارشناسان تغذیه معتقدند از پنیرهایی با درجه کیفیت سه و حتی چهار، در بمب‎‌ها استفاده می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب دانستنی مطلب بهترین و بدترین زمان نوشیدن آب چه موقع است؟  را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۵ دی ۱۴۰۰ در ۵:۲۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۵ دی ۱۴۰۰ در ۹:۲۴ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۴ دی ۱۴۰۰ در ۴:۱۸ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۸ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱ دی ۱۴۰۰ در ۸:۲۳ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • فاطمه یزدیان

      ۴ دی ۱۴۰۰ در ۹:۱۸ ق٫ظ

      ممنونم از همراهی شما

      پاسخ

  6. ناشناس

    ۱ دی ۱۴۰۰ در ۷:۱۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…