پیش‌بینی حمله فضایی‌‌ها به زمین

۲
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
شخصی که ادعا می‌کند مسافر زمان است و از سال ۲۷۱۴ آمده پیش‌بینی‌‌هایی را در مورد آینده زمین و اتفاقات آن کرده است.
پیش بینی حمله فضایی ها

یک مسافر زمان خودخوانده در برنامه تیک تاک پیش بینی کرد که بارش شهابی به زمین برخورد می‌کند و در یک پیشگویی دیگر از حضور بیگانگان فضایی بر روی زمین صحبت کرد. با مجله دلتا همراه باشید تا از پیش بینی حمله فضایی ها به زمین بیشتر بدانید.

پیش بینی حمله فضایی ها

این اولین بار نیست که این حساب کاربری با نام «aesthetictimewarper» چنین پیش‌بینی را در تلاش برای نجات بشریت منتشر می‌کند.  این حساب قبلا پیش‌بینی‌های زیادی درباره زمین انجام داده است. در ماه ژوئیه، این حساب پنج تاریخ و رویداد را که تا پایان سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ رخ می‌دهد را یادآور شد.

این مسافر زمان معتقد است که سه نوجوان در ماه دسامبر با استفاده از تخم دایناسور «تی رکس» دریچه‌ای را به یک جهان متناوب باز می‌کنند. این حساب همچنین می‌گوید که شهر افسانه‌ای آتلانتیس در سال ۲۰۲۲ در اقیانوس اطلس پیدا خواهد شد.

سیاره‌ای شبیه به زمین

فرد مذکور همچنین ادعا می‌کند که ناسا در ماه‌های اخیر یک سیاره‌ شبیه به زمین پیدا خواهد کرد. یکی از پیش‌بینی‌های این حساب کاربری که توجه زیادی را به خود جلب کرد، ویدیویی بود که نشان می‌داد یک اتفاق شگفت‌انگیز در ۱۱ آگوست ۲۰۲۱ رخ می‌دهد.

این حساب اعلام کرد بارش شهابی بسیار بزرگی به وقوع می‌پیوندد که ۲ هفته طول می‌کشد و حاوی پیام‌هایی است. یکی از این شهاب‌ها با بقیه شهاب سنگ‌ها متفاوت به نظر می‌رسد، چرا که یک سفینه است که روی زمین فرود می‌آید و مقدمات اولین جنگ را آغاز می‌کند. این ادعا واکنش‌های متفاوتی را در شبکه‌های مجازی به همراه داشت.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب دانستنی مطلب پرونده عجیب افرادی که از زمین غیب شدند را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۶ دی ۱۴۰۰ در ۱۲:۰۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۲ آبان ۱۴۰۰ در ۴:۳۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…