۱ شب اقامت در کنار کوسه‌ها!

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر طرفدار هتل‌های غیرمعمولی و عجیب هستید، اقامت در اتاقی زیر دریا و رویارویی با منظره زیبای آن دیگر یک رویای غیرممکن نیست!
هتل آکواریومی در فرانسه

امروز می‌خواهیم هتلی را به شما معرفی کنیم که کوسه‌ها را همسایه شما می‌کند! در واقع این هتل‌ها، دارای اتاق خواب آکواریومی هستند و شما را در آن اسکان می‌دهند. با ما در مجله دلتا همراه باشید تا با هتل آکواریومی در فرانسه آشنا شوید.

هتل های آکواریومی

هتل آکواریومی در فرانسه

این بار طراحان، اتاق‌هایی خارق‌العاده را در هتلی در فرانسه ساخته‌اند که شما را با کوسه‌ها همسایه می‌کند! تصور کنید که چشم‌هایتان را باز کنید و ماهی‌هایی را ببینید که سعی می‌کنند از دست کوسه‌ها فرار کنند. همچنین منظره موجودات دریایی که شما را نگاه می‌کنند حیرت‌آور است. این هتل آکواریومی، به صورتی طراحی شده که به شما این تصور را می‌دهد که در دل دریا قرار گرفته‌اید و انواع مختلفی از ماهی‌های زیبا و کوسه‌ها آن را احاطه کرده‌اند.

در واقع این جالب است که اتاق‌های این هتل زیبا و حیرت‌انگیز توسط ۳۵ کوسه مختلف احاطه شده است! گنجایش آکواریوم این اتاق برابر است با ۳ میلیون لیتر آب است که عمقی برابر با ۱۰ متر دارد. درست در وسط این آکواریوم، اتاق‌های زیبا و شیشه‌ای وجود دارد که به این آکواریوم نمای ۳۶۰ درجه‌ای دارند و به افرادی که جرات می‌کنند و در اقامت در این هتل را انتخاب می‌کنند، تجربه‌ای بی‌نظیر ارائه می‌دهد.

هتل های عجیب

مشخصات اتاق‌های این هتل

از مشخصات این اتاق که بگوییم، این اتاق زیبا ظرفیت ۳ نفر را در خود دارد. کسانی که قرار است در این اتاق خواب بمانند، نباید در مجموع بیش از ۱۹۰ کیلوگرم وزن داشته باشند. جالب است این نکته را بدانید که بعد از آن که فضای اتاق تاریک شد و چراغ‌ها خاموش شدند، افرادی که در این اتاق‌ها اقامت می کنند اجازه عکس گرفتن ندارند و دلیل آن هم این است که کوسه‌ها نسبت به فضای اتاق حساس می‌شوند.

هتل های زیر دریا

پیشنهاد مطالعه: شما را دعوت می‌کنیم به مطالعه مطلب ارزشمند تجربه‌ای هیجان‌انگیز در ترسناک‌ترین هتل جهان!

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۱ دی ۱۴۰۰ در ۹:۴۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۲ آبان ۱۴۰۰ در ۷:۲۸ ق٫ظ

    خیلی خوبهههههههه

    پاسخ

    • فاطمه یزدیان

      ۲۲ آبان ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۹ ق٫ظ

      بله دقیقا

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۲۱ آبان ۱۴۰۰ در ۲:۳۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…