استایل‌های جذاب زنانه با پالتو بلند و اورسایز

۸
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
پالتوهای اورسایز یکی از محبوب‌ترین ترندهای پاییز و زمستان امسال بوده و همچنان نیز هستند. این پالتوها از گذشته‌های دور تاکنون طرفداران خاص خود را داشته‌اند.
Untitled 2 19 استایل‌های جذاب زنانه با پالتو بلند و اورسایز

پالتو اورسایز در صورتی‌که به درستی استایل شود و در کنار  قطعات مناسب به کار رود بسیار شیک و زیبا است و هر نوع قد و قواره و اندامی را زیباتر و کشیده‌تر جلوه می‌دهد. در این مطلب از مجله دلتا به نحوه ست کردن این پالتوها می‌پردازیم.

انتخاب سایز در پالتوهای اورسایز

پوشیدن پالتوهای اورسایز به معنای پوشیدن پالتوهای بلند و بدقواره نیست. شما به‌ هیچ‌وجه نباید پالتویی را انتخاب کنید که چندین سایز بزرگ‌تر از سایز واقعی شما است و سرشانه‌ها و طول آستین‌هایش به‌طور غیرعادی بزرگ و بلند است.

پالتو اورسایز

پالتوهای اورسایز یک یا دو سایز بزرگ‌تر از سایز واقعی شما هستند و سرشانه‌ی آن‌ها حدود ۵ سانتی‌متر بزرگ‌تر از سرشانه‌ی شما است.

پالتوهای بلند و نیم بوت

یکی دیگر از روش‌های استایل کردن پالتوهای بلند و اورسایز، ترکیب کردن آن‌ها با نیم‌بوت است. این استایل برای شرکت در دورهمی‌ها و میهمانی‌های خودمانی مناسب است و این امکان را برای شما مهیا می‌کند که در کمال سادگی شیک و منحصربه‌فرد باشید.

پالتو اورسایز

پالتوهای اورسایز و شلوار جین

شاید برخی از شما تصور کنید که پالتوهای بلند و اورسایز، برای استفاده روزانه و استایل خیابانی مناسب نیستند و حتما نیازمند داشتن استایلی رسمی و غیر روزمره‌اند. این تصور کاملا اشتباه است و کافی است شلوار جین و بلوزی راحت بپوشید و کفش خود را با توجه به رنگ پالتوی خود انتخاب کنید تا به استایلی ساده و شیک دست پیدا کنید.

پالتو اورسایز

پالتوهای اورسایز و بوت‌های بلند

یکی از ترکیب‌های محبوبی که با استفاده از پالتوهای بلند و اورسایز به وجود می‌آید، ترکیب بوت‌های بلند با این پالتوها است. استفاده از لگ‌های چسبان و بلوزهای تک‌رنگ ساده همراه با این بوت‌ها انتخابی مناسب است و استایلی شیک و دوست‌داشتنی را به وجود می‌آورد.

پالتو اورسایز زنانه

پالتوهای بلند با کفش‌های اسپرت

اگر می‌خواهید استایلی شیک و در عین‌حال راحت داشته باشید، پالتوهای اورسایز و بلند خود را با کفش‌های اسپرت بپوشید. استفاده از شال‌گردن، کیف‌های بزرگ و رنگی و اکسسوری‌های متناسب با رنگ پالتو و کفش به‌شدت توصیه می‌شود.

پالتو اورسایز دخترانه

پالتوها و بلوزهای هم‌رنگ

انتخاب بلوز مناسب برای زیر پالتو، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد برای داشتن استایلی زیبا و متفاوت است. یکی از ساده‌ترین راه‌های استایل کردن پالتوهای بلند و اورسایز، پوشیدن بلوزی هم‌رنگ پالتو است. در این صورت می‌توانید شلوار خود را از رنگی مکمل و یا خنثی انتخاب کرده و روی‌هم‌رفته به ظاهری ساده و زیبا دست پیدا کنید.

پالتو بلند

پالتوهای اورسایز با شلوارهای گشاد

ترکیب پالتوهای بلند و اورسایز با شلوارهای از بالا گشاد نیز بسیار پرطرفدار است. این ترکیب معمولاً  با کفش‌های پاشنه‌بلند استایل می‌شود و افراد را بسیار کشیده‌تر و قدبلندتر نشان می‌دهد. یکی از بارزترین آیتم‌های به‌کاررفته در این نوع استایل شلوار است.

مجله دلتا

پیشنهاد مطالعه: مطلب مشابه با این پالتو شیک و جذاب در پاییز امسال بدرخشید را بخوانید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ آذر ۱۴۰۰ در ۴:۲۸ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۱ آبان ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۰ ق٫ظ

    عالی بود👏

    پاسخ

    • فاطمه یزدیان

      ۲۲ آبان ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۲ ق٫ظ

      ممنونم از شما

      پاسخ

    • ناشناس

      ۱۹ آذر ۱۴۰۰ در ۵:۱۱ ب٫ظ

      عالی

      پاسخ

      • مونا اصفهانی

        ۲۰ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۰۲ ق٫ظ

        ممنون از همراهی شما

        پاسخ

    • ناشناس

      ۲۰ آذر ۱۴۰۰ در ۴:۲۸ ق٫ظ

    • ناشناس

      ۲۰ آذر ۱۴۰۰ در ۴:۲۹ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۱ آبان ۱۴۰۰ در ۸:۵۰ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…