پالتو چهارخانه؛ متفاوت‌تر از همیشه!

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
یکی از محبوب‌ترین انواع لباس‌ زمستانی، پالتو است. مدل‌های پالتو‌ها بسیار متنوع است و این تنوع در مدل پالتو زنانه بسیار بیشتر از مدل پالتو مردانه به چشم می‌خورد. 
پالتو چهارخانه

معمولا پالتوها لباس‌های چندساله است و خیلی دیر کهنه یا از مد افتاده ‌می‌شود و شاید دلیلش کیفیت پارچه‌ و دوخت باشد. این ماندگار بودن دلیلی است که طراحان را مجبور می‌کند طرحی داشته باشند که برای سال‌ها ترند روز باشد. در پارچه پالتویی پارچه‌های چهارخانه، پای ثابت مدل پالتوها خصوصا مدل پالتو زنانه است. با مطلب « جدیدترین پالتو چهارخانه زنانه » همراه مجله دلتا باشید.

جدیدترین مدل پالتو چهارخانه

  • تحول مدل‌های پالتو در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱

با همه‌گیری ویروس کرونا عموم مردم به‌ منظور پوشش بیشتر بدن خود و جلوگیری از آلودگی به سمت لباس‌های پوشیده‌تر و بلندتر رفتند. پالتوهای ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ غالبا مدل پالتو بلند را شامل می‌شوند.

  • رقص رنگ قرمز

طراحان امسال پس از سال‌ها دوباره به سراغ رنگ قرمز رفتند و پالتوهای زیبایی را با رنگ قرمز و رنگ‌هایی که از ترکیب‌های این رنگ به دست می‌آید، خلق کرده‌اند. رنگ قرمز امسال بیشتر رنگ پس‌زمینه و رنگ اصلی این پالتو چهارخانه است. یکی دیگر از مدل‌هایی که امسال مورد توجه قرار گرفته، طرح چهارخانه هاشور مورب است. این طرح در خانه‌های چهارخانه، خطوط مورب به چشم می‌خورد که ترکیبی زیبا و جدید به وجود آورده است.

پالتو چهارخانه قرمز

  • چهارخانه‌های درشت

یکی از مدل پارچه‌هایی که امسال مورد توجه قرار گرفته‌اند، پالتو چهارخانه با خانه‌های درشت است. این طرح اغلب در مدل‌های کژوال، که کمی اورسایز است دیده می‌شود. ترکیب رنگ‌ در لباس‌های چهارخانه بسیار حائز اهمیت است. این رنگ‌ها عمدتا با کمک اصل تضاد خلق می‌شوند. ترکیب رنگ آبی و قرمز در استایل‌ زنانه امسال طرفدار بسیاری پیدا کرده است.

  • چهارخانه ریز

هرچند امسال پالتو چهارخانه درشت ترند روز بود، اما نمی‌توان از محبوبیت مدل چهارخانه ریز چشم پوشی کرد. این مدل که شامل چهارخانه‌هایی شبیه به هم و منظم است، برای استایل‌های کژوال، نیمه‌رسمی و حتی رسمی، استفاده می‌شود. چهارخانه‌های ریز اندام را کشیده‌تر و متناسب‌تر نشان می‌دهد.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه مطلب «با شومیز کرپ حریر جذاب باشید!» بخش مد و فشن دلتا را دنبال کنید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ در ۳:۲۹ ب٫ظ

    عالی یییییییییییییییییییییییییی

    پاسخ

    • سارا امیرانی

      ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۵ ق٫ظ

      کاربر گرامی و فرهیخته مجله دلتا، از اینکه با ما همراهید سپاس گزاریم و برایتان یک دنیا شادی و سلامتی را از خدای مهربان آرزو می کنیم.

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۴ بهمن ۱۳۹۹ در ۳:۱۹ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۴ بهمن ۱۳۹۹ در ۳:۱۹ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۴ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۲:۲۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…