سفری رویایی به دالان بهشت

۳
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
از جاذبه‌های گردشگری و دیدنی استان گیلان و شهرستان تالش پارک جنگلی گیسوم است که در نوع خود بی‌نظیر است.
جنگل گیسوم در تالش

جاده‌ای زیبا و سرسبز که از هر طرف جاده، درختان قد علم کرده‌اند و تونلی زیبا ایجاد کرده‌اند که دل هر رهگذر و ببینده‌ای را می‌رباید. جنگل گیسوم گیلان، به‌عنوان یک منطقه گردشگری_ساحلی بی‌همتا با درختان عظیم و بزرگ، تونلی سبز ایجاد کرده‌ که به دریای بیکران خزر راه می‌یابد. با ما در مجله دلتا همراه باشید تا با جنگل گیسوم در تالش آشنا شوید.

جنگل گیسوم در تالش

جنگل گیسوم در واقع نقطه اتصال دریا و جنگل است و وجود دو نعمت بزرگ و زیبای جنگل و دریا، گردش در گیسوم را چند برابر به یاد ماندنی‌تر می‌کند. اگر به استان گیلان سفر کردید حتما از پارک جنگلی گیسوم دیدن کنید و از وجود دو نعمت بزرگ و زیبای جنگل و دریا در کنار هم لذت ببرید.

vhcdio سفری رویایی به دالان بهشت

جاده گیسوم

جاده‌ای که منتهی به این جنگل می‌شود به اندازه‌ای زیبا و دیدنی است که گویی شما در حال گذر از دالان بهشت هستید. وقتی که در جاده سرسبز گیسوم قدم می‌زنید گویی درختان سخن می‌گویند. تونلی زیبا و سرسبز که حتی در روزهای پاییز و زمستان هم همانند تابلو زیبای نقاشی، صحنه‌ای رویایی را برای شما مجسم می‌کند. برای کسانی که عاشق رانندگی در جاده هستند گیسوم می‌تواند همانند جاده رویاهایشان باشد.

svs سفری رویایی به دالان بهشت

اقامت‌ در جنگل گیسوم

در اطراف جنگل گیسوم، هتل‌های متنوعی برای اقامت موجود است. علاوه بر این، شما می‌توانید در منطقه‌ای مناسب از پارک جنگلی گیسوم، یک کمپ درست کنید و از طبیعت بکر این منطقه لذت ببرید. روستای گیسوم هم یکی دیگر از دسترسی‌های شما برای اقامت است. از آن‌جایی که جنگل گیسوم یک منطقه‌ پربازدید و محبوب واقع شده است،‌ امکانات زیادی برای اقامت در مناطق اطراف آن در دسترس گردشگران قرار دارد.

پیشنهاد مطالعه: شما را دعوت می‌کنیم به مطالعه مطلب ارزشمند دره‌ عجیبی که سنگ‌های آن راه می‌روند!

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۵ آبان ۱۴۰۰ در ۹:۴۲ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۵ آبان ۱۴۰۰ در ۹:۳۲ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۴ آبان ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…